|

آقایی اول خودشو کشت به دستت بیاره بعد رابطه رو به تقدیر سپرد؟ / بیا دلیلشو بهت بگم بانو

اگر مرد شما هم یهو از رابطتون میاد بیرون و شما رو ترک میکنه، دلایل مختلفی داره که در این مطلب با اونها و روش مقابله باهاشون اشنا میشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها روابط کمی تا قسمتی به قولی آبکی تر از زمان گذشته شده و این موضوع دلایل متعددی داره که شاید بشه گفت یکی از اونها وجود فضای مجازی هستش. البته که این دلیل برای هر دو طرف هستش و اصلا اینطور نیست که بگیم مردان بیشتر به این سمت و سو رفته اند خیر! بلکه تماما بستکی به ذات آدمیت و خلقیات و از همه مهمتر عادات فرد داره.

اما وارد جزئیات این موضوع نمیشیم و میایم سراغ مطلب اصلی خودمون که راجع به جدایی و کات آقایان از یک رابطه عاطفی هستش. درست زمانی که شما این حس رو دارید رابطه داره عالی پیش میره، یهو می بینین مرد مورد علاقتون کناره گیری کرده و شما هم هاج و واج موندین که چرا و چیشد؟ 

احتمالا اولین سوال تو ذهنتون اینه که چرا اولش انقدر مشتاق بود و حالا عقب نشینی کرد؟ چه اتفاقی افتاده!

چرا مردان دور می شوند؟

درک دلایل عقب نشینی مردان خیلی مهمه. چرا چون او یا به دلایلی که اصلا ربطی به شما نداره به طور موقت کنار کشیده اما رابطه همچنان خوبه، و یا همه چیز خراب شده و این فرد به فضایی برای خودش نیاز داره. بهتره که فعلا نگران نباشید چرا که فرد ممکنه با هرگونه احساس استرس از سوی شما او بدون توجه به دلیلش بیشتر هم کنار بکشه! 

اگر مرد مورد علاقم ازم دور بشه باید چیکار کنم؟

در این زمان شما چه می کنیم؟ دعوا می کنید؟ التماس می کنید؟ قهر می کنید یا چی؟ اگر فرد بدون هیچ دلیلی و بدون اینکه شما مقصر باشید عقب نشینی کرده باشه خب میتونیم بگیم خیلی هم نگران نباشید چرا که ممکنه موقتی باشه و برگرده.

در اینجا شما میتونید با پرسیدن این سوال که "عزیزم اتفاقی افتاده" ببینید چه جوابی میگیرید! خب اگه او به گفتگو با شما نپرداخت و جواب نداد بهتره که موضوع رو رها کنید. به نظر میرسه که هر قدر شما بخواین بیشتر ازش مراقبت کنید و بیشتر به سمتش برید، او بیشتر از شما دور خواهد شد.

master_groph_16-2_14

اگر برای مدت طولانی که او از شما دور شده و رابطتون آسیب جدی دیده بهتره که ازش سوال کنید چی شده؟ که خب اگه دیدین بی توجهه بهتره که شما نیز بی توجه بشید.

وقتی شما با مردی ملاقات می کنید که حس می کنید با او کاملا سازگاری دارید، احساس می کنید در صدر جهان هستید. این مرد توجه زیادی به شما میکنه و هر دو برای تفریحات خود برنامه ریزی می کنید. او با تلفن و پیام شما رو خوشحال میکنه و هر دو خوشحال هستید از شرایط و به طور خلاصه اینکه شما از کلیات و جزئیات این رابطه احساس خوبی دارید.

15569

چرا مردان هنگام عاشق شدن کنار می روند؟

در واقع عشق قوی ترین احساس در زنان و مردان محسوب میشه. برای مردان بیان کردن احساسات میتونه سخت باشه مخصوصا با نقش های سنتی اجتماعی که به مردان گفته شده احساستتون رو پنهان کنید و در خود نگه دارید! بعضی از مردها از این میترسند که پذیرفته نشن و برخیشون هم از ابراز احساستشون خجالت می کشند.

آیا او دارد کنار می رود یا جدا می شود؟

اگر این حالت رو احساس می کنید که مرد مورد نظرتون واقعا رفته، یا موقتا کنار کشیده، بهتره که بنشینید و به اعصاب خود فشار نیارید.

همونطور که قبلتر هم اشاره شد او شاید نیاز به تنهایی داره او ممکنه در این راستا به فضا احتیاج داشته باشه و شما همچنین نمیدونید چه اتفاقی میتونه سر راه این فرد بیوفته. قبل از انجام هرگونه تصمیم از سر عجله، زمان و البته محدوده موقعیت خودتون رو در نظر بگیرید.

به احتمال زیاد مرد مورد علاقتون فقط به یه اتاق کوچیک نیاز داره یا چیزی غیر از شما در ذهن داره که ذهنش رو مشغول کرده.

man-angry-wife-14

چرا وقتی همه چی جدی میشه آقایون عقب میکشن؟

بهتره بگیم تعهد برای مردان ترسناکه درست مثل زنان. خانوم عزیز اجازه بدین این مرد بفهمه که شما قضاوت نمی کنید، و اینکه ایشون رو بدون توجه به نقص هایی که داره دوست دارید و خواهید داشت، اگر مرد در کنار شما احساس امنیت کنه، ناخودآگاه احساس راحتی بیشتری هم خواهد کرد.

بعضی از مردان از تعهد فراری هستند و رابطه بلندمدت رو نمی پذیرند، پس به فکر اصرار نباشید.

تفاوت-دختر-و-پسر-بعد-از-جدایی-min

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی