|

مرجان سلحشوری تکواندو کار و ماجرای ویدیو اش که در اینستاگرام میلیونی بازدید خورد

مرجان سلحشوری دختر تکواندو کار ایرانی ویدئویی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده که مورد توجه قرار گرفته و میلیونی بازدید خورده.

لینک کوتاه کپی شد

مرجان سلحشوری دختر تکواندو کار ایرانی به تازگی ویدیویی در اینستاگرامش منتشر کرد که حسابی مورد توجه قرار گرفت و میلیونی بازدید خورد.

کمی بیشتر درباره مرجان سلحشوری

مرجان سلحشوری متولد ۲۱ مهر ۱۳۷۵ در اصفهان، پومسه تکواندو است از ۱۰ سالگی وارد تکواندو شده و در ۱۶ سالگی به تیم ملی راه یافته و توانست نخستین بانوی مدال آور ایران در بازی های آسیایی جاکارتا باشد.

او با ۱۶۰ سانتی متر قد در رشته پومسه تکواندو برای تیم ملی ایران مبارزه می کند.

سلحشوری سال ۱۳۹۱ در ۱۷ سالگی در مسابقات قهرمانی جهان که در بالی اندونزی برگزار میشد موفق به کسب مدال طلا در بخش پومسه انفرادی شد و در همین مسابقات در بخش پومسه تیمی میکس به مدال نقره دست یافت.

سال ۱۳۹۴ هم در این تورنمنت که به میزبانی لیما پرو بود، شرکت کرد و در هر دو بخش پومسه انفرادی و پومسه تیمی بانوان مدال برنز را کسب کرد. او سال ۱۳۹۲ در ۱۸ سالگی به عنوان نماینده ایران در مسابقات قهرمانی آسیا حضور پیدا کرد و مقام اول بخش پومسه انفرادی را دشت کرد و همچنین به عنوان برترین بازیکن آسیا انتخاب شد.

مرجان سال ۱۳۹۶ در بازی های آسیایی که در جاکارتا اندونزی برگزار میشد وی جز ۳۸۲ ورزشکار ایرانی بود که در این مسابقات شرکت می کرد و موفق شد در این تورنمنت نقره بخش انفرادی را کسب کند.

همچنین در بازی های آسیایی هانگژو چین که هم اکنون در حال برگزاری است توانست به مدال برنز پومسه انفرادی دست پیدا کند.

مستند دختر گیتی

جالب است بدانید که سال ۱۴۰۲ مستند «دختر گیتی» به کارگردانی علی منصوری منتشر شد که برگرفته از زندگی مرجان سلحشوری، زندگی یک دختر ایرانی را که موفق می شود در جوانی رویاهای کودکی خود را محقق کند روایت می کند.

تفریحات جالب مرجان 

اگر وقت استراحتم زیاد باشد در خانه خیلی کار می‌کنم، تفریح من خواندن کتاب است و بیشتر کتاب‌ هایی که در خصوص مشیت الهی و انرژی مثبت است را دوست دارم؛ صحبت‌ هایم را با خدا و همچنین آرزو‌هایم را می‌ نویسم و از این کار لذت می‌ برم اما هیچوقت دوس ندارم آن‌ ها را دوباره بخوانم!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی