|

انواع شلوار بگ تابستانی را بشناسید

معرفی چند استایل خنک و تابستانی با شلوار بگ؛ شلوار بگ که فقط قرار نیست جین باشه!

شلوار بگ

در سال‌ های اخیر طراحان لباس‌ بیش از پیش، راحتی افراد را معیار طراحی‌ های خود قرار داده‌اند. یکی از این طرح‌ ها را می توان شلوار بگ دانست.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شلوار بعد از مانتو یک آیتم مهم در استایل خانم های ایرانی است؛ به طوری که در بیشتر مواقع خانم ها برای انتخاب و یا ست کردن آن دچار مشکل و سردرگمی می شوند. همان طور که می دانید امروزه در مدل های شلوار تنوع بسیار زیادی دیده می‌ شود، و این تنوع باعث شده است که هر فردی متناسب با سلیقه و نوع اندام خود از آن ها استفاده کند. شلوار بگ یکی از پر طرفدار ترین شلوار ها در فصل تابستان، مخصوصا در میان جوانان و نوجوانان است. این شلوار ها مدل بسیار راحت و آزادی دارند و برای محیط های مختلف می تواند مورد استفاده شما قرار گیرند. شلوار بگ، شلوار های گشادی هستند که برای راحتی بیشتر در کمر آن ها از کش استفاده می شود. از جمله برند های معروف می توان به وال مارت WALMART و امریکن ایگل AMERICAN EAGLE اشاره کرد. جالب است که بدانید این مدل شلوار هم می تواند از جنس جین باشد هم از جنس دیگر پارچه ها. البته فراموش نکنید که انتخاب نوع پارچه شلوار بستگی به استایل و سبک لباس پوشیدن شما دارد، برای مثال اگر شلوار جین بگ را انتخاب کرده اید باید کژوال پوش باشید.

اگر هم که می خواهید از شلوار پارچه ای بگ ستفاده کنید بهتر است که دقت کنید که دیگر آیتم های استایلتان اسمارت کژوال و یا الگانت باشند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل شلوار بگ آشنا شوید.

شلوار بگ

شلوار بگ

شلور بگ مناسب چه افرادی یا چه نوع اندام هایی است؟

با وجود این‌ که شلوار بگ پوشش راحتی برای شما فراهم می‌ کند اما این به این معنا نیست که شما نمی‌توانید از آن در محیط‌ های رسمی استفاده کنید. به دلیل این‌ که نوع پارچه ای این مدل شلوار طرح‌ ها و رنگ‌ های متنوعی دارد، شما می‌ توانید انتخابی متناسب با محیط داشته باشید. شلوار بگ یک شلوار مناسب برای استایل‌ های خیابانی و رسمی است. شلوار بگ برای همه افراد و اندام ها مناسب است با این تفاوت که شما می توانید شلوار بگ مناسب خود را انتخاب کنید، برای مثال اگر لاغر و قد بلند هستید نوع های کوتاه و اگر قد کوتاه و کمی چاق هستید نوع های بلند و تیره را انتخاب کنید. 

شلوار بگ

شلوار جین و کتان بگ را برای استایل های کژوال انتخاب کنید

یکی از جذابیت های شلوار بگ این است که شما می توانید از این شلوار در هر استایل و یا سبکی استفاده کنید.ولی فراموش نکنید که شلوار جین و کتان بگ برای استایل های کژوال و خیابانی مناسب هستند، برای مثال اگر می خواهید برای خرید و یا پیاده روی به خیابان بروید می توانید شلوار جین و یا کتان بگ را انتخاب کنید و آن را با کفش و یا کتونی لژدار ست کنید. جالب است که بدانید این مدل شلوار را باید با مانتوهایی کوتاه و یا اسپرتی مانند مانتو شومیزی ست کنید، زیرا مانتوهای بلند گزینه مناسبی برای این شلوارها نیستند. 

شلوار بگ

شلوار بگ

شلوار بگ پارچه ای را فراموش نکنید؛ خنک و تابستانی لباس بپوشید

شلوار بگ پارچه ای را برای استایل های رسمی و نیمی رسمی استفاده کنید تا استایلی شیک و همزمان راحت و خنک داشته باشید. شلوار بگ پارچه ای حتی برای ست کردن با مانتوهای کتی و رسمی نیز گزینه مناسبی محسوب می شود، در استایل های اینچنینی شما می توانید شلوار بگ خود را با کفش پاشنه بلند هم ست کنید.  پس فراموش نکنید که به طور کلی شلوار بگ پارچه ای برای استایل های رسمی و شلوار بگ جین یا کتان برای استایل های کژوال و غیر رسمی گزینه مناسبی هستند.

شلوار بگ

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی