|

بیوگرافی نرگس محمدی و خوشگذرانی لوکس در نقطه بکر دنیا / سینما گردی با مامان کم سن‌اش

نرگس محمدی بازیگر مشهور ایرانیست که سفر های خارجه بسیاری میره و اینبار به یکی از بکر ترین فضا ها سفر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از بازیگران هستند که تنها کافی بود تا در یک فیلم و یا سریال ایفای نقش کنند و تمام. در واقع مراحل رشد و پیشرفت برای اونها تنها در یک کار بود و نیازی نداشتن تا چندین سال زحمت بکن تا به اون بولد شدنه برسند. مثلا یکی از این دست افراد خانم نرگس محمدی می باشد که در اوایل دهه نود با نقش آفرینی در سریال "ستایش" خودی نشان داد و به شهرتی عجیب رسید. البته که باید گفت نرگس محمدی با این سریال که نقش اصلی رو هم داشت، در واقع حسابی مخاطب رو به تلویزیون مشتاق کرد. خب وقتی یه سریالی فیلمنامه و بازیگران قوی داشه باشه، میتونه خیلی زود به جایگاهی مناسب برسه. ستایش از اون دست کارهایی بود که به دلیل استقبال خوب بیننده، به فصل های بعدی هم کشیده شد و آقای کارگردان تصمیم به ساخت فصل دوم و سوم ستایش هم گرفت. نرگس محمدی یک دهه شصتی است که این روزها 41 سال سن دارد. وی چند سالی میشه که ازدواج کرده و در واقع ستایش و ازدواج بس بود تا خانم بازیگر به محبوبیتی و شهرتی قابل توجه برسه.

نرگس محمدی

نرگس محمدی و علی اوجی در نقطه بکر زمین

نرگس محمدی در ستایش مجرد بود. او نقش دختری بسیار سر به زیر و مثبت رو داشت که ازدواج میکنه و همسرش فوت میکنه. در این راستا از پدر شوهرش دور میشه و فرار میکنه تا بچه هاش رو ازش نگرین و خب تا همینجای کار میشه فهمید که او شخصیتی بسیار ایرانی پسند رو ایفا کرده. خانواده های ایرانی اغلب شیفته این هستند تا داستان های خانوادگی و درگیری های اینگونه رو ببینند. خب احساسی هستن و دل رحم، پس بی شک فیلمنامه های شبیه به ستایش میتونه خیلی استقبال بشه. نرگس محمدی اما چند سالی میشه که بعد از ستایش ازدواج کرده. او همسر علی اوجی است که خب توسط برنامه مهران مدیری جریان خواستگار نداشتنش رو بیان کرد و علی اوجی به خواستگاری او آمد. حالا این زوج در کنار هم زندگی خوشبختی دارند و پشتوانه هم هستند. اونها سفر های خارجه بسیار میرن و تصاویر بسیاری هم در فضاهای جذاب منتشر می کند. اما اینبار لوکیشن بکر و کم نظیری که وی رفت خیلی بیشتر مورد توجه قرار گرفت.

نرگس محمدی

بیوگرافی نرگس محمدی

نرگس محمدی در 9 فروردین 1362 به دنیا اومده و زاده تهران است. وی فارغ التحصیل لیسانس رشته پرستاری می باشد که خب فعالیتش رو با حضور در کلاس های بازیگر آغاز کرد و با بازی در سریال "ستایش" هم شهرت یافت. هنوز هم خیلی ها او را با نام ستایش می شناسند.

نرگس محمدی

خانواده و اصالت خانوم بازیگر

نرگس بانو در تهران و در خانواده ای با اصالت سراب آذربایجان متولد شده. او فرزند اول است و یک خواهر به نام سارا و برادری به نام محسن دارد.

نرگس محمدی

نرگس محمدی از پرستاری تا صدا و سیما

نرگس محمدی در رابطه با رشته و کارش میگه از اول دلم میخواست که تو رشته هنر تحصیل کنم  اما خب یک روز که باید در آزمون ورودی هنرستان صدا و سیما شرکت می کردم، اتفاقی برام افتاد و از به امتحان نرسیدم. همین شد که در کلاس های علوم تجربی دبیرستان شرکت کردم و بعد هم تو پرستاری پذیرفته شدم.

نرگس محمدی

ازدواج نرگس محمدی و آقای بازیگر

خانوم بازیگر در شهریور ماه 1395 بود که در مهمان دورهمی مهران خان مدیری شد. وی در این برنامه خیلی صادق بود و به راحتی گفت که مدت هاست خواستگاری ندارم.

یکم که گذشت بعد از چند ماه و در اردیبهشت 1396 نرگس بانو با علی اوجی (بازیگر و تهیه کننده) مزدوج شد و خبر عروسی شون رو با انتشار چند عکس از سالن عقد در منطقه سعادت آباد تهران منتشر کرد. نکته جالب در مورد این زوج اینه که اونها مراسم خواستگاری شون رو با هماهنگی لاله اسکندری در حرم مطهر امام رضا (ع) انجام دادند.

نرگس محمدی

سینما گردی با مامان سن پایین

نرگس بانو میگه یه مدتی رو مامانم ت صدا و سیما کار می کرد و در بخش فرهنگ و مردم فعال بود. هر موقع میخواست بره سرکار برامون فیلم میزاشت و ما اون فیلم رو چند بار نگاه میکردیم. خیلی وقت ها هم از سرکار زنگ میزد و میگفت بیا بریم سینما با همدیگه فیلم ببینیم. مامانم چون زود ازدواج کرد فاصله سنی با مادرم خیلی کم هستش و باهم راحت بودیم.

نرگس محمدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها