|

مانتو پیراهنی را چگونه ست کنیم؟

انواع استایل تابستانی با مانتو پیراهنی؛ ترند تابستان 1402 را به بهترین نحو بپوشید

مانتو پیراهنی

مانتو پیراهنی از جمله مدل های پرطرفداری است که استایل منحصر به فردی را برایتان ایجاد می کند. خب وقتشه ست کردن ترند تابستان را یاد بگیرید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- جالب است که بدانید با عوض شدن فصل و گرم شدن هوا دیگر نمی توانید مانتو کتی هایی که برای مهمانی های عید تهیه کرده بودید را بپوشید و باید به فکر یک مانتو تابستانی و خنک باشید. مانتو پیراهنی بهترین گزینه برای مانتو در این فصل می باشد. اگر شما هم می خواهید تابستان امسال را  شیک ولی در عین حال راحت و خنک بگذرانید با خرید یک مانتو بلند ممی توانید خود را برای شروع تابستان آماده کنید، البته باید دقت کافی در انتخاب شلوار و کفش و حتی اکسسوری هایتان را داشته باشید، زیرا ست کردن این مانتوها کار دشواری است و شما با کوچکترین انتخاب اشتباه می توانید استایل خود را از یک استای زیبا به یک استایل شلخته و نا منظم تبدیل کنید. مانتو بیشترین سهم را در پوشش و ظاهر خانم ها دارد، در واقع هسته مرکزی استایل ما را مانتو تشکیل داده است. پس اگر هسته مرکزی را متناسب با سبک استایل خود انتخاب نکنیم استایل خود را به چالش کشیده ایم. برای مثال اگر کلاسیک می پوشید می توانید یک مانتو مشکی یا سفید و اگر کژوال پوش هستید مانتوهای رنگی را امتحان کنید. 

مانتو پیراهنی علاوه بر راحتی استایل ترندی را برای شما به ارمغان می آورد زیرا یکی از ترندهای سال محسوب می شود. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های مانتو پیراهنی آشنا شوید.

مانتو پیراهنی

مانتو پیراهنی

مانتو پیراهنی را با چه شلواری ست کنیم؟

یکی از گزینه های جذابی که در مورد استایل خانم ها وجود دارد پوشیدن پیراهن به جای مانتو است. پیراهن های بلند و پوشیده را می توان به راحتی با یک کفش راحتی ست کرد اما به نظرتان پیراهن های کوتاه یا بازتر را چطور  در خیابان بپوشیم؟‌ شما می توانید آن را با شلوار یا لگینگ ست کنید اما برای هر مدل پیراهن باید چه نوع شلواری را انتخاب کرد که بی قواره و ناهماهنگ به نظر نرسد؟‌ شما می توانید از شلوار اسکینی جین و یا کتان راسته برای ست کردن این مانتوها استفاده کنید، ولی فراموش نکنید که شلوار دمپا یا بگ گزینه مناسبی برای این مانتو نخواهند بود. 

مانتو پیراهنی

مانتو پیراهنی

مانتو پیراهنی و کتونی را امتحان کنید؛ تابستان را خنک بگذرانید

یکی از راه های ست کردن مانتو های بلند و پیراهنی پوشیدن آن ها با کتونی است، شما می توانید برای تابستانی شیک و خنک خود را از پوشیدن شلوار خلاص کنید و این مانتو را با یک ونس یا کتونی نایک ایر فورس ست نمایید. البته فراموش نکنید که شما نمی توانید این مانتوها را با شلوار ست کنید زیرا قد بلند آن ها باعث می شود تا استایل شما را ناهماهنگ نشان دهند. ولی اگر علاقه ای به پوشیدن این مانتوها به صورت تنها ندارید می توانید از لگ یا جوراب شلواری برای زیر آن ها استفاده کنید. 

مانتو پیراهنی

مانتو پیراهنی

چه نوع شال یا روسری ای با مانتو پیراهنی سر کنیم؟

ست کردن رنگ مانتو یکی از سخت ترین و البته شیرین ترین و در عین حال ساده ترین کارهایی است که هر خانم ایرانی باید در آن خبره باشد. البته یادتان باشد هر چه قدر هم که مانتو شما زیبا و شیک باشد با انتخاب شال یا روسری، شلوار و حتی کیف و کفش نامناسب می توانید یک استایل افتضاح خلق کنید! برای مانتوهای پیراهنی ساده پیشنهاد ما انتخاب شال های طرح دار و رنگی رنگی شاد است. ولی اگر مانتو انتخابی دارای پارچه پترن دار و شلوغ است بهتر است که شال خود را ساده انتخاب کنید تا استایلی شلوغ و درهم برهم نداشته باشید. 

مانتو پیراهنی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی