|

موهای سوخته با دکلره رو چیکار کنیم؟ / اصلا فکر کوتاه کردنشون نیفت حیفه راحت درست میشن

در این مقاله به پاسخ این سوال که موهای سوخته با دکلره رو چیکار کنیم، پرداختیم تا زیبایی دوباره رو به موهاتون برگردونیم.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- این روزا همه میخوان که بهترین ها رو داشته باشن بهترین ماشین، بهترین خونه، بهترین زندگی و... که خب گاهی از اوقات داشتن بهترین ها یه مقدار زیادی از حد زمان بر هست ولی برخی از اوقات هم میشه سریع تر بهشون رسید فقط برای این موضوع یه مقدار حوصله لازمه و البته که شما باید برای خودتون اولویت بندی داشته باشید مثلا در صورتی که موی فر دارید و میخواهید بهترین موها برای شما باشه باید روتین مراقبت از موی فر رو بدونید و برای رسیدن به بهترین مو این روتین رو پیش بگیرید و رعایت کنید و مسلما در زمانی کمتر از داشتن بهترین خونه بهش برسید.

بنابراین هر بهترینی برای رسیدن نیاز به تلاش و هزینه کردن که حالا میتونه هم مالی باشه و هم زمان باشه داره تا بهترین نتیجه حاصل بشه. حالا بهترین هایی که شما لیست کردید که بهشون برسید چندتا هستن و رسیدن به کدوم ها سریع تره؟ ما در این مقاله و در مقاله های قبلیمون در خصوص رسیدن به یه استایل شیک که باعث میشه بهترین ورژن ظاهری خودتون باشید بهتون یه سری راهنمایی ها کردیم بنابراین ظاهرتون رو میتونید با خیال راحت به نوشته های ما بسپارید حالا امروز هم میخواهیم در جواب این سوال که موهای سوخته با دکلره رو چیکار کنیم، صحبت کنیم و در ادامه راه هایی برای ترمیم و مراقبت از تارهای که زیبایی چهره تون رو قاب گرفتن بهتون ارائه بدیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

موهای سوخته با دکلره رو چیکار کنیم

برای روتین موهاتون حساب و کتاب داشته باشید

در صورتی که مایل هستید موهای سوخته با دکلره و یا هر دستگاه حالت دهنده ی مو مثل اتو و سشوار رو درمان کنید توصیه ی ما به شما این هست که یه روتین مراقبتی برای موهاتون داشته باشید و حسابی بهش پایبند باشید ولی زیاده روی نکنید و براش حد و اندازه داشته باشید چون خیلی از افراد اینطور فکر میکنن که هر چه بیشتر از محصولات مراقبتی مو استفاده کنن پس سریع تر موهاشون ترمیم میشه ولی این کار مثل این میمونه که یکی که حسابی سیره بیفته به پرخوری و میدونید که بعدش چه اتفاقی براش میفته؟

بنابراین باید بذارید که موهاتون هم نفس بکشن و استراحت کنن چون استفاده از محصولات مراقبتی برای مو نیاز به وقت مناسب دارن مثلا در صورتی که موهاتون آسیب دیده و خشک هستن بهتره که تنها دو بار توی هفته از شامپوی مخصوص موهاتون و همچنین یه بار از ماسک مو استفاده کنید چرا که در صورت زیاده روی شما در این مسئله باید متظر نتیجه ی عکس باشید و بعد کاسه ی چه کنم چه کنم دستتون بگیرید! پس فاصله ی زمانی رو رعایت کنید.

موهای سوخته با دکلره رو چیکار کنیم

کلر برای موهاتون سم هستش پس ازش دوری کنید

اونایی که موهاشون رو بیشتر اوقات روشن و بلوند رنگ میکنن باید با این موضوع آشنایی داشته باشن که کلر برای موهاشون مضره پس توصیه میکنیم که مراقب این ماده باشید اگر نمیخواهید که موهاتون بیشتر آسیب ببینه. به طور معمول هم این ماده توی استخر پیدا میشه بنابراین باید در صورتی که میرید استخر مواظب باشید که موهاتون به هیچ وجه با آب داخل استخر برخورد نکنه و برای این منظور حتما اون ها رو سفت و محکم با کلاه مخصوص بپوشونید. حالا شاید براتون سوال باشه که چرا؟ چون کلر باعث میشه که موهایی دکلره شده سبز بشه و موهای شکننده و سوخته آسیب بیشتری ببینه.

موهای سوخته با دکلره رو چیکار کنیم

دستگاه های حرارتی رو با احتیاط بیشتری استفاده کنید

در صورتی که موهاتون خیلی آسیب دیده باید برای این که موهاتون شما رو ببخشن و دوباره زیباییشون رو به دست بیارن برای مدتی از دستگاه های حالت دهنده و حرارتی مو مثل اتو، بابلیس، سشوار و... استفاده نکنید ولی خب در صورتی که خوره ی استفاده از این وسایل هستید و براتون تبدیل به یه عادت شده که هیچ جوره هم ولش نمیکنید برای این منظور حتما از آبرسان و کرم مروطوب کننده ی مو یا اسپری دو فاز مو استفاده کنید چون این محصولات از موهاتون در برابر حرارت دستگاه ها محافظت میکنن ولی خب باز هم استفاده تون رو کمتر کنید چون یادتون نره که برگردوندن زیبایی دوباره به موهاتون نیازمند از خودگذشتیه!

موهای سوخته با دکلره رو چیکار کنیم

حوله ممنوع!

استفاده از خشک کن و حوله برای موها بعد از حموم باعث زبیر موها و وز شدن اون ها میشه چرا که سایش ایجاد میکنه که در نهایت حتی شاید موخوره هم بزنید پس چاره ی کار چیه نمیشه که موهاتون خیس بمونه! بهترین راه برای خشک کردن موهاتون استفاده از تیشرت و یا پارچه ی نخی هست پس برای دقایقی اون رو روی موهاتون بذارید تا نم و خیسی اون ها رو بگیره بدون این که به سلامت موهاتون آسیبی برسونه.

موهای سوخته با دکلره رو چیکار کنیم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی