|

استایل جدید کژوال چرم ساقی حاجی پور/چهره خانم بازیگر بی آلایش و رنگ لعاب دیدنی شد

ساقی حاجی پور هنر پیشه ایرانی که متولد 26 مهر ماه سال ۱۳۷۴ در تهران می باشد از استایل جدید خود رو نمایی کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ساقی حاجی پور هنر پیشه ایرانی که متولد 26 مهر ماه سال ۱۳۷۴ در تهران می باشد. او کار خویش را با تئاتر از سال ۱۳۹۶ آغاز کرد و در تئاتر شربت سینه به کارگردانی و نویسندگی «رسول کاهانی» بازی کرد. 

ساقی حاجی پور در سریال هم گناه در نقش هدیه خوش ذوق در کنار بازیگرانی چون پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، محسن کیایی، مهدی پاکدل،هنگامه قاضیانی، پدرام شریفی،حبیب رضایی، مسعود رایگان، رویا تیموریان، افسانه چهره آزاد، شاهرخ فروتنیان، افسانه ناصری، احسان کرمی، روشنک گرامی، سوگل خلیق، مارال بنی آدم و.... به ایفای نقش پرداخته است او هنوز ازدواج نکرده و مجرد است. 

خانم بازیگر اما امروز از استایل جدید خود رونمایی کرده که در این استایل او کاپشن چرم مشکی خود را با شلوار نیم بگ جین آبی یخی ست کرده است. 

او زیر کاپشن چرم مشکی کوتاه خود یک تیشرت سفید ساده پوشیده و داخل شلوار جین گذاشته تا از کاپشن بلند تر نشود.

خانم بازیگر از یک کمربند مشکی و یک کیف هم رنگ استفاده کرده و در نهایت یک بوت از برند گابور به پا کرده که گفتنی است قیمت این بوت 1650 کرون سوئد بوده که معادل 101/640/000 میلیون تومان ناقابل می باشد

IMG_3022

خانم حاجی پور برای پوشاندن موهای خود نیز از کلاهی استفاده کرده که این کلاه نیز در سایت آمازون 22 دلار معادل 1/421/090 میلیون تومان است.

IMG_3023

چهره خانم بازیگر بدون هیچ آرایش و رنگ لعابی در عین نچرال بودن در این لباس و استایل کژوال دلبری میکند.

IMG_3020

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها