|

حجاب باورنکردنی سحر قریشی تو لایو پیشِ تتلو؛ خالکوبی عجیب سحر روی صورتش!

sahar ghoryshi amir tatallo

امیر تتلو و سحر قریشی در یوتیوب و کنار هم لایو گذاشتند و حالا خانوم بازیگر برای اینکه بیشتر شبیه تتل خان بشه روی صورتش هم می خواد تتو بزنه!

لینک کوتاه کپی شد
15

امیر تتلو سه شنبه شب و به مناسبت 500 هزارتایی شدنش در یوتیوب به اتفاق همسرش سحر قریشی لایو گذاشت.

به گزارش «شایانیوز» این اولین حضور دو نفر سحر و تتلو به صورت زنده بود. تتلو و سحر تو این لایو درمورد مسائل مختلف و آینده زندگی مشترکشون صحبت کردند و حرف هایی زدند که شاید خیلی برای مخاطب جذابیتی نداشت اما به هر روی این زوج پرحاشیه از هر فرصتی برای دیده شدن استفاده می کنند. باید منتظر ماند و دید حنای این دونفر تا کی برای مردم رنگ خواهد داشت و آیا سحر هم به سرنوشت مهراد جم و ریحانه پارسا تبدیل خواهد شد یا سرنوشت مسیر متفاوتی پیش روی او قرار خواهد داد.

tatalooyeh_1648489279

سحر قریشی هم کم کم داره رنگ رنگی میشه!

امیر تتلو عاشق تتو زدن است و این را دیگر همه می دانند. اما حالا سحر خانم قریشی هم انگار به عشق تتلو کم کم دارند رنگی می شود. او در ابتدای حضورش در منزل تتلو کف دست هایش را تتو کرده بود سپس روی ساق یکی از دستهایش تتلو زد و حالا انگار قصد دارد روی صورتش هم تتو بزند!

سحر قریشی در اینباره تو صفحه شخصی خود نوشت:

اینم طرحِ اولین تتوى صورتم همین الان طراحیش تموم شد ولى خیلی تصمیم سختیه چون من واقعا صورتمو دوست دارم ولى خب اینجورى به نظرم منحصر به فرد تره و شاید بتونم بیشتر دوست داشته باشمش! امیدوارم هرچه زودتر این تتو رو بزنم که با این تغییر بتونم پر قدرت تر و پُر حرارت تر در راه اهدافم قدم بردارم. حالا نظر شما چیه بزنم ؟!؟ البته نظر شما هرچى باشه من تصمیمو گرفتمو به زودی میزنمش

unnamed

واکنش تتلو به ایده تتو سحر خانوم

امیر تتلو هم در صفحه شخصی خود با تعریف وتمجید از طرح صورت سحر نوشت:

خودشون که صورت خودشونه دوست دارن و میخوان بزنن! من که شوهرشم مشکلی ندارم بعد شما که نه سر پیازین و ته پیاز جرأت دیدنشم حتی ندارید؟!؟ حاج خانم تتوی صورتشونو میزنن!! پس خودتونو خراب نکنید جای نکن نکن و نزن نزن یکم خجالت بکشین و انرژی خوب بهشون بدین !! اینم طرح اولیه شونه که به تتوی نهایی بیشتر شبیه هستش!! به نظرم بسیار زیبا و متفاوته و همچین دختری نه تو ایران بلکه تو کل جهان من ندیدم !!

unnamed (1)

سحر خانوم انگاری قید حضور در ایران و بازیگری رو زد!

این طور که از شواهد برمیاد و با عکس ها و کارهایی که سحر قریشی تو ترکیه داره انجام میده به نظر خانوم قریشی دیگر قصد حضور در ایران و بازیگری را ندارد.

سحر این روزها اکران آنلاین فیلم سینمایی اتومبیل را دارد و در صفحه اینستاگرام خود هم تیزر این فیلم را منتشر کرده اما به یکباره این پست را حذف کرد.

اما قصه‌ امیر تتلو و سحر قریشی کی جدی شد؟

وقتی که تتلو در یوتیوپ خود لینک یوتیوب سحر قریشی را گذشت و گفت یوتیوپ حاج خانم را سابسکرایب کنید، بسیاری از کاربران فضای مجازی و شبکه های اجتماعی این رابطه را باور نداشتند و فکر می کردند همش بازی است و هدف جلب توجه و جذب فالوور است.

اما با ویدئویی که از سحر قریشی در یک ویلا دیده شد و به محل سکونت تتلو در ترکیه شبیه بود، برای خیلی ها شک و شبه را پایان یافت و بعد تر هم که تتلو ویدیو در کنار سحر خانوم منتشر کرد و دیگر هیچ حرف وحدیثی باقی نماند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها