|

مانتو قرمز پرشین را چگونه ست کنیم؟

تابستانی جذاب را با مانتو رنگ سال تجربه کنید؛ مانتویی به زیبایی شن های خلیج فارس

مانتو قرمز پرشین

ترکیب رنگ قرمز یکی از جسورانه‌ ترین ترکیب رنگ‌ هایی است که می‌ توانید از آن در استایل‌ استفاده کنید و هیچوقت نگران از مد افتادن آن نباشید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- لباس قرمز جزو جدانشدنی کمد هر خانمی است که دوست دارد جذابیت را چاشنی استایلش کند. اما همین رنگ قرمز برای خانم‌ هایی که از سن، ظاهر، سبک زندگی و اندام خود راضی نیستند رنگ قدرت است. جالب است که بدانید رنگ قرمز یک رنگ پرهیجان و پر انرژی محسوب می شود و طرفداران زیادی دارد اصولا کسانی که رنگ پوست سفیدی دارند رنگ تناژ قرمز به آنان جذابیت می بخشد. پنتون نام شرکتی است که منبع معتبر و مشهور جهانی در زمینه رنگ است، این شرکت بیش از ۴۰ سال است که پنتون با محصولات، خدمات و تکنولوژی خود الهام بخش متخصصین طراحی در شناسایی رنگ‌ ها و ایجاد خلاقیت است و از سال ۲۰۰۰ به عنوان تعیین‌ کننده غیررسمی رنگ سال، شهرت جهانی دارد. این مجموعه رنگ سال ۲۰۲۳ را به صورت رسمی ویوا مگنتا معرفی کرد. پس اگر می خواهید تابستان امسال را جذاب و ترندی بگذرانید بهتر است که به جای مانتو سفید یا مشکی یک مانتو قرمز پرشین بخرید و طبق اصول و قواعد استایل آن را ست کنید.

البته این نکته را فراموش نکنید که ست کردن مانتو قرمز تا حدودی سخت تر از مانتوهای دیگر است به این دلیل پیشنهاد ما برای شما این است که ابتدا ببینید که این رنگ به پوست و استایل شما می آید یا خیر و در ادامه تا حدودی از رنگ های دارای هارمونی با قرمز پرشین آگاه باشید تا بتوانید استایلی بی نقص و جذاب را برای خود فراهم آورید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از ست های تابستانی مانتو قرمز پرشین آشنا شوید.

مانتو قرمز پرشین

مانتو قرمز پرشین

مانتو قرمز پرشین را چگونه ست کنیم؟

رنگ قرمز طیف‌ های گسترده‌ ای دارد که شامل هزاران رنگ است؛ از قرمز روشن تا تیره، سرد تا گرم و آرام تا پرجنب‌ و جوش. مثال‌ های عینی آن هم مثل رنگ قرمز گیلاسی، گل رز، مربا، گوجه‌ فرنگی، عقیق و یاقوت است. قرمز پرشین هم نوعی قرز است که می توان ان را یباترین قرمز نامید. شما برای ست کردن مانتو قرمز پرشین مثل مانتوهای دیگر قرمز می توانید از رنگ مشکی کمک بگیرید و یا اگر به پوشیدن رنگ های تیره علاقه ای ندارید می توانید از سفید برای تکمیل استایل خود استفاده کنید. البته فراموش نکنید که رنگ های خنثی دیگر هم مانند طوسی می توانند گزینه های مناسبی برای استایل شما باشند.

مانتو قرمز پرشین

مانتو قرمز پرشین

اکسسوری های قرمز پرشین را فراموش نکنید

جالب است که بدانید شما می توانید از رنگ سال برای انتختب اکسسوری و یا تزئینات استایل خود کمک بگیریر. پس اگر از پوشیدن مانتوهای رنگی خوشتان نمی آید و ترجیح می دهید مانند همیشه محافظه کار باشید و همچنان مانتو مشکیتان را استفاده کنید، برای تبدیل استایل ساده خود به یک استایل ترندی و زیبا فقط کافی است که شال یا روسری خود را قرمز پرشین انتخاب کنید و یا از اکسسوری های رنگ سال استفاده کنید. البته فراموش نکنید که آرایش رنگ سال هم می تواند به استایل شما کمک کن تا جذابتر دیده شوید.

مانتو قرمز پرشین

مانتو قرمز پرشین

مونوکروم بپوشید؛ قرمز پرشین به تنهایی کافی است

سبک مونوکروم یکی از سبک های محبوب استایل دردنیای مد است که طرفداران زیادی دارد. اگر شما هم یکی از طرفداران سبک مینیمال در لباس پوشیدن هستید حتما این سبک لباس برایتان جذاب است و یک بار آن را امتحان کرده اید. مونوکروم در مجموع به معنای تک رنگ پوشی است. البته این به این معنی نیست که فقط از یک رنگ در استایلتان استفاده کنید شما می توانید هم تک رنگ بپوشید و هم از سایه ها و تناژهای مختلف یک رنگ استفاده کنید. حال یکی از رنگ هایی که امسال بسیار شاهد مونوکروم آن در دنیای مد بوده ایم رنگ قرمز پرشین است که پیشنهاد ما برای شما امتحان این استایل حتی برای یک بار هم شده است.

مانتو قرمز پرشین

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها