|

بهترین گوشی های شیائومی تا 12 میلیون / با اینا دو روز بدون شارژ زدن کار کن حالشو ببر

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی های شیائومی تا 12 میلیون رو بهتون معرفی کردیم که از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستن.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- گوشی رو میشه یکی از وسیله های دونست که این روزا برای خیلی ها حکم دست و پاشون رو داره یعنی برای دقایقی هم نمیتونن از این وسیله دل بکنن و جونشون به جونش بسته هست و خب این همه یه جور اعتیاد مدرن هست که تا این حدش واقعا اذیت کننده و مضره و باید براش یه فکری کرد چون وابستگی در هر حالتی میتونه بد باشه و آدم عاقل باید از وابستگی ها فرار کنه حالا بماند که بعضی وقت ها پیش میاد که وابستگی ما به گوشی مثل عشق یه طرفه میمونه و گوشیمون به قدری هنگ میکنه، خاموش روشن میشه و ادا درمیاره و در نهایت این سوال رو برامون پیش میاره که چرا گوشیم یهو خاموش میشه و چه مرگشه که دلمون میخواد یا سر خودمون رو یا گوشی رو بکوبیم به دیوار!

که خب یکی از راه های جلوگیری از این موضوع دقت در انتخاب گوشی هست البته که شاید با خودتون بگید که اگر پول خوب خرج کنید مسلما یه گوشی خوب هم گیرتون میاد در حالی که هنر اینجاست که شما با بودجه های متوسط و حتی در بری مواقع کم بتونید گوشی های اقتصادی مثل بهترین گوشی ها تا 6 میلیون الی 15 میلیون رو تهیه کنید و صد البته این رو بدونید که در برخی از مواقع در زمینه ی گوشی پیش میاد که کمپانی سازنده میاد و تو گوشی میان رده ی خودش قطعاتی در حد گوشی های پرچم دار تعبیه میکنه پس بگردید و این مدل از گوشی ها رو پیدا کنید. حالا در این مقاله هم در راستای این که به شما کمک کرده باشیم که انتخاب و خرید براتون راحت تر باشه چند تا از بهترین گوشی های شیائومی تا 12 میلیون رو بهتون معرفی کردیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی های شیائومی تا 12 میلیون

ردمی نوت 11 پرو پلاس از بهترین گوشی های شیائومی تا 12 میلیون

برسیم به اولین محصولی که دربین بهترین های شیائومی تا 12 میلیون قصد معرفی اون رو داریم یعنی ردمی نوت 11 پرو پلاس که از ظاهر و ارگونومی خوبی برخورداره و از زمان معرفی تونسته کابرهای زیادی رو جذب کنه. شیائومی برای این محصول خودش از یه نمایشگر به اندازه ی 6.67 اینچ استفاده کرده که از نوع سوپرامولده که این موضوع روی افزایش شارژدهی اون بسیار موثره و شما میتونید محتواهای مختلف رو در این گوشی با کیفیت و رزولوشن مناسب مشاده کنید و از تماشای اون ها لذت ببرید.

در زمینه ی پردازنده برای این محصول از یه تراشه ی مدیاتک دایمنسیتی 920 5G استفاده شده که در به اجرادرآووردن برنامه های سنگین و بازی های ویدیویی از خودش قدرت و عملکرد خوبی نشون میده. دوربین اصلی این محصول سنسور 108 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم سنسور 16 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته میتونن عکس و فیلم های خوبی رو براتون ثبت و ضبط کنن. باتری این محصول هم از 4500 مخیلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره که خب میتونست بیشتر باشه.

بهترین گوشی های شیائومی تا 12 میلیون

پوکو X4 پرو از بهترین گوشی های شیائومی تا 12 میلیون

برسیم به محصول دوم که پوکو X4 پرو هست که گوشی خوش ساختی بشمار میره و شیائومی برای این محصول خودش از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.67 اینچ استفاده کرده که از نوع امولده و رزولوشن فول اچ دی داره و شما میتونید با خیال راحت بهش در پشتیبانی رنگ ها و واقعی نشون دادن اون ها و وضوح تصویر اعتماد کنید و هر محتوایی رو مثل فیلم ها با کیفیت بالا در اون مشاهده کنید. 

برای قسمت پردازنده ی این محصول از یه تراشه ی SnapDragon 695 5G بهره گرفته شده که میتونه در اجرای بیشتر بازی ها با گرافیک بالا عملکرد خوبی از خودش نشون بده و در کل پوکو مدعی گیم هست و در این محصول هم خیلی ها معتقد هستن که پوکو X4 پرو از خیلی از رقبای خودش بهتر عمل میکنه. دوربین اصلی این گوشی سنسسور 108 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم سنسور 16 مگاپیکسلی داره و باتری هم از 5000 مخیلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره.

بهترین گوشی های شیائومی تا 12 میلیون

پوکو M6 پرو از بهترین گوشی های شیائومی تا 12 میلیون

برسیم به آخرین محصولی که در این مقاله میخواهیم بهتون معرفی کنیم که خیلی ها به علت ظاهر زیبایی که داره مجذوب اون میشن یعنی پوکو M6 پرو که بسیار هم خوش دسته. کمپانی چینی برای این محصول خودش از یه نمایشگر به اندازه ی 6.79 اینچ استفاده کرده که با توجه به این عدد بزرگه و تماشای محتواهای مختلف در اون لذتبخش خواهد بود همچنین توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه 90 هرتزه و شما میتونید حین اسکرول در نمایشگر صفحه های مختلف رو بدون تاخیر باز کنید.

در زمینه ی پردازنده هم برای این محصول از یه تراشه ی کوالکام اسنپدراگون 4 نسل 2 استفاده شده که عملکرد قابل قبولی داره. دوربین اصلی هم 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم 8 مگاپیکسیله. همچنین باتری هم ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی داره و از خودش دووم و طول عمر بالایی نشون میده و از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه.

بهترین گوشی های شیائومی تا 12 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی