|

شادی اُردکی تتلو؛ حیف صورت زیبای سحر نیست میخواد رنگیش کنه!

sahar ghoryshi amir tatallo

امیر تتلو که انگار بعد از ازدواج با سحر قریشی حسابی سر کیف آمده ویدیویی از رقص و شیطنت تازه اش در اینستاگرام منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
16

امیر تتلو بعد از اینکه با سحر قریشی ازدواج کرد کلی شاد و شنگول شده انگار حسابی سر کیف اومده البته این تغییر حالت امیر تتلو شاید به دوران نامزدی با سحر خانوم بر گردد زمانی که هنوز تتلو و سحر رسماً از رابطه شان رونمایی نکرده بودند و فقط امیر خان گفته بود قصد ازدواج دارد.

به گزارش «شایانیوز» تتلو تا پیش از اینکه در تعطیلات نوروز با سحر قریشی رسماً زن و شوهر شوند پیوسته در اینستاگرام به دنبال نیوفیس بود و حتی به طرفدارانش فحش وناسزا می داد!

امیر تتلو چند روز پیش در اینستاگرام لایو گذاشت و برای اولین بار در کنار سحر قریشی قرار گرفت و درباره همه چیز صحبت کردند و کلی قربون صدقه هم رفتند. البته امیرخان این لایو را هم به بهانه 500 هزار تایی شدنش در یوتیوب گذاشت.

رقص اردکی امیر تتلو!

گفتیم که امیر تتلو بعد از اینکه با سحر وارد رابطه شد تغییر کرد و کلاً خیلی شادتر و سرزنده تر شد. او چند روز پیش در کانال شخصی خود ویدیو با یک کودک خردسال گذاشت و برای اینکه بچه را بخنداند کلی رقص و ادا درآورد.

سحر قریشی هم سر و صورتش را تتویی کرد!

سحر خانم بعد از لایویی که با امیر گذاشت و حسابی طرفدارانشان را سر ذوق آوردند یک سورپرایز ویژه هم داشت و آنهم تتو روی صورتش بود. سحر خانم اعلام کرد که علاوه بر دست هایش قصد دارد روی صورتش هم تتلو بزنه! البته سحر خانوم گفت که صورت فعلی اش را هم بسیار دوست داره اما با این تصمیم می خواهد زیبا تر و جذاب تر بشه!

unnamed+(1)

بی تابی تتلو زیر درد تتو!

امیر تتلو که خالکوبی و درد آن را مقدس می داند و لازم میداند همه پدران و مادران بچه های خود را از سنین قبل با تتو آشنا کنند. او به تازگی هم زیر دست تتو آرتیست هایش قرار گرفت و روی بینی خود تتو جدید زد که گویا حسابی هم درد داشت و امیر خان را بی تاب کرد!

تتلو با انتشار عکس زیر نوشت: هرجور خواستم بخوابم نشد......سوزش دماغ

unnamed

تتلو درباره درد کشیدن برای خالکوبی های بدنش گفته است عده‌ای از دوستان به من می‌گویند تتو برای تو دردی ندارد چون عادت کرده‌ای. اما در واقع اینطور نیست درد را از هر طرف بنویسی درد است. و این یعنی چیزی که نمیشود به آن عادت کرد!! من هر بار درد کشیدم، هر بار بیشتر از دفعه قبل، انقدر درد کشیدم که همه آدمها از نظر من ریزن و کم ان، می خوام انقدر درد بکشم تا دیگه آدمها رو نبینم!

در واقع تتلو خالکوبی بدن را یک جور عبادت نام برده است! " تتو زدن یه جور ریاضیه، یه جوری عبادت تحمل درد رو بالا میبره و انسان را قدرتمند میکنه صبور میکنه تتو‌ زدن انسان را به یک اثر هنری تبدیل میکنه تاتو زدن به خاطر دائمی بودنش حتی قدرت ریسک روبالامیبره تتو زدن باعث تغییر و تولد دوباره میشه و در واقع باعث میشه یک رنگ و طرح جدید در نتیجه یک انرژی و انگیزه جدید به انسان اضافه بشه."

90442e4529e678b56c7d6bd8b0bd37aa

سحر قریشی می خواد ویترین تتلو بشه؟

سحر قریشی بعد از اینکه ازدواجش با امیر تتلو رسمی شد و عکس و فیلم هایش هم درآمد در صفحه اینستاگرام خود عکسی دونفره کنار امیر تتلو منتشر کرد و نوشت: تصمیممون اینجوریه که یکیمون بشه ویترینِ جفتمون.....اما منظور سحر خانم دقیقاً چیه و اصلاً کدام یک قرار ویترین هر دوتاشون بشه؟
 
به نظر ازدواج امیر و سحر ورای عشق و عاشقی است و این دو نفر طبق یک سناریو نقشه باهم ازدواج کردند و می خواهند با بودن در کنار هم و تجمیع فالوورها و طرفداراشون در یوتیوب جزو پرفالووترین چهره ها بشن و از این طریق رکورد شکنی کنند و احتمالاً اونی که قرار ویترین دیگری بشه امیر خان تتلو است. چرا که سحر در این دو ماه اخیر کلاً کار و زندگی تو ایران را رها کرده و بَست نشسته پیش امیر تتلو اما تتلو هر روز در کانال یوتیوب خود مطلب و عکس منتشر می کنه و کاملاً در فضای مجازی فعال است.
 
از طرفی تتلو در اردیبهشت هم بناست چند کنسرت برگزار گند و بعه طرفداران خود وعده سورپرایز بزرگی را داده است. سورپرایزی که طبق گفته های تتلو قطعاً سحر قریشی نخواهد بود!

5

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها