|

عشق تتلو به سحر قریشی جوری که فکرشم نمی کنید؛ امیر خان چه زهر چشمی گرفت!

amir tataloo shayanews

امیر تتلو به تازگی در صفحه یوتیوبش با انتشار تصویرش همراه با سحر قریشی متنی خیلی عاشقانه نوشت.

لینک کوتاه کپی شد
20

امیر تتلو تو این چند وقته راه به راه داره از عشق و عاشقیش و زن گرفتنش میگه. البته که خوب هم میدونه چی بگه و کی بگه چرا که هم هواداراشو میشناسه و هم سلیقشون تو حاشیه و موضوعات ناجور!!!

به گزارش«شایانیوز» حالا شاید بگین ناجور چیه اگه اینجور بود پس چرا سحر قریشی اینهمه با حجاب شده اما خوبه که بدونید هدف حجاب داشتن خانم بازیگر انه که بعد از مدت دقیقا مثل امثال آقای مهراد جم میخواد به ایران برگرده و این روزها گذریه و از قبل برنامه ریزی شده!

حال جدا از این ها همونطور که گفتیم تتل خان تند به تند تو یوتیوب عکس و متن میزاره و هربار هم مواردی مختلف میگه که در ادامه بهشون مرسیم. اما جدید ترین عکسی که تتلو در صفحه 526 هزار نفریش منتشر کرد رو مشاهده می کنید.

unnamed

تتلو در متن تصویر بالا نوشت:

به نظرم قشنگترین شکلى که میشه به کسى دوست داشتنمون رو نشون بدیم اینه که بهش ثابت کنیم اون آدم کافیه…

برای خوشحالی…

برای عشق…

برای آرامش…

برای تکیه کردن…

براى پا به پاى هم تلاش کردن…

براى همه اینا تو کامل ترینى….

اما در ادامه عکس جالب این زوج عاشق رو همراه با متن خیلییی عجیب تتلو مشاهده می کنید که در رابطه با بازیگری سحر قریشی و استفاده ازش و سالم نبودن جسم و روح و ماساژ و... میگه!

Untitled (1)

سخنان عجیب سلطان در جهت سالم نمودن سحر خانم قریشی!

یه چیزیو دوست دارم به هوادارای خانم قریشی، دوستاش و خانوادش و همکاراش و نظام و کلا مردم ایران بگم !! اصلا انگار نه انگار که یه گُل دستتون بوده !! انگار نه انگار که یه آرتیست بزرگ با ده میلیون فالور طرف حسابتون بوده تا حالا !! انگار نه انگار یه خانم بودن ایشون و به ظرافت و سلامتشون هیچ توجهی نشده !! هیچ آموزشی در جهت سلامتی بهشون داده نشده و هیشکی نگران نبوده !! ظلم کردین !! در حق ایشون، سلامتیشون، جوونیشون ظلم کردین !! بیش از حد بهش آسیب زدین و مصرفش کردین و اصلا حقِ گرفتنِ جوونیشو بهش ندادین و ایشون به نظر من احتیاج به کمی استراحت و قرنطینه دارن !! ایشون احتیاج به ورزش بیشتر و یوگا و رژیم های گیاهخواری و تخلیه بار منفی و آموزش موسیقی و سازهای مختلف دارن به جای آفیش شدن های پشت سر هم و جلوی دوربین بی خوابی کشیدن و تغذیه نادرست !! بنده مجبورم ایشون رو یک سال تو قرنطینه نگه دارم و ماساژشون بدم و حواسم به تغذیه شون باشه و رو آمادگی جسمانی و جوان سازی و پوست و مو و تتوهاشون کار کنم و بعدش تصمیم با خودشونه !! اگه دوست داشت به سینما و کارش بچسبه و اگرم دوست نداشت بشینه وَرِ دِلِ من نیوفیسارو بپرونه خلاصه که شما با همه بَد میکنید !!! با ایشون هم بَد کردین !! میخوام حقشو ازتون پس بگیرم و جوونیشو بهش برگردونم بعدش آزاده !! فعلا سحر قریشی بی سحر قریشی !! انقد سحر سحر نکنید !! بذارین به خودش و سلامتیش و پُر شدن حرارت و انرژیش بچسبه !! ۷۸ ‌

(ناگفته نمونه تتلو خودش گیاهخواره و کشتن و خوردن حیوانات رو انرژی منفی میدونه که نفرین حیوان از سوی طبیعت به خودش برمیگرده)

unnamed (1)

اولین تتوی مشترک تتلو و سحر قریشی!

امیر تتلو را که همه می دانند عاشق تتو زدن است و دیگر هیچ جای خالی روی بدنش نیست وتماماً رنگی شده. اما سحر قریشی هم گویا از وقتی پیش تتلو رفته یا به انتخاب خودش یا به خواست همسرش به تتو زدن علاقه منده شده است. امیر خان و خانم بازیگر به تازگی و بعد از رسمی شدن ازدواجشان روی دستان خود یک تتوی مشترک زدند.

tatalooyeh_2802025510043297788_39999431886

وقتی سحر خانوم دوست داره همه جا تتل خان کنارش باشه!

سحر قریشی از وقتی که به ترکیه رفته و در منزل تتلو ساکن شده به گفته تتلو و البته تائید خودش خیلی کم از خونه خارج شده و بیشتر وقت وتایم خودش را در کنار امیر می گذراند. البته سحر خانوم به رسم تازه عروس و دامادها عکسی از تتلو را روی بکگراند گوشی خود گذاشته تا هیچ وقت دلش برای امیر تتلو تنگ نشود!

ezgif.com-gif-maker

غیرتی بازی تتلو و زهر چش گرفتنش

این روزا تتلو رو حجاب سحر خیلی اصرار داره و ظاهرا خیلی غیرتی شده. سلطان رو خانومش حساس تر از این حرفاست به طوری که در قسمتی از گفته هاش این نکته رو هم اشاره داشت که همکارای خانم بازیگر یعنی آقایون بازیگر و کارگردان و عوامل و...دیگه حق ندارن با سحر قریشی شوخی های ناه جا داشته باشن واز حد و حدود بگذرن وگرنه با آقا شوهر طرفن! 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی