|

چه رنگ هایی استایل رو گرون نشون میدن؟ / خنثی که بپوشی هیشکی نمیفهمه تو کارتت چقد داری

در این مقاله در خصوص این که چه رنگ هایی استایل رو گرون نشون میدن براتون صحبت کردیم که میتونید با استفاده از اون ها در استایلتون خاص باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شما برای این که یه استایل خوب داشته باشید چیکارا میکنید یعنی همیشه تنها به سلیقه ی خودتون اتکا میکنید و بر اساس اون به سراغ انتخاب لباس میرید یا سعی میکنید که در این بین یه سری اطلاعات کسب کنید تا بلکه بتونید انتخاب بهتری داشته باشید مثلا داشتن موهای سالم میتونه تا حدود زیادی باعث خوش استایل دیده شدن شما بشه و حالا مثلا شما موی فر داشته باشید روتین مراقبت از موی فر رو میدونید و در موردش مطالعه کردید یا تنها به زدن شامپو و نرم کننده ی مخصوص موی فر اکتفا میکنید و به نظرتون بسه که باید بگیم که اصلا هم بس نیست و شما باید در این زمینه یکم بیشتر تحقیق کنید چون باالاخره زیبایی پوست و مو بسیار مهمه چون اگر از دست بره برای برگردوندن اون ها باید از هفت خوان رستم رد بشید.

خوشبختانه این روزا هم منابع برای مطالعه و تحقیق بسیار زیاده مثلا شما میتونید از پیج های اینستاگرامی و یا سایت های مختلفی که برای استایل وجود داره ایده ها و راهکارهای مناسب برای این که خوشتیپ تر دیده بشید رو دریافت کنید و از این طریق به زیبایی هر چه تمام تر بدرخشید و از ساده ترین مسائل مثل انواع کرم پودر تا سخت ترین مسائل مثل جواب این سوال که موهای سوخته با دکلره رو چیکار کنیم، سر دربیارید. حالا ما هم میخواهیم در این مقاله در راستای هر چه زیباتر و خوشتیپ تر دیده شدنتون راجبه این موضوع که چه رنگ هایی استایل رو گرون نشون میدن صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید.

چه رنگ هایی استایل رو گرون نشون میدن

طوسی از رنگ هایی که استال رو گرون نشون میدن

خاکستری و طوسی رو میشه از جمله رنگ های خنثی بشمار آوورد که که به علت خنثی بودن و سنگینی که دارن توجه های زیادی رو به خودشون جلب میکنن و ست کردن این رنگ با صورتی های خنثی، مشکی و یا سفید میتونه برای شما یه استایل متفاوت و خاص بسازه. البته که یه راه بهتر هم برای ست کردن اون وجود داره که استفاده از طیف روشن و تیره خود این رنگ هست که باعث میشه شما حسابی با جذبه دیده بشید. از دیگر خوبی هایی که میشه راجبه طوسی و رفیق اون یعنی خاکستری گفت، میشه به این موضوع که میتونن یه انتخاب همه جایی و درست باشن اشاره کرد یعنی شما میتونید در هر استایلی از رسمی تا کژوال از اون ها بهره بگیرید.

در خصوص روانشناسی این رنگ هم بگیم که معمولا توصیف کردن اون هایی که خیلی به سراغ استفاده از این رنگ میرن سخته اما میشه گفت که این افرادمیتونن عاقل باشن و تابع قوانین و احساسات در تصمیم گیری های اون ها کمترین نقش رو داشته باشه و یه موضوعی که خیلی مشهود هم هست اینه که علاقمندان به طوسی نمیخوان که زیاد توی چشم باشن ولی خب با این رنگ و گرون نشون دادن استایلشون باهاش خواه ناخواه به چشم میان.

چه رنگ هایی استایل رو گرون نشون میدن

سبز زمردی از رنگ هایی که استال رو گرون نشون میدن

سبز زمردی رو میشه ترکیبی از زرد و آبی دونست که ناخودآگاه حس آرامش رو شادی رو به هر فردی که منتقل میکنه و شما رو به عنوان یه بیننده به وجد میاره و در صورتی هم که خودتون این رنگ رو در استایلتون استفاده کرده باشید بی شک اینطور که یه فرد پر انرژی هستید به چشم خواهید اومد. از خوبی هایی که این رنگ داره این هست که به علت ترکیب بودن از آبی رو زرد میتونه با رنگ های مختلفی ست بشه و از این رو اصلا نگران ست کردن اون نباشید چون این آخرین نگرانی شما باید باشه چرا که این رنگ خاص و رویایی که حسابی هم جذابه یه رنگ خنثی بشمار میاد بنابراین رنگ تو دست و بالتون برای ست کردن با اون بسیار خواهد بود.

چه رنگ هایی استایل رو گرون نشون میدن

کرمی از رنگ هایی که استایل رو گرون نشون میدن

کرم رو هم میشه یکی از رنگ های خنثی بشمار آوورد که از ترکیب سفید کمی زرد و یا قهوه ای به دست میاد و دارای طیف وسیعی از رنگ هاست که اون رو بیشتر خاص کردن. در اصل کرمی رو میشه از اون دسته از رنگ ها بشمار آوورد که شما میتونید با ترکیب کردن اون با ررنگ های مختلف یه ترکیب جدید بسازید ولی خب در این بین جین آبی و مشکی بسیار برای ست شدن در کنار اون توصیه میشن. 

چه رنگ هایی استایل رو گرون نشون میدن

احتمالا تا اینجا متوجه این موضوع شدید که سعی ما معرفی رنگ های خنثی و در عین حال شیک بود چرا که در صورتی که میخواهید تیپتون گرون به چشم بیاد باید به سراغ این مدل از رنگ ها برید و در صورتی که به سراغ استفاده از رنگ های جیغ در استایلتون برید نه تنها گرون دیده نخواهد شد تیپتون که از طرفی شاید حتی ارزون تر از قیمت واقعی خودش هم به نظر بیاد! پس دقت به این موضوع رو فراموش نکنید.

چه رنگ هایی استایل رو گرون نشون میدن

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی