|

‌شمارش معکوسِ ازدواج "سحر و تتلو"؛ داماد از تتلیتیا جشن و پایکوبی خواست!

amir tataloo sahar ghoreyshi shayanews

اخبار درباره ازدواج سحر قریشی و امیر تتلو این روزها داغِ داغ است و خبرهایی از اعلام رسمی خبر ازدواج این دو در روزهای آینده به گوش می رسد.

لینک کوتاه کپی شد
30

ازدواج امیر تتلو و سحر قریشی تا پایان سال رسمی خواهد شد. این خبری است که خیلی از رسانه ها و شبکه های اجتماعی در روزهای اخیر مخابره کردند.

به گزارش «شایانیوز» ماجرای آشنایی تتلو و سحر قریشی احتمالاً از سریال نیسان آبی منوچهر هادی شروع شد. در واقع  سفر «سحر قریشی» به ترکیه که همزمان با ضبط سریال "نیسان آبی" به کارگردانی «منوچهر هادی» در ترکیه اتفاق افتاد با شایعاتی همراه شد که برخی از آن رنگ واقعیت به خود گرفت و برخی در حد سوال باقی ماند.

تصویری که "سحر قریشی" از این ماجرا استوری کرد؛ 

سحر+قریشی

از آن سو امیر تتلو هم همزمان آهنگی به نام انتظار منتشر کرد و در آن از نام «سحر» استفاده کرد. در همین اثنا «محمدحسین فرح بخش» تهیه کننده و کارگردان با سابقه ی سینمای ایران در مصاحبه ای گفت: سحر قریشی با انگیزه ی ازدواج از ایران رفته است و قصد مهاجرت ندارد، ضمن اینکه به او تذکر داده ایم که درگیر حواشی و... نشود.

فرحبخش در اینباره گفته است: «سحر قریشی، دو سه ماه قبل به من گفته بود که می‌خواهد با تتلو ازدواج کند و من گفتم این کار را انجام ندهد اما این اعتقاد و سلیقه ی شخصی است و به خودش مربوط است و تا جایی که می‌ دانم الان فقط برای ازدواج از ایران رفته است و مهاجرتی در کار نیست.»

او کشورش را دوست دارد و به ایران برخواهد گشت اما اینکه آنجا چه اتفاقی خواهد افتاد، الله اعلم! به او پیغام دادم کشور، نظام و اعتقاداتش را فراموش نکند و برگردد.»

اما قصه امیر تتلو و سحر قریشی از کی جدی شد؟

وقتی که تتلو در یوتیوب خود لینک یوتیوب سحر قریشی را گذشت و گفت یوتیوب حاج خانم دنبال شود بسیاری از کاربران فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ابتدا با شک و تردید به این داستان نگاه کردند و فکر می کردند سحر قریشی نسبت به این اقدام تتلو واکنش تندی نشان دهد و همه چیز را تکذیب کند اما با ویدیویی که از سحر قریشی در یک ویلا دیده شد و به محل سکونت تتلو در ترکیه شبیه بود برای خیلی ها شک و شبه را به پایان برد.

تتلو

تتلو (1)

تتلو (2)

سحر خیلی زود همرنگ تتلو شد!

بعد از این رونمایی غیر رسمی سحر خانوم خیلی زود همرنگ تتلو شد. او بلافاصله به تقلید از تتلو در یوتیوب صفحه باز کرد و اعلام کرد قصد دارد ویدیوها و لایوهایش را از این بعد به جای اینستاگرام در یوتیوب بگذارد. سحر در قدم دوم به منزل تتلو رفت و پای آتشدان مورد علاقه او نشست.

ویدیویی که خیلی با واکنش کاربران مواجه شد لاک زدن ناخن های پایی تتلو توسط سحر قریشی بود. خیلی ها به خانم بازیگر انقاد کردند که با این کار خودش را کوچک کرده در مقابل بودند کسانی که انجام این کار توسط سحر را نشونه ای از عشق و علاقه زیاد بین این دو نفر تفسیر کردند.

saharghoreshi2-vaghtesobh-576x1024

نزدیکی به تتلو گویا روی خورد و خوراک خانوم بازیگر هم تاثیر گذاشته چرا که سحر در ویدیویی که از حیاط و لوکیشن مورد علاقه تتلو منتشر کرده مشغول کباب کردن بادمجان است!

گیاه خوار شدن یکی از تاثیرات تتلو روی سحر خانوم بود. گویا حضور در کنار تتلو باعث شده که سحر هم بیشتر روی ورزش و آمادگی جسمانی خودش تمرکز کند. خانوم بازیگر ویدیو منتشر کرد که در یک باشگاه ورزشی در حال تمرنات کششی و انجام چالش 180 درجه است.

555

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها