|

از بین بردن جای جوش در 1 هفته / با این روش جدید که تو اروپا تست شده باهاشون خدافظی کن

در این مقاله در خصوص از بین بردن جای جوش براتون صحبت کردیم که میتونید با توجه به اون ها با چاله چوله های موجود روی پوستتون خدافظی کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از افراد هستن که این روزا معتقدن که زیبایی رو میشه به راحتی خرید یعنی دیگه شما نیازی به این که از شکم مادر زیبا به دنیا بیای نداری تنها و تنها باید یه چند سالی رو تحمل کنی تا به سن قانونی برسی و بری برای عمل های متعدد زیبایی و برای خودت یه چهره ی دیگه بسازی مثلا در صورتی که لب های کوچک و خطی دارید میتونید با استفاده از تزریق ژل اون ها رو برجسته کنید ولی خب در این بین یه عده هم برای رسیدن به زیبایی به میکاپ و آرایش متوسط میشن و مثلا برجسته کردن لب با آرایش رو محقق میکنن که خب اینم یه روشیه برای خودش اما قبل از همه ی اینا میدونید چی مهمه؟ بی شک داشتن اعتماد به نفس یکی از مهم ترین چیزها قبل از رفتن به سراغ کارهای زیبایی هست!

چرا که در صورت نبودن اون شما یه عمل میکنید بعد اعتیاد پیدا میکنید و بهش و هر روز یه قسمت از صورتتون دستکاری میکنید تا اون خلاء اعتماد به نفس رو پر کنید و یا در خصوص میکاپ هم مدام برای بیرون رفتن باید آرایش کنید و اصلا نمیتونید تا سره کوچه هم بدون آرایش برید که خب همه ی اینا در وهله ی خودش آزار دهنده هست پس روی این مورد کار کنید ولی خب یه سری چیزها هم به خودیه خود باعث میشن که اعتماد به نفس شما پایین بیاد که خب در صورت حل شدن اونا رو حل کنید و در صورت نشدنشون هم باهاشون کنار بیایید و مثلا در صورتی که داشتن بازوهای چاق اعتماد به نفستون رو گرفته به سراغ لباس مناسب برای بازوهای چاق برید و یا در صورتی که چاله چوله های ناشی از جوش ها روی پوستتون اذیتتون میکنه و رفته روی مختون به فکر یه راهی برای از بین بردن جای جوش باشید که در این مقاله یه سری از راه ها رو برای منظور بهتون معرفی میکنیم، پس با ما همراه باشید.

از بین بردن جای جوش

استفاده از ماسک سرکه سیب برای از بین بردن جای جوش

سرکه ی سیب رو میشه یکی از مواد پر خاصیت و ارگانیک بشمار آوورد که از یه سری اسیدهای آلی لازم برای از بین بردن قارچ های و باکتری های پوستی برخورداره و از این رو برای پاکسازی پوست بسیار عالیه چرا که دقیقا آلودگی ها و باکتری ها هستن که باعث بسته شدن منافذ پوستی شده و در نهایت جوش رو به وجود میارن. این ماده همچنین میتونه التهابات پوستی رو که به دلیل جوش و آکنه به وجود اومدن رو هم کاهش داده و جای جوش رو هم از بین ببره.

برای استفاده از اون هم برای این منظور کافیه که دو قاشق غذاخوری از این ماده رو با دو قاشق غذاخوری آب داخل یه ظرف مخلوط کرده و با کمک یه پنبه یه مقدار از اون رو روی پوست خودتون بمالید و اجازه بدید که چیزی حدود پنج دقیقه روی پوستتون باقی بمونه و بعد اون رو آبکشی کنید. دقت کنید که اگر احساس سوزش داشتید این موضوع کاملا طبیعی هست و جایی برای نگرانی وجود نداره. این رو هم اضافه کنیم که برای نتیجه گیری بهتر باید اون رو به صورت روزانه مصرف کنید.

از بین بردن جای جوش

برای از بین جای جوش از ماسک سفیده تخم مرغ و آبلیمو استفاده کنید

سفیده ی تخم مرغ رو میشه یکی از بهترین منابع ویتامین، پروتئین و مواد معدنی دونست که استفاده از اون روی پوست اون هم به شکل مستقیم باعث تغذیه و تقویت سلول های اون میشه. از طرف دیگه هم آبلیموی موجود توی این ماسک بهش خاصیت ضد لک و آنتی باکتریال میده از رو برای پوستتون فوق العاده هست. برای استفاده از مواد هم روی پوست باید یه تخم مرغ رو بشکنید و سفیده اش رو جدا کنید داخل یه ظرف بریزید و با استفاده از همزن و یا چنگال اون رو به خوبی هم بزنید تا کف کنه و در آخر هم یه نصف لیموی سبز بهش اضافه کرده و با خوبی مخلوط کنید و ماده ی به دست اومده رو روی پوست به مدت نیم ساعت بذارید و بعد بشورید.

برای نتیجه گیری بهتر هم باید هفته ای یک الی دو بار از این ماسک استفاده کنید.

از بین بردن جای جوش

برای از بین جای جوش از ماسک آلوئه ورا و روغن نارگیل استفاده کنید

در صورتی که به دنبال یه ماسک صورت با خاصیت روشن کنندگی، لکه بری و آنتی باکتریال هستید این ماسک فوق العاده هست؛ برای تهیه اون هم باید یه برگ آلوئه ورای ضخیم که پر از ژل هست رو انتخاب کنید و بعد ژلش رو بگیرید و داخل یه ظرف بریزید و با یه قاشق چای خوری روغن نارگیل رو با اون ترکیب کنید و خوب همش بزنید بعد ماده ی به دست اومده رو برای نیم ساعت روی پوست بذارید و بعد بشورید. این ماسک علاوه بر درمان جوش و جای اون میتونه PH پوستتون رو هم تنظیم کنه.

از بین بردن جای جوش

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی