|

(عکس) هوادار ایرلندی پرسپولیس غوغا کرد

میهمان خارجی تمرین پرسپولیس در دوحه، توجه کاربران را به خود جلب کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

این روزها همه به‌دنبال شناخت بیشتر لوییس بریدی، هوادار ایرلندی پرسپولیس هستند.

به گزارش «شایانیوز»  به نقل از طرفداری؛ لوییس بریدی، مرد ایرلندی و یکی از طرفداران پرسپولیس تهران در انگلیس زندگی می‌کند. طبق ویدیوهای منتشر شده از لوییس، او بیشتر اوقات از لندن به آسیا سفر می‌کند. بریدی که به‌عنوان یکی از بلاگرهای خارجی هوادار پرسپولیس شناخته می‌شود، از جولای 2024 در اینستاگرام فعالیت خود را آغاز کرده است.

351734_431

لوییس علاقه خاصی به فرهنگ و غذاهای ایرانی دارد و غذاهایی مثل فسنجان، قورمه سبزی و زرشک‌پلو را امتحان کرده است. توجه او به‌نوشیدنی‌های مرسوم در ایران مانند زمزم و چای هم جلب شده است.

بریدی در برخی از ویدیوهای خود در اینستاگرام، کلمات فارسی مانند سلام، درود، چاکرم و... را به‌طور جذابی تلفظ می‌کند که همین موضوع باعث محبوبیت بیشتر او در میان هواداران پرسپولیس شده است.

پارتنر لوییس بریدی، الیانا که طبق گفته لوییس اهل یونان است در برخی از ویدیوها با لباس پرسپولیس ظاهر می‌شود و همراه لوییس به حمایت از تیم پرسپولیس می‌پردازد.

قبل از دربی 104 بین پرسپولیس و استقلال، لوییس پیش‌بینی کرد که پرسپولیس همانند سال 1352، با نتیجه‌ی 6 بر صفر استقلال را شکست خواهد داد و علی علیپور هت‌تریک می‌کند. همچنین او پیش‌بینی کرد خدابنده لو نیز یکی دیگر از گل‌های پرسپولیس را به ثمر می‌رساند. گفتنی است پرسپولیس در این دیدار با تک گل محمدحسین کنعانی‌زادگان از روی نقطه پنالتی برابر آبی‌پوشان پایتخت به پیروزی رسید.

اخیرا لوییس برای تماشای دیدار پرسپولیس با السد در دوحه در لیگ نخبگان آسیا حضور پیدا کرده و بعد از گرفتن عکس یادگری با بازیکنان پرسپولیس، یک هدیه ویژه، یعنی لباس تیم ملی ایرلند با شماره 77 را به خدابنده لو تقدیم کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها