|

مانتو کتی را چونه ست کنیم؟

زیر مانتو کتی چی بپوشیم؟ دقت کنید ست کردن بعضی مانتوها از انتخاب خودشون سخت تره!

زیر مانتو کتی چی بپوشیم؟

مانتو کتی یکی از انواع مانتو است که ظاهر رسمی‌ تری به استایل شما می‌ دهد. روش‌ های زیادی برای ست کردن مانتو کتی با لباس‌ های دیگر وجود دارد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مانتو کتی یکی از انواع مانتو است که ظاهر رسمی‌ تری به استایل شما می‌د هد. روش‌ های زیادی برای ست کردن مانتو کتی با لباس‌ های دیگر وجود دارد. با تغییر لباس‌ هایی که همراه مانتو کتی می‌ پوشید می‌ توانید استایل‌ های متفاوتی برای موقعیت‌ های مختلف داشته باشید. برای مثال شما می توانید با شلوار و لباسی که برای زیر مانتو انتخاب می کنید استایل خود را رسمی و کلاسیک و یا نیمه رسمی و کژوال کنید. پس فراموش نکنید این که زیر مانتو کتی چی بپوشیم خیلی موضوع مهمی است، زیرا این آیتم می تواند تعیین کننده سبک استایل شما باشد. پس فراموش نکنید که در بعضی مانتوها انتخاب اینکه در زیر آن ها چی بپوشیم و یا آن ها را چگونه ست کنیم از انتخاب خد مانتو دقت بیشتری نیاز دارد. همان‌ طور که از اسم مانتو کتی پیدا است، این مانتو ترکیبی از کت و مانتو است، زیرا یقه و آستین‌ های این مدل مانتو ها شبیه به کت طراحی می‌ شود و معمولا آن را از پارچه‌ هایی می‌ دوزند که ظاهری رسمی‌ تر و شکیل‌ تر به مانتو می‌ دهد. شما می توانید بسته به موقعیتی که قرار است در آن شرکت کنید از تیشرت، شومیز، بلوز یقه اسکی، هودی و حتی پلیور استفاده کنید.

البته فراموش نکنید که لازم است در انتخاب رنگ هم به اندازه مدل دقت کنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چند آیتم دوست داشتنی برای زیر مانتو کتی آشنا شوید.

زیر مانتو کتی چی بپوشیم؟

زیر مانتو کتی چی بپوشیم؟

برای زیر مانتو کتی شومیز بپوشید؛ رسمی و کلاسیک به مهمانی بروید

یکی از بهترین انتخاب ها برای زیر مانتو های جلوباز یا کتی شومیز است، البته دقت کنید که اگر برای مهمانی رفتن آماده می شوید این گزینه مناسب شما است وگرنه می توانید از گزینه های راحت تر هم استفاده کنید. نکته‌ای که باید در نظر بگیرید قبل از انتخاب شومیز برای خود این است که همیشه برای لباس زیر کت بایدسعی کنید از رنگ‌ های خنثی انتخاب کنید. بهتر است که لباس زیر کت ساده‌ ترین و مینیمال‌ترین حالت ممکن باشد و طرح‌ های گرافیکی شلوغ و زیاد نداشته باشد. برای مثال شما می توانید از شومیز حریر سفید یا طوسی استفاد کنید.

زیر مانتو کتی چی بپوشیم؟

زیر مانتو کتی چی بپوشیم؟

زیر مانتو جلوباز تیشرت بپوشید؛ استایل اسمارت کژوال را امتحان کنید

جالب است که بدانید استایل اسمارت کژوال برای خیلی از طرفداران مد مبهم است، زیرا که این استایل تلفیقی پیچیده‌ از دو استایل کژوال و نیمه رسمی می باشد و مشخصه اصلی استایل اسمارت کژوال این است که بنحوی هوشمندانه لباس راحتی بپوشیم که رسمی بنظر برسد و باید بین این دو ویژگی تعادل برقرار کرد. حال اگر می خواهید این سبک را تجربه کنید و شیک ولی در عین حال راحت لباس بپوشید می توانید برای زیر مانتو کتی خود از تیشرت استفاده کنید و استایل رسمی خود را به یک استایل نیمه رسمی و شیک تبدیل کنید.

زیر مانتو کتی چی بپوشیم؟

زیر مانتو کتی چی بپوشیم؟

برای تابستان تاپ زیر مانتو کتی بپوشید؛ راحت و خنک به استقبال گرما بروید

جالب است که بدانید تاپ یکی از آیتم هایی است که اگر درست انتخاب شود می تواند یک استایل تابستانی و راحت را برای شما به ارمغان بیاورد. توجه داشته باشید که می توانید برای زیر مانتوهای جلوباز یا کتی از تاپ های ساده و تک رنگ با رنگ های خنثی استفاد کنید و استایلی راحت و خنک را تجربه کنید. جالب است که بدانید شومیزها و تیشرت ها به دلیل داشتن آستین احساس گرما را در شما بیشتر می کنند ولی تاپ ها این ویژگی را ندارند و شما می توانید با خیال راحت این لباس ها را در روزهای گرم برای زیر مانتو انتخاب نمایید.

زیر مانتو کتی چی بپوشیم؟

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها