|

تو واسه رفیقت میمیری اون برات تبم نمیکنه؟ / این نشونه ها مطمئنت میکنه کجای زندگیشی

اگر شما هم رفیقی دارید که تو عالم رفاقت به میزان شما تلاش نداره اهمیت نمنیده، با این نشونه ها مطمئن بشید و فکری به حالش کنید!!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- ارتباط میون انسان ها تنها به جنسیتی خاص محدود نمیشه و ممکنه همه ما تو یه رابطه عاطفی به نام عشق باشیم و تو یه رابطه دوستانه به نام رفیق باشیم. همیشه همه از روانشناسی عشق و عاشقی گفتن این بار ما میخوایم راجب روابط دو دوست صحبت کنیم. در واقع دوستی باید به مانند یک خیابان دو طرفه باشه، در حالی که گاهی اوقات احساس می کنید این رفاقت فقط برای شما اهمیت داره!

قطعا بین دوستی که سرش واقعا شلوغه و دوستی که برای شما ارزش قائل نیست یک زمین تا آسمون فرقه! شاید گفتن این حرف کمی ناراحت کننده باشه اما برخی هستند که به اندازه شما روی دوستی سرمایه گذاری نمی کنند.

دوست دارین بدونین دوست شما چه چیزی تو ذهنش در مورد رفاقت با شما میگذره؟ پس با ادامه مطلب ما همراه باشید و نشونه ها رو دنبال کنید.

profileart-fg-photokade-24

سرش همیشه شلوغه!

خب همه ما این تجربه رو بارها و بارها داشته ایم که تو یه تایمی از زندگی سرمون خیلی شلوغ بشه. اما اگر دوست شما اینجوریه که همیشه سرش خیلی شلوغه و نمیتونه هیچ جوره با شما وقت بگذرونه، میتونه نشونه ای باشه برای فهمیدن این که اون بنده خدا به اندازه شما برای دوستیتون ارزش قائل نیست!

وقتی اونها واقعا غرق مسائل کاری و شخصی خود هستند خب موضوع فرق داره، اما با این حال اگر همیشه برنامه ریزی شما رو برای دیدار به هم میریزه و میگه سرم شلوغه، بدونید که تو پیچشه و شما رفیق با اولویتش نیستید!!

همیشه این شما هستید که اول زنگ میزنید یا پیام میدید!

شاید هم اهمیشه این شما هستید که پیگیر احوالات دوستتون هستید و همیشه سرنخ صحبت از شما شروع میشه و اینجوریه که اگر شما دست از ای کار بکشید احتمالا رابطتون به طور کلی قطع میشه!

اگر رفیق جان شما هیچ موقع اقدامی برای شروع صحبت و گپ با شما رو نداره خب بهتره بدونید که این رابطه فقط ریا شماست که اهمیت داره، نه ایشون!!

روابط دوستانه باید متعادل باشند و در واقع هر دو براش تلاش کنند.

Untitled

رفیق جونت فقط از خودش تعریف میکنه!

در یک دوستی سالم باید حرف ها دو طرفه جریان داشته باشه نه اینکه فرد فقط از خودش بگه و تعریف کنه! اگر دوست شما این مدلیه که فقط از خودش میگه و اصلا زندگی شما براش اهمیتی نداره، بدونید که واسه رفاقت بینتون ارزش چندانی قائل نیست!

خب این خیلی طبیعیه که همه آدما از دستاورد های خودشون خوشحال باشن و دلشون بخواد اونهارو برای دیگران تعریف کنن، اما وقتی مکالمه یه طرفه باشه فرد مقابل قطعا احساس آزار دهنده ای خواهد داشت.

موقعیت های شما رو تشویق نمیکنه

یه دوستیه خوب اینجوریه که نیازمند حمایت متقابل هستش. در حقیقت دوستان واقعی کسانی هستند که باید اولین نفر شما رو موفقیت ها تشویق کنن. اگر حس می کنید دوست شما موفقیت شما رو کم اهمیت نشون میده و واقعا براتون خوشحال نیست، خب خبر بد اینه که ایشون عمیقا برای دوستیتون ارزش قائل نیست! 

رفیقی که واقعا رفیق باشه واسه موفقیت و خوشحالیه شم خوشحاله، نه اینکه کاری کن که شما احساس کنید دستاورد تون خیلی هم مهم نبوده!

6845698

وقتی رفیق جون انتظاراتش زیادیه!

اگر دوستتون از شما توقع دارد که مثلا صرف نظر از زمان، انرژی و یا منابعتون، بیشتر از چیزی که میده، دریافت کنه، قطعا باعث ایجاد حس کم ارزشی در شما خواهد شد که این اصلا خوب نیست!

یه رفیق درست حسابی از شما قدردانی میکنه و به جهت حفظ تعادل تلاش داره. این فرد رفتاری انجام نمیده که احساس کنید از شما سوء استفاده شده!

8-87ba195794ab4be1112b403d28

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی