|

اصول ست کردن رنگ رژ و لباس / کلید نکن رو یه رژ هر چی پوشیدی همونو بزن تنوع خاصت میکنه

در این مقاله در خصوص اصول ست کردن رنگ رژ و لباس براتون صحبت کردیم که میتونید با رعایت کردن اون ها استایل خاص و منحصر به فردی داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- این روزا هم به نوعی علاقمند هستن که زیبا دیده بشن چرا که در صورتی که در اجتماع زیبا و شک ظاهر نشیم یه جورایی شاید اون احترامی که رو که باید و شاید دریافت نکنیم هر چند که یه آدم محترم به بقیه احترام میذاره ولی خب احتمالا برای خودتون هم تا به حال پیش اومده باشه که یه فردی رو با لباس های شیک و پیک و ظاهر آراسته ببینید و ناخودآگاه در مقابلش بسیار مبادی آداب رفتار کنید چون بالاخره ما انسان ها بصری هستیم و در نگاه اول حتی در مورد فرد مقابلمون در خیالمون قضاوت هایی هم داریم که خب شاید این موضوع غلط باشه ولی حقیقت داره و یه استایل شیک میتونه شما رو بی نهایت خاص جلوه بده و باعث بشه که به چشم اطرافیانتون بیایید و حرفتون برش داشته باشه. 

بنابراین مهمه که بدونید کی و کجا به سراغ چه تیپ و استایلی برید مثلا برای یه قرار کاری در هوای بارانی شما باید یه استایل مناسب روزهای بارانی داشته باشید که از قضا رسمی هست نه این به خیال این که سردتون میشه به سراغ یه کاپشن پفی و گنده برید و با خودتون بگید سلامتیم خیلی از تیپم مهم تره اون هم در حالی که میتونید با انتخاب درست استایلتون حتی از سرما هم محفوظ بمونید البته به شراطی که خودتون یه همچین مسئله ای رو بخواهید چون ست کردنه ماهرانه میتونه حسابی روی ظاهر شما تاثیر بذاره به همین علت و در این راستا میخواهیم درباره ی اصول ست کردن رنگ رژ و لباس براتون بگیم، پس با ما همراه باشید.

اصول ست کردن رنگ رژ و لباس

لباس هایی که رنگ خونواده ی آبی رو دارن رو با چه رژی ست کنیم؟

یکی از محبوب ترین رنگ ها بین خانوم ها رو برای لباس هاشون میشه طیف های مختلف آبی دونست بنابراین در صوتی که برای استایل خودتون به سراغ رنگ هایی مثل آبی لاجوردی، آبی آسمانی، آبی کاربنی و دیگر آبی ها رفتید توصیه ی ما به شما برای انتخاب رنگ رژ رفتن به سراغ قرمز و نارنجی هست که به زیبایی هر چه تمام تر باعث میشن که رنگ چشم های شما بیشتر به چشم بیان و حتی با رژ نارنجی رنگ چشم های شما یه درجه روشن تر هم خواهد شد.

اصول ست کردن رنگ رژ و لباس

زرد پوش شدید حالا باید استایل رو با چه رژی کامل کرد؟

رنگ زرد رو میشه از جمله خاص ترین رنگ ها بشمار آوورد که طرفدارن زیادی داره و خانوم ها بسیار به این رنگ علاقمندی نشون میدن در استایل های مختلفی که دارن. شما میتونید با انتخاب این رنگ در استایلتو شادی و نشاط رو چاشنی کنید و برای این که بهترین رنگ رژ رو در کنار اون انتخاب کنید پیشنهاد ما رفتن به سراغ رنگ هایی مثل کالباسی، صورتی پررنگ و یا قرمز هستش. هر یک از این رنگ ها رو که با زرد انتخاب کنید مطمئن باشید که زیبا بانوی مجلس خودتون خواهید بود.

اصول ست کردن رنگ رژ و لباس

قرمز پوش شدید و تو انتخاب رژ موندید چون خیلی توی چشم هستید!

در صورتی که از اون دسته از خانوم هایی هستید که جسارت پوشیدن قرمز رو دارید نظرتون چیه که یه مقدار هیجان استایلتون رو بیشتر کنید  به سراغ رژ هایی به رنگ قرمز و سرخابی برید یا در صورتی که دوست دارید که نقطه ی کانونی استایلتون لباس و آیتم هایی که به رنگ قرمز انتخاب کردید باشه بهتون توصیه میکنیم که به سراغ رژهایی به رنگ نود برید و این رو بدونید که در هر صورت زیبا و شیک به نظر خواهید اومد و سلیقه تون حرف نداره!

اصول ست کردن رنگ رژ و لباس

مشکی رو برای لباس انتخاب کردید زدن رژ با این رنگ چه اصولی داره؟

دو تا از رنگ هایی که اکثر خانوم ها حداقل یکی از اون ها رو در لباس هاشون دارن مشکی و طوسی هست که خب از اونجایی که هر دو از رنگ های خنثی محسوب میشن میتونن برای هر نوع مهمونی و مجلسی مناسب باشن و شما میتونید با خیال کاملا راحت به سراغ پوشیدن اون ها برید اما خب شاید براتون سوال پیش بیاد که خب الان با این رنگ لباس چه رژی بزنیم که تقریبا میشه گفت که بیشتر رنگ رژها با این لباس ست میشن و میتونن شما رو زیبا جلوه بدن ولی خب برای این که استایلتون هیجان انگیز باشه میتونید به سراغ یه رژ به رنگ قرمز برید و جذاب تر از همیشه بدرخشید.

اصول ست کردن رنگ رژ و لباس

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی