|

چه شلواری را با چه مانتویی ست کنیم؟

با این شلوارا این مانتوها رو بپوش؛ به نظرت برای اورال یا شلوار بگ چه مانتویی مناسبه؟

ست انواع شلوار با مانتو

برای یک خانم با سلیقه مهم است که چه شلواری را با چه مانتویی ست کند و یا چگونه حاضر شود، زیرا شلوار مناسب روی پرستیژ او تأثیر زیادی دارد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شلوار هم مانند مانتو یکی از آیتم های اصلی پوشش است و تاثیر زیادی در استایل شما می‌گذارد، بنابراین باید بهترین مدل شلوار را متناسب با استایل خود انتخاب کنید زیرا انتخاب درست شما باعث شیک پوش تر شدن شما می شود. یکی از دغدغه های خانم های ایرانی معمولا این است که چه نوع شلواری را با چه نوع مانتویی می توانند ست کنند که تا استایلی زیبا و تمام و کمال داشته باشند. برای مثال ممکن است مانتو و شلوار انتخابی شما به تنهایی زیبا و یا ترندی باشند ولی در کنار هم ترکیب زیبایی را نسازند، پس دقت کنید که شلوار و مانتو باید متناسب با یکدیگر انتخاب شوند. برای توضیح بیشتر می توان گفت که مانتو بلند یا کفتان به تنهایی یکی از ترندهای زیبای دنیای مد در سال 1402 است ولی اگر با شلوار بگ ست شود اصلا ظاهر خوشایندی را نخواهد داشت، دقت کنید که شلوار بگ هم یکی از ترندهای سال است ولی ترکیب این دو با هم باعث می شود استایلی نا مرتب و شلخته داشته باشید.

البته باید بگوییم که اصلا جای نگرانی نیست زیرا شما می توانید با شناخت درست انواع استایل و شناخت درست رنگ ها و هم نشینی لباس ها کنار هم، به راحتی شلوار مناسب را برای استایل و مانتوی خود انتخاب نمایید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از ست های پیشنهادی شایانیوز آشنا شوید.

چه شلواری را با چه مانتویی بپوشیم؟

چه شلواری را با چه مانتویی بپوشیم؟

متفاوت باشید و به جای شلوار زیر مانتو کتی اورال بپوشید

جالب است که بدانید این روز ها لباس های اورال و سرهمی از سری ترند هایی هستند که جایگاه ویژه ای بین طراحان مد و لباس دارند. لباس اورال یا جامپسوت به لباسی می گویند که یکسره می باشد و تمام بدن را به جز کف پا و کف دست می پوشاند. حال اگر می خواهید تابستان امسال را متفاوت و جذاب بگذرانید بهتر است که به جای شلوار برای زیر مانتوهای کتی و یا شومیزی کوتاه خود از اورال استفاده کنید. اورال ها انواع مختلفی دارند و شما برای تکمیل استایل خود می توانید نسبت به نوع استایل و فرم اندام خود یک نوع از آن ها را انتخاب کنید.

چه شلواری را با چه مانتویی بپوشیم؟

چه شلواری را با چه مانتویی بپوشیم؟

کت لنین و شلوار بگ یا بوت کات را فراموش نکنید

همانطور که می دانید مانتوهای لینن برای تابستان می توانند در استایل شما معجزه کنند. حا اگر می خواهید امسال را کمی متفاوت تر و شیک تر بگذرانید پیشنهاد ما به شما یک کت لنین به هماره شلوار بگ است. پس اگر شما هم از پوشیدن شلوارهای جذب در هوای گرم تابستان کلافه شده اید و بدنبال استایلی راحت، کژوال و غیررسمی برای خارج از منزل می‌ گردید، شلوارهای بگی بهترین گزینه برای شما هستند. با اینکه شلوار بگ جز استایل‌ های قدیمی است، اما امروزه به شدت ترند شده و مورد استقبال قرار گرفته است.

چه شلواری را با چه مانتویی بپوشیم؟

چه شلواری را با چه مانتویی بپوشیم؟

شلوار واید لگ و مانتو کیمونو؛ راحت و امروزی لباس بپوشید

شلوار واید لگ یا راسته گشاد شلواری است که در قسمت کمر و باسن جذب است و هر چه به سمت پایین می‌رود (ران‌ها، زانو و دمپا) گشادتر می‌ شود. به‌صورت خودمانی اگر بخواهیم بگوییم منظور از شلوار واید لگ همان شلوار دامنی است. حال که تا حدودی واید لگ را شناختید به نظرتان این شلوار با چه مانتویی می تواند ست شود؟ بله مانتو کیمونو کوتاه یکی از مانتوهای مناسب برای ست کردن شلوار واید لگ است. پس اگر می خواهید امسال تابستان را کمی متفاوت و جذاب بگذرانید بهتر است که برایخود یک شلوار واید لگ نسبتا کوتاه انتخاب کنید و با مانتو کیمونو ست نمایید.

چه شلواری را با چه مانتویی بپوشیم؟

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها