|

سحر قریشی انگاری واسه صورت تتلو رو کاربُن زده

amir tataloo sahar ghoreyshi shayanews

امیر تتلو می خواد کنسرتی پر هزینه برگزار بکنه و گویا قصد دارد درآمد کنسرت خفنش رو هم برای عروسی ش تو متاورس هزینه کنه

لینک کوتاه کپی شد
19

امیر تتلو خودش رو برای کنسرت اردیبهشت ماه آمده می کند و این روزها حسابی سرش شلوغه و می خواد به قول خودش باشکوه ترین کنسرت را برای ایرانی ها برگزار کند.

به گزارش «شایانیوز» تتلو به خودش برای این کنسرت حسابی سنگ تموم گذاشته و کلی هم هزینه کرده و امیدوار است با استقبالی که از این کنسرت می شود بتواند هزینه هایش را دربیارد و سود خوبی هم به جیب بزند.

امیر تتلو پیش تر در خصوص کنسرت اردیبهشت ماه خود گفته بود که این کنسرت برخلاف کنسرت قبلی تتلو به صورت نشسته برگزار می شود و تتلو از هوادارانش خواسته بود به صورت خانوادگی در کنسرت او حاضر شوند.

او همچنین در خصوص شرایط سالن و اجرا توضیح داده و گفت: براتون گفتم از طراحی استیج از چند روز قبل اجرا و عکس طراحیشو گذاشتم و الان میگم که یکی از بهترین صدا بردارای ایران کار صدارو میکنه و محمد اولاد که خیلی از ویدئوهامون رو ساخته بود و همه قبولش دارن تو کار تصویر قراره کار تصویرایی که قراره تو ال سی دی های پشت پخش بشه رو به عهده بگیره و بهترین نورپرداز و بهترین تصویر برداران با اسپایدرکَم.....

تتلو درآمد کنسرت رو می خواد صرف هزینه عروسی ش با سحر کنه!

شاید خیلی از طرفداران امیر تتلو و حتی سحرلیتی ها (طرفداران سحر قریشی) منتظر یک مراسم باشکوه بودند اما سحر و تتلو تا به حالا خیلی ساده مراسم هاشون رو برگزار کردند. حالا خیلی ها منتظر هستند تا روز کنسرت امیر خان فرا برسه و ببینن سورپرایزی که تتلو از مدت ها قبل وعدع ش رو داده چیه؟

خیلی ها معتقدند که امیر و سحر قراره تو کنسرت رسماً باهم ازدواج کنن و زن و شوهر بشن و سورپرازی هم که تتلو وعده ش رو داده همین موضوع هست. البته خود تتلو این مسئله رو رد کرد و نوشت: به نظر من ازدواج نمیتونه سورپرایز خوبی باشه!!!؟ یارو میخواد کنسرت ببینه و شاید نخواد زن گرفتن منو ببینه.

این در حالی است که قبل تر تتلو اعلام کرده بود تتلو اعلام کرده که دوست دارد تمام تتلیتی ها و هوادارانش در مراسم عروسی او حضور داشته باشند. اینجا یک تناقض بزرگ به وجود می آید چجوری میشه که از یک طرف تتلو میگه که دوست دارم همه تتلیتی ها تو مراسم ازدواجم باشن و از طرفی اعلام می کنه که کنسرت جای جشن عروسی نیست!

شایعاتی مطرح شده که با توجه به حضور تتلو در خارج از ایران قرار است با همکاری یکی از فعالین حوزه متاورس مراسم عروسی تتلو و سحر قریشی در متاورس برگزار شود تا ضمن دعوت از همه هوادارانش، هر شخصی از هر کجای دنیا بتواند فارغ از همه محدودیت ها در این مراسم شرکت کند. البته متاورس فعلا خیلی گرون است و برای برگزاری جشن در این فضا باید هزینه زیادی خرج کرد. شایعه شده که امیر خان تتلو قصد دارد درآمد حاصل از کنسرتش رو صرف هزینه عروسی ش با سحر تو متاورس کنه!

277814881_2425916268255890_8741980151191829566_n

سحر خانوم اگه بخواد پُر تتو بشه!

سحر خانوم قریشی به تازگی اعلام کرده که می خواد مثل شوهرش رو صورتش تتو بزنه البته سحر برای اینکه روی صورتش تتو بزند دلیل های عجیب و غریبی آورده او در صفحه شخصی خود نوشت: «مشابه همین عمل را نیز همسرم انجام داد که سال ها بعد مردم متوجه میشن که ایشون چه قدم بزرگی را برایشان برداشته چون انجام این کار واقعا دل بزرگی می‌خواهد. نظر شما چیه؟ تصمیم شما هر چه که هست من تصمیم را گرفتم و به زودی انجامش می‌دهم.»

حالا در شبکه های مجازی عکسی منتشر شده از سحر با صورتی تتو شده و کاربران سحر رو با حالتی تجسم کردن که تتوهای رو صورت امیر تتلو رو صورتش باشه!

52

البته سحر و تتلو یک تتو مشترک هم روی دستشون زدن که طرح قلب و کلید است و گویا این زوج پرحاشیه می خوان به همه نشون بدن پایبند به یک قلب و یک کلید هستن.

tatalooyeh_2802025510043297788_39999431886

تتلو چقدر ادا داره واسه طرفداراش!

امیر تتلو کلاً شخصیت لوسی داره و خودش رو هم خیلی بالا می دونه و هر از گاهی با فالوورهاش قهر می کنه که شما قدر من رو نمی دونید. البته تازگی ها و بعد از ازدواج با سحر کمی بهتر شده چرا که در گذشته علاوه بر قهر کردن فحش و ناسزا هم می داد!

حالا امیر خان از ویو و بازدید کم پست هاش تو یوتیوب ناراحته و خطاب به فالوورهاش نوشت:

از امروز به بعد هیچ کامنتی خونده نمیشه و هیچ بحثی که ربط به امیر تتلو نداشته باشه و هیچ توضیح اضافه ای نخواهیم داشت اگرم درس یا توضیح یا آموزش داشته باشیم مجانی نخواهد بود!! تجربه و حال امروز و وضعیت ویو و میزان تربیت تو کامنتا و ری اکشن ها ثابت میکنه که زیاد صمیمیت با آدمایی که در حدّت نیستن منجر به بی احترامی میشه و یه هوادار یا یه فرد عادی هرگز نمیتونه در حد امیر تتلو باشه که اگر بود دیگه هوادار نبود، خودش هوادار داشت دیگه!! خلاصه که وقتِ به واقعیت پیوستن این جمله هم رسید بیخودی درگیر من نشو اومدم که برم!! در ضمن هیچ ری اکشنی هم نه میبینم و نه حمایت میکنم ! در ضمن مسابقه ی هوادارای و استعداد یابی هم کنسل شد!

unnamed

حساسیت عجیب تتلو رو سحر!

تتلو انگار رو خانومش خیلی حساسه به طوری که در قسمتی از گفته هاش این نکته رو هم اشاره داشت که همکارای خانم بازیگر یعنی آقایون بازیگر و کارگردان و عوامل و...دیگه حق ندارن با سحر قریشی شوخی های نابه جا داشته باشن و از حد و حدود بگذرن وگرنه با آقا شوهر طرفن!

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها