|

آشنایی با انواع برس ریمل

معرفی انواع ریمل و کاربرد هایشان؛ با شناخت انواع برس ریمل دیگه نیازی به کاشت مژه نداری

انواع ریمل

برای داشتن مژه‌ هایی پرپشت، نیازی به آرایشگر های حرفه‌ای با دستمزد زیاد و استفاده از چسب‌ های مضر ندارید، فقط کافی است انواع برس را بشناسید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شاید کمی به نظرتان عجیب باشد ولی برای داشتن مژه‌ هایی پرپشت، نیازی به آرایشگر های حرفه‌ای با دستمزدهای زیاد و استفاده از چسب‌ های مضر ندارید، بلکه فقط کافی است انواع برس ریمل را بشناسید. ریمل چشم، یکی از محبوب‌ ترین و متداول ترین ابزارهای زیبایی چشم می‌ باشد که استفاده از آن آسان است و بلافاصله اثر قابل توجهی می گذارد. ریمل، مژه ها را حجیم تر کرده و چشم شما را زیباتر می کند و با تفکیک مژه ها، باعث می شود که چشم بزرگتر بنظر برسد. حال اگر می خواهید چشم هایی زیبا ولی در عین حال طبیعی داشته باشید بهتر است که ابتدا با انواع ریمل و کارایی های آن ها اشنا شوید و بعد اقدام به خرید ریمل کنید. ریمل ها دنیای متنوعی دارند و هر کدام برای هدفی مشخص طراحی و تولید شده اند، برای مثال شما باید بدانید که ریمل حجم دهنده برای شما نیاز است یا ریمل بلند کننده مژه. پس فراموش نکنید که تنها چیزی که نیاز دارید، یک ریمل مناسب و مرغوب است. البته با توجه به وجود انواع مختلفی از برندها، فرمول‌ ها، مواد اولیه و براش‌ های ریمل که در بازار وجود دارند، انتخاب اندکی برای شما سخت خواهد شد.

در نتیجه شما باید با توجه نوع و رنگ پوست، چشم و مژه‌ های خود‌ و همچنین کاربردی که از یک ریمل انتظار دارید ریملتان را انتخاب کنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع ریمل و تفاوت های برس هایشان آشنا شوید.

انواع ریمل

انواع ریمل

ریمل حجم دهنده؛ مژه هایی پر پشت و حجیم داشته باشید

ریمل های حجم دهنده برای پرپشت تر نشان دادن مژه های شما طراحی و تولید شده اند و می توان گفت که با استفاده از این ریمل دیگر نیازی به کاشت مژه و هزینه های بالا برای زیبایی چشم های خود نخواهید داشت. این نوع ریمل ها معمولا فرمول غلیظ تری دارند و ممکن است حاوی پلیمرهای سیلیکون یا موم باشند، زیرا که قرار است مژه های شما را پر پشت تر نشان دهند. ریمل های حجم دهنده برای خانم‌ هایی که مژه‌ هایشان نازک و یا با حجم کم و فواصل زیاد است مناسب می‌ باشند. این نوع ریمل ها برسی تپل و ضخیم دارند و با یک حرکت حجم زیادی از ریمل را در تمام جهت های مژه می نشانند.

انواع ریمل

انواع ریمل

ریمل بلند کننده؛ چشم هایی زیبا و کشیده فقط با یک ریمل

جالب است که بدانید این ریمل ها برای افرادی که مژه های پر پشت ولی کوتاه دارند طراحی شده اند، پس اگر می خواهید چشم هایی زیبا و کشیده داشته باشید و نیازی به حجم دهی بیشتر به مژه های خود ندارید، فقط کافی است که یک ریمل بلند کننده در کیف لوازم آرایش خود داشته باشید. ریمل بلند کننده معمولا مواد تشکیل دهنده ای مانند الیاف دارد که می توانند خودشان را به مژه های شما بچسبانند تا مژه هایتان ظاهر بلندتری پیدا کنند. آنها فرمولی دارند که می توانید بدون تجمع ریمل روی مژه ها، چند لایه از آن را روی هم بزنید.

انواع ریمل

انواع ریمل

اگر مژه هایی بی حالت دارد ریمل فر کننده استفاده کنید

بعضی از خانم ها هم دارای مژه های پرپشت و بلند هستند ولی مژه هایشان صاف و بی حالت است و همین موضوع باعث اذیت آن ها می شود. پس اگر شما هم از این مشکل برخوردار هستید و می خواهید مژه های زیبا و لیفت شده داشته باشید بهتر است که یک ریمل فر کننده بخرید. این نوع ریمل به مژه ها شکل می دهد و مژه ها را به سمت بالا حالت می‌ دهد. ریمل های فر کننده معمولا حاوی پلیمر و رزین هستند تا به حفظ فر مژه ها به طور موقت کمک کنند.

انواع ریمل

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها