|

بهترین گوشی ها تا 6 میلیون / از باتریه اینا در حد بنز کار بکش تا دو روز شارژ نمیخوان

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی ها تا 6 میلیون رو بهتون معرفی کردیم تا با شناختن اون ها خرید راحت تری انجام بدید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- گوشی که الان باهاش در حال وب گردی هستید چطوره آیا همه ی استانداردهایی رو که ازش انتظار داشتید رو داره مثلا شاید بهترین گوشی از نظر دوربین رو میخواستید و با تحقیق به این نتیجه رسیدید که این گوشی برای شما بهترینه هم از لحاظ آپشن ها و هم از لحاظ فاکتورهایی مثل قیمت که خب در صورتی که این طور باشه باید بهتون بگیم که شما یه کارکشته ی بازار هستید و میدونید که چطور باید برید شکار بهترین ها تا اون چیزی که لایقش هستید نصیبتون بشه که خب یه گوشی خوب و با کیفیت دقیقا لیاقت شماست و در این بین اصلا فرقی نمیکنه که چقدر بودجه برای  این کار گذاشتید کنار یعنی دنبال بهترین گوشی تا 6 میلیون هستید یا تا 60 میلیون!

چون کمپانی های مختلف در تلاش برای این هستن که کاربرهاشون رو روز به روز افزایش بدن و به همین دلیل در بازه های مختلف قیمت گوشی تولید میکنن مثلا شما اگر بخواهید در حال حاضر حتی گوشی سه میلیون تومنی هم پیدا میکنید پس ببینید که در بازار متنوع امروز دستتون بسته نخواهد بود و گزینه های زیادی مقابل شما و روی میز قرار خواهد داشت که تنها کاری که میکنید شناختن ویژگی ها و مشخصات اون هاست تا با تحقیق و اطلاعات کامل و کافی به سراغ خرید برید به همین دلیل ما هم در این مقاله برای این که کارتون رو راحت کنیم میخواهیم چندتا از بهترین گوشی ها تا 6 میلیون رو معرفی کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی ها تا 6 میلیون

گلکسی A05 از بهترین گوشی ها تا 6 میلیون

برسیم به اولین محصولی که در بین بهترین های بازار تا 6 میلیون میخواهیم بهتون معرفی کنیم یعنی گلکسی A05 سامسونگ که تونسته بین رقبای خودش از زمان عرضه تا به امروز کاربرهای زیادی رو جذب کنه. کمپانی کره ای برای این محصول از یه نمایشگر به اندزه ی 6.7 اینچ استفاده کرده که رزولوشن خوبی داره و توان نوساز ی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 60 هرتزه که با این قیمت ایرادی بهش وارد نیست. در خصوص وزن این محصول تنها 195 گرمم وزن داره و از این رو خوش دست و سبک بشمار میره که این موضوع به علت ساخته شدن اون از پلاستیک فشرده هست.

در زمینه پردازنده برای این محصول از یه تراشه ی مدیاتک هلیو G85 استفاده شده که عملکرد خوبی داره. دوربین اصلی گوشی سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم سنسور 8 مکاپیکسلی داره. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره.

بهترین گوشی ها تا 6 میلیون

پوکو M5 از بهترین گوشی ها تا 6 میلیون

برسیم به دومین محصول از بین بهترین ها تا 6 میلیون که از برند شیائومی هست یعنی پوکو M5 که از ارگونومی و ظاهر زیبایی برخورداره و به همین دلیل تونسته سری تو سرا بین بهترین ها تا این بازه ی قیمت دربیاره. کمپانی چینی برای این محصول از یه نمایشگر به اندازه ی 6.58 اینچ استفاده کرده که اندازه ی خوبی داره و شما در حین تماشای محتوا در اون لذت خواهید برد. حداکثر میزان روشنایی این گوشی برابر با 500 نیت هست که خب یه مقدار کار کردن با اون در محیط بیرون و زیر نور خورشید کار سختی خواهد بود.

در زمینه ی پردازنده هم برای این محصول از یه تراشه ی مدیاتک یعنی Helio G99 بهره گرفته شده که برای کارهای روزمره عملکردش خوبه. دوربین اصلی سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم سنسور 5 مگاپیکسلی داره. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره.

بهترین گوشی ها تا 6 میلیون

گلکسی F13 از بهترین گوشی ها تا 6 میلیون

برسم به آخرین محصولی که در بین بهترین ها در این بازه ی قیمت میخواهیم بهتون معرفی کنیم یعنی گلکسی F13 سامسونگ که از یه نمایشگر به اندازه ی 6.6 اینچ برخورداره و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 60 هرتزه. در زمینه ی پردازنده برای این محصول از یه تراشه ی سامسونگ Exynos 850 استفاده شده که عملکرد خوبی داره. دوربین اصلی این محصول سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم سنسور 8 مگاپیکسلی داره. 

نقطه ی قوت این گوشی باتری 6000 میلی آمپر ساعتیش هست که طول عمر و دووم خوبی از خودش نشون میده.

بهترین گوشی ها تا 6 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی