|

تتلو و سحر دلو زدن به دریا و رفتن خیابون! پیاده روی تو یه هوای رمانتیییک

امیر تتلو و سحر قریشی بعد از هیاهوی دعوا و اختلافشون حالا دوباره باهم آشتی کردن و برای اینکه به همه هم نشون بدن باهم قرار پیاده روی گذاشتند

لینک کوتاه کپی شد
15

امیر تتلو و سحر قریشی بعد از اینکه به طور رسمی باهم نامزد شدند و در کنار هم قرار گرفتن حالا خودشان را آماده می کنن تا وارد مرحله جدیدی از زندگی مشترکشان بشوند. آن طور که در برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی پیچیده قرار است این دو به زودی باهم ازدواج کنند و زن و شوهر شوند.

به گزارش «شایانیوز» تتلو این روزها خودش را برای کنسرت اردیبهشت ماه آماده می کند و حسابی سرش شلوغ است. طبق گفته خود تتلو این کنسرت متفاوت تر از کنسرت قبلی اوست و قرار است امیر حسین مقصودلو از همه نظر بهترین کنسرت در بین ایرانی ها را برگزار کند. تتلو برای این کنسرت تتوی جدید هم زده و سعی کرده با یک چهره متفاوت حضور پیدا کند.

unnamed+(1)

توضیحات امیر تتلو درباره مقدمات کنسرت اردیبهشت ماهش: 

براتون گفتم از طراحی استیج از چند روز قبل اجرا و عکس طراحیشو گذاشتم و الان میگم که یکی از بهترین صدا بردارای ایران کار صدارو میکنه و محمد اولاد که خیلی از ویدئوهامون رو ساخته بود و همه قبولش دارن تو کار تصویر قراره کار تصویرایی که قراره تو ال سی دی های پشت پخش بشه رو به عهده بگیره و بهترین نورپرداز و بهترین تصویر برداران با اسپایدرکَم.....

ماجرای دعوای سحر و تتلو و کوتاه اومدن خانوم بازیگر!

گویا چندی پیش تتلو و سحر قریشی باهم به اختلاف خورده بودند و کار حتی به جروبحث و دعوا هم کشیده شده بود. ریشه این اختلافات هم انگار دختران اطراف تتلو بوده که سحر رو حساس کرده. البته گویا سحر خانوم خودش قبول کرد که مقصر بوده و خیلی زود از تتلو عذرخواهی کرد و متنی هم در صفحه شخصی اش منتشر کرد.

سحر خطاب به تتلو و هواردارنش نوشت: 

امیرخان من واقعا اشتباه کردم که به اهمیت کنسرت شما و دل این همه هوادار واقعیتون توجه نکردم و سر مسائل جزئی با شما حتی بحث کردم و باعث این شدم که شما از کارتون دور شین و کلماتی روی صفحه تون بنویسین که درخور شخصیت من و شما و مردم ایران نیست. 
 
من میتونستم با یک لبخند و یه چَشم گفتن ساده و با کش ندادن مسئله و عوض کردن بحث، قضیه رو کاملا برعکس کنم امّا اون لحظه واقعا مغزم کار نکرد. وقتی یکیو زیادی دوست داری حساس میشی دست خودت نیست  من به شما و هواداراتون قول میدم که از این به بعد به آرامشتون بیشتر فکر کنم و یه امیرتتلوی آروم ولی اکتیو رو خواهید داشت راستی من پرستو هم که باشم مطمئن باشین پرستوی صلحم و جز عشق ورزیدن به شما تو این دوره از زندگیم چیز مهمی نمیبینم و شغلی ندارم!
 
1714872_327

بعد از متنی که سحر منتشر کرد امیر تتلو هم متن بلند بالای منتشر کرد و از انتظاراتش گفت و اینکه سحر باید تمام وجود و داشته هایش فقط برای تتلو باشه و جز او به هیچ کس و هیچ چیز فکر نکنه!

تتلو در این باره نوشت: 

یک: از شما توقع دارن هوادارا همونطوری که من بند موسیقی و همه ی عواملم رو تغییر دادم به احترام شما و پسر گذاشتم شما هم عواملتونو تغییر بدین و ادمین و ادیتور و تتو آرتیستاتونو دختر انتخاب کنید! 

دو: از شما توقع دارن به جای گشتن دنبال هندسفری و ویدئو کال با داداش و بابا و پست گذاشتن راجع بهشون تو اینستا از خودتون وشوهرتون صحبت کنید که بزرگترین آرتیست ایرانه و بزرگترین کنسرت رو پیش رو داره و به زندگی مشترک جدید و پرحاشیه تون فکر کنید که واقعا نیاز به فکر کردن و توجه بیشتر داره!! درضمن شما باید بدونید که دختر بعد ازدواج با داداش و پدرش نامحرم میشه !! 

سوم: از شما توقع داریم جای مشورت با وکیل مَردتون با شوهرتون مشورت کنید که یه دنیای جدید تو شعراشه!!

چهارم: از شما توقع دارن هوادارا وقتی یکی امیر تتلو دوست داره شما درک کنید و جای ناراحت شدن خوشحال باشین که شوهرتون انقد خفنه که همه عاشقشن و به جای شک به ایشون اعتماد کنید و بدونید آدمی که باهاش ازدواج کردین پرهوادارترین آرتیسته ایرانه و این چیزا عادیه و شما براش جایگاه ویژه ی خودتون رو دارین و در آخر دیگه هرگز وقتی میبینید من عصبانی هستم بحث رو ادامه ندین!!

آشتی کنان سحر و تتلو با پیاده روی تو خیابون های استانبول

بعد از از اینکه سحر عذرخواهی کرد و تتلو هم انتظاراتش از همسر آینده ش رو کامل توضیح داد انگار دوباره رابطه سحر و تتلو به روزهای خوش گذشته برگشت. سحر خانوم در معدود روزهای آفتابی استانبول دوشادوش همسرش تتلو در یکی از خیابان های استانبول به پیاده روی رفتند و فیلمش را هم منتشر کردند تا به همه نشون بدن اختلافات رو کنار گذاشتن و حالا کاملا با هم اوکی هستن!

این ویدیو از یک نظر هم جالب بود و اینکه سحر خانوم تتلو برای اولین بار باهم از منزل خارج شدند و در فضای عمومی قدم زدند. سحر تو لایوی که چندی پیش با تتلو داشت گفته بود که ترس فیلم و عکس مردم جرات نمی کنند باهم بیرون برن و مجبورن همش تو خونه باشن!

سحر قریشی چرا اینقدر از خودش واسه تتلو مایه می گذاره؟

سحر قریشی بعد از اینکه ازدواجش با امیر تتلو رسمی شد و عکس و فیلم هایش هم درآمد در صفحه اینستاگرام خود عکسی دونفره کنار امیر تتلو منتشر کرد و نوشت: تصمیممون اینجوریه که یکیمون بشه ویترینِ جفتمون.....اما منظور سحر خانم دقیقاً چیه و اصلاً کدام یک قرار ویترین هر دوتاشون بشه؟

به نظر ازدواج امیر و سحر ورای عشق و عاشقی است و این دو نفر طبق یک سناریو نقشه باهم ازدواج کردند و می خواهند با بودن در کنار هم و تجمیع فالوورها و طرفداراشون در یوتیوب جزو پرفالووترین چهره ها بشن و از این طریق رکورد شکنی کنند و احتمالاً اونی که قرار ویترین دیگری بشه امیر خان تتلو است. چرا که سحر در این دو ماه اخیر کلاً کار و زندگی تو ایران را رها کرده و بَست نشسته پیش امیر تتلو اما تتلو هر روز در کانال یوتیوب خود مطلب و عکس منتشر می کنه و کاملاً در فضای مجازی فعال است.

Untitled+(1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها