|

روتین مراقبت از موی فر / فرفری بهترینه و سه هیچ جلو به شرطی که وز نشه راه حلشو دارم

در این مقاله در خصوص مراقبت از موی فر نکاتی رو بهتون توضیح دادیم که میتونه براتون مفید باشه پس توصیه میکنیم که اون رو بخونید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها استانداردهای زیبایی فرق کرده مثلا خیلی ها معتقد هستن که نیازی به این که زیبایی شما فضایی باشه نیست مثلا شما میتونید با یه استایل شیک هم حتی اونطور که میخواهید زیبا به نظر بیایید و نیازی به این که به دنبال راه های تهاجمی مثل عمل های زیبایی برید برای به دست آووردن یه زیبایی مصنوعی نیست که خب ما با افرادی که عمل میکنن کاری نداریم چون بالاخره یه تصمیم هست که به خودشون مربوطه ولی خب شاید این رو در اطرافیانتون هم دیده باشید که بعد از عمل های اینطوری افراد انگار معتاد دستکاری کردن توی صورتشون میشن و هر روز یه جای صورتشون رو با ژل و فیلر و... عوض میکنن که خب باید به این دوستان بگیم به خودشون بیان چون اینطوری نیاز به شناسنامه ی جدید پیدا میکنن!

همه ی این کارها هم در صورتی انجام میشه که این روزا مراقبت از پوست از یه دماغ بی نقص بسیار مهم تره چون دماغتون نشون نمیده که چند سالتون هست ولی پوستتون میتونه به راحتی هر چه تمام تر هم جوون و هم پیر نشونتون بده بنابراین کارهای زیبایی رو برای خودتون اولویت بندی کنید ببنید که اول باید به کدوم بیشتر بها بدید مثلا پوستتون پر از جوش هست و لبتون کوچیکه واجبه که لبتون رو ژل بزنید و یا جوش های پوستتون رو بدون این که رد و لکه ای از اون ها باقی بنمونه از بین ببرید؟ مسلما با یه دو دو تا چهارتا رسیدگی به پوستتون رو انتخاب کنید. حالا ما هم در این مقاله میخواهیم در خصوص بهبود زیبایی شما در خصوص مراقبت از موی فر باهاتون صحبت کنیم چون طبق اولویت بندی بعد از رسیدگی به پوست نوبت مو هست پس با ما همراه باشید.

مراقبت از موی فر

فرفری خانوم موهات خوراکه روغن ها هستن

در خصوص روتین مراقبتی از موهای فر و موج دار میشه گفت بزرگترین لطفی که میتونید در حق موهاتون انجام بدید استفاده از روغن های مناسب در روتین مراقبتی خودتون هست چرا که با استفاده از این روغن ها میتونید به اون موهایی که خشک شدن و احتمال خرد شدنشون هست رطوبت لازم رو برسونید و در نهایت موهایی براق تر، سالم تر و زیباتر برای خودتون بسازید چرا که مو هم مثل پوست نیاز به آبرسانی داره. روغن هایی که در این بین برای موهای شما میتونن خوب باشن عبارتند از روغن نارگیل، زیتون بکر، آرگان، کرچک و.. که همشون حاوی اسیدهای چرب ضروری هستن و برای آبرسانی به بافت موهای فر لازم هستن.

مراقبت از موی فر

با ماسک مو و نرم کننده دوست باشید

یکی دیگه از کارهایی که باید توی روتین مراقبتی از موی فرفری اون رو در پیش بگیرید استفاده کردن از ماسک موهای خوب و نرم کننده های مناسب هست؛ شما باید نرم کننده رو هر دفعه بعد از شامپو زدن به موهاتون استفاده کنید و دقت کنید که به هیچ وجه با کف سر و ریشه ی موهاتون برخورد نداشته باشه و تنها به ساقه ی مو زده بشه و در خصوص ماسک مو هم با توجه به دستور مصرف اون به طور معمول یک الی سه بار در هفته کفایت میکنه. 

دقت کنید که ماسک موها دو دسته هستن اونایی که داخل حموم باید مصرف بشن و اونایی که بیرون از حموم مورد استفاده قرار میگیرن که گروه اول رو بعد از این که موهاتون رو شستید داخل حموم باید بذارید روی ساقه ی موهاتون و بعد آبکشی کنید و دسته ی دوم رو هم بهتره که موقعی که موهاتون نم دار هست بذارید و نیازی به آبکشی هم وجود نداره.

مراقبت از موی فر

موهاتونو به وقتش شونه کنید

دقت کنید که در صورت داشتن موهای فر به هیچ وجه نباید بعد از حموم کردن و بلافاصله از شونه برای موهاتون استفاده کنید و این موضوع فقط راجبه موهای فر نیست در کل با هر مویی نباید بعد از حموم کردن به سراغ استفاده از شونه رفت در اصل شما باید صبر کنید تا موهاتون به طور کامل خشک بشه و بعد برای موهای فر با یه شونه ی مخصوص که دارای دندونه های با فاصله از هم و درشت هست شروع به شونه کردن موهاتون کنید و دقت کنید که این کار رو به آرومی و با ظرافت بالا انجام بدید. برای این هم که در حین شونه کردن موهاتون گره نیفته میتونید از روغن مخصوص و یا اسپری ضد گره برای موهاتون استفاده کنید تا یه تار اون رو هم سر این موضوع از دست ندید.

مراقبت از موی فر

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی