|

تتلو پول کنسرتو میزاره پای مهمونی خفنش؛ عکس سحرم تو لباس عروس دراومد که!

amir tataloo Metaverse shayanews

شایعات زیادی در خصوص مراسم ازدواج امیر تتلو و سحر قریشی مطرح شده است. از جشن ازدواج در کنسرت تا برگزاری مراسم عروسی در بستر متاورس!

لینک کوتاه کپی شد
41

امیر تتلو و سحر قریشی این روزها جذاب ترین و پرحاشیه ترین زوج ایرانی هستند که حسابی فضای مجازی و اخبار رسانه ای را تحت تاثیر خودشان قرار داده اند.

به گزارش «شایانیوز» تتلو این روزها سخت مشغول تمرین و آماده شدن برای کنسرت اردیبهشت ماه خودش است. کنسرتی که انگار متفاوت تر از همیشه قرار است میزبان تتلیتی ها و دوستداران امیر و سحر باشد.

امیر تتلو پیش تر در خصوص کنسرت اردیبهشت ماه خود گفته بود که این کنسرت برخلاف کنسرت قبلی تتلو به صورت نشسته برزگار می شود و تتلو از هوادارانش خواسته بود به صورت خانوادگی در کنسرت او حاضر شوند.

unnamed (2)

حتماً به یاد دارید که در کنسرت آذر ماه تتلو خیلی ها بدون بلیط وارد سالن شده بودند و حتی در اطراف محل برگزاری کنسرت هم درگیری میان مردم و نیروهای امنیتی ایجاد شده بود. تتلو و تیمش برای اینکه ایین اتفاق بار دیگر تکرار نشود تدابیر ویژه ای اندیشیده اند.

تتلو در همین رابطه در کانال شخصی خود نوشت: ورودی کنسرتِ ما با بادیگارد مادیگارد نیست!! پلیس رسمی آوردیم واسه ورودی و چک شدن بلیط و امنیت مردم! کسی بخواد بدون بلیط بره تو دزدی و حق بقیه رو خوردن محسوب میشه و مستقیم میره بازداشگاه و جریمه شو میده!! به بقیه ی کسایی هم که بلیط رسمی دارن هیچ بادیگاردی حق نداره حتی اخم کنه و با احترام کامل با مردم رفتار میشه!

کنسرت تتلو همان جشن عروسی ش با سحره؟

شاید خیلی از طرفداران امیر تتلو و حتی سحرلیتی ها (طرفداران سحر قریشی) منتظر یک مراسم باشکوه بودند اما سحر و تتلو تا به حالا خیلی ساده مراسم هاشون رو برگزار کردند. حالا خیلی ها منتظر هستند تا روز کنسرت امیر خان فرا برسه و ببینن سورپرایزی که تتلو از مدت ها قبل وعدع ش رو داده چیه؟

خیلی ها معتقدند که امیر و سحر قراره تو کنسرت رسماً باهم ازدواج کنن و زن و شوهر بشن و سورپرازی هم که تتلو وعده ش رو داده همین موضوع هست. البته خود تتلو این مسئله رو رد کرد و نوشت: به نظر من ازدواج نمیتونه سورپرایز خوبی باشه!!!؟ یارو میخواد کنسرت ببینه و شاید نخواد زن گرفتن منو ببینه.

این در حالی است که قبل تر تتلو اعلام کرده بود تتلو اعلام کرده که دوست دارد تمام تتلیتی ها و هوادارانش در مراسم عروسی او حضور داشته باشند. اینجا یک تناقض بزرگ به وجود می آید چجوری میشه که از یک طرف تتلو میگه که دوست دارم همه تتلیتی ها تو مراسم ازدواجم باشن و از طرفی اعلام می کنه که کنسرت جای جشن عروسی نیست!

شایعاتی مطرح شده که با توجه به حضور تتلو در خارج از ایران قرار است با همکاری یکی از فعالین حوزه متاورس مراسم عروسی تتلو و سحر قریشی در متاورس برگزار شود تا ضمن دعوت از همه هوادارانش، هر شخصی از هر کجای دنیا بتواند فارغ از همه محدودیت ها در این مراسم شرکت کند.

277814881_2425916268255890_8741980151191829566_n

اما متاورس چیست؟

تصور کنید که اینترنت زنده شده یا دست‌کم به صورت سه بُعدی ارائه شده است. بدین ترتیب، با دنیایی از بخش‌های مجازی بی‌پایان و به هم پیوسته مواجه می‌شوید که در آن افراد می‌توانند با استفاده از هدست‌های واقعیت مجازی، عینک‌های واقعیت افزوده، برنامه‌های گوشی‌های هوشمند و یا سایر ابزارهای مشابه یکدیگر را ملاقات کنند.

A-Couple-from-India-to-Marry-on-Metaverse

جشن عروسی زوج هندی در بستر متاورس

سحر خانوم با تتوی آتیشی محیای کنسرت و عروسی!

سحر خانم بعد از لایویی که با امیر گذاشت و حسابی طرفدارانشان را سر ذوق آوردند یک سورپرایز ویژه هم داشت و آنهم تتو روی صورتش بود. سحر خانم اعلام کرد که علاوه بر دست هایش قصد دارد روی صورتش هم تتلو بزنه! البته سحر خانوم گفت که صورت فعلی اش را هم بسیار دوست داره اما با این تصمیم می خواهد زیبا تر و جذاب تر بشه! گویا قرار است تتو آرتیست های تتلو صورت تازه عروس خانوم و برای کنسرت و احتمالاً جشن عروسی این دو نفر آماده کنن.

unnamed+(1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    انشا ءالله خوشبخت بشن🙏🏻🙏🏻🙏🏻

  • ناشناس ارسالی در

    خوشبخت بشن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی