|

معرفی نقاط دیدنی کلاردشت / اگه عاشق طبیعتی این سفر خاص پاییزی رو از دست نده

کلاردشت یه منطقه زیبا در مازندرانه و اگه خیلی سرمایی نیستید، فصل پاییز برای سفر به این نقطه عالیه و زیبایی های طبیعتش، شگفت زده تون میکنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اینکه توی تابستون دنبال جاهای خنک بگردی و توی زمستون برای سفر به نقاط گرم برنامه بچینی خیلی منطقیه ولی خب اهالی سفر و هیجان، گاهی دوست دارن منطقی عمل نکنن و وقتی هوا سرده، هرچی لباس گرم دارن بردارن و راهی نقاط سردتر بشن! کلاردشت یه منطقه زیبا و فوق العاده توی استان مازندرانه که در ارتفاع بالا قرار گرفته و آب و هواش نسبت به بقیه جاها سردتره. اگه خیلی سرمایی نیستید، فصل پاییز برای سفر خاطره انگیز به این نقطه خیلی مناسبه و زیبایی های طبیعتش، شگفت زده تون میکنه. توی این مطلب، در مورد نقاط دیدنی کلاردشت صحبت می کنیم. تا پایان همراه ما باشید.

kelardasht-10

مازیچال

ییلاق مازیچال از جاهای دیدنی کلاردشته و 25 کیلومتر با این شهر فاصله داره. این نقطه در ارتفاع 2600 متری از سطح دریا قرار داره و از اونجا می تونید مناظر فوق العاده ای از کوهستان و جنگل‌ های بلوط رو که با مه و ابر پوشیده شدن، تماشا کنید.

فصل پاییز در این ییلاق سردتر از نقاط پایین دسته و باید قبل از سفر پیش‌ بینی‌ هواشناسی رو چک کنید. ضمن اینکه در این منطقه اقامتگاه وجود نداره و اگر قصد شب ‌مونی در مازیچال رو دارید باید وسایل کمپینگ به همراه داشته باشید.

kelardasht-8

kelardasht-5

رودبارک

روستای رودبارک یکی دیگه از نقاط دیدنی کلاردشته که در فصل پاییز بسیار تماشاییه. رودخونه خروشان سردآبرود از رودبارک میگذره و حس و حال فوق العاده ای به این ییلاق زیبا میبخشه. اگر قصد سفر به روستای رودبارک رو دارید، یادتون باشه قبلش آب ‌وهوا رو چک کنید و حتما لباس گرم همراه خودتون داشته باشید.

این رو هم باید بگیم که آبشار اکاپل با ۲۰ متر ارتفاع یکی از بلندترین آبشارهای کلاردشته که در جنگل زیبای رودبارک قرار داره و دیدن اون در جنگل پاییزی و رنگارنگ حتما هیجان ‌انگیز و جذابه.

kelardasht-1

کردیچال

روستای کردیچال از روستاهای زیبای کلاردشته که طبیعت زیبایی داره و دیدن اون در فصل پاییز و رنگارنگی طبیعت خیلی فوق العاده ست. کردیچال رودخونه، جنگل و کوهستان رو در کنار هم داره و سفر به این روستا میتونه خاطره ای موندگار و به یاد موندنی برای شما باشه. اگر در فصل پاییز قصد سفر به روستای کردیچال رو دارید، حتما آب و هوا رو چک کنید و لباس گرم همراه خودتون ببرید.

kelardasht-9

kelardasht-2

هریجان

هریجان یکی دیگه از روستاها و نقاط دیدنی در نزدیکی شهر کلاردشته که طبیعت فوق‌ العاده ای داره و فضای اون آرامش بخش و زیباست. در نزدیکی روستای هریجان یه آبشار زیبا هم قرار داره که می تونید برای دیدنش در جنگل های پاییزی و رنگارنگ قدم بزنید.

بافت قدیمی روستای هریجان این امکان رو بهتون میده تا توی کوچه پس کوچه‌ هاش قدم بزنید و از هوای تمیز و خنکش لذت ببرید. دشت ‌های اطراف روستا هم بسیار زیباست و مناظر شگفت انگیزی از طبیعت فوق العاده منطقه رو جلوی چشم هاتون به نمایش میذاره.

kelardasht-6

kelardasht-7

اگر اهل سفر و طبیعتگردی هستید، اینجا مطلبی در مورد منطقه زیبا و خاص باداب سورت هست که می تونید بخونید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها