|

لباس برای یلدا / ست استایلتو نذاری واسه دیقه 90 تهش به دلت نشینه اینجوری خاص میشی قول

در این مقاله در خصوص لباس برای یلدا یه سری توضیحات بهتون دادیم که میتونه برای داشتن یه استایل خوب در این شب بهتون کمک کنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها داشتن یه استایل خوب میتونه تا میزان قابل توجهی شما رو به چشم بیاره و توی جمع خونواده و دوستان محبوبتون کنه چرا که افراد ناخورآگاه جذب اون هایی میشن که به خودشون میرسن و برای خودشون وقت میذارن ولی برعکس در صورتی که به خودتون نرسید و اونقدار که باید و شاید وقت نذارید احتمالا افراد ازتون دوری کنن چون به نظرشون شما برای خودتون هم وقت ندارید پس چطور میخواهید برای اون ها وقت بذارید! حالا در همین راستا اولین مناسبتی که پیش رو داریم شب یلداست و شما میتونید با یه استایل شیک خودتون رو جزء یکی از افراد دسته ی اول قرار بدید و به همین دلیل میخواهیم که درباره ی لباس برای یلدا براتون صحبت کنیم.

خیلی از خانوم ها هستن که در مراسم ها و مناسبت های اینجوری حواسشون به همه چی هست و سعی میکنن در صورتی که میزبان هستن به خوبی رسم میزبانی رو به جا بیارن و همه چیز رو سر و سامون میدن لباس بچه برای شب یلدا برای فرزندانشون تدارک میبینن برای همسرشون لباس انتخاب میکنن ولی خب این وسط خودشون رو یادشون میره ولی خب خانوم عزیز هر چی حد و اندازه داره و این وسط یه قسمتی از وقتت هم باید و صد در صد صرف خودت بشه و برای خودت وقت بذاری پس از اولین مراسمی که پیش رو داری و میتونه یلدا باشه اولین جرقه ی خوشتیپ شدن خودت رو بزن که حالا ما هم در این مقاله در خصوص لباس برای یلدا براتون میخواهیم صحبت کنیم که امیدواریم براتون مفید باشه.

لباس برای یلدا

یلدا خودش کلاسیکه شما هم باهاش هم قدم شید

یکی از بهترین و مناسب ترین سبک ها برای خانوم ها توی لباس یلدایی رفتن به سراغ استایل کلاسیکه که خلق اون میتونه در این شب بسیار هم راحت باشه؛ برای این منظور کافیه که به سراغ پوشیدن یه سری شومیز تک رنگ برید که میتونن زرد، قرمز و سبز رنگ باشن و یا از بین رنگ های خنثی انتخابشون کنید. شما میتونید در این شب یه کت کلاسیک که دارای یقه ی پهن هست بپوشید. همچنین میتونید یه شومیز قرمز رو با یه دامن میدی مشکی ست کنید و کلاه هم بذارید و در نهایت کلاسیک بودن حاضر بشید و یا برای این که یه مقدار استایلتون شادتر به نظر برسه دامنتون رو رنگ سفید انتخاب کنید.

دقت کنید که برای این که استایل شما در حد زیادی کلاسیک باشه بهتره که از لباس هایی که دارای طرح هستن دوری کنید و همچنین اورسایز پوشیدن رو هم برای داشتن یه استایل کلاسیک در این شب حداقل باید کنار بذارید و لباس ها باید کاملا سایز شما باشه و برای اکسسوری ها هم میتونید سراغ اون هایی برید که طرح های مینیمال و ساده دارن و برای کمربند هم اون هایی که نازک هستن رو امتحان کنید.

لباس برای یلدا

یلدا رو میتونی با یه استایل کژوال دخترونه و فانتزی بگذرونی

برای مهمونی یلدا در صورتی که حالت خودمونی داره بهترین استایلی که میتونید به سراغش برید استایل کژوال هست و برای این که یه استایل کژوال داشته باشید که سنتون رو هم حتی پایین میاره میتونید به سراغ پوشیدن تی شرت و شلوار، دامن های راحت جین به همراه پیراهن های ساده، همچنین لباس هایی که از جنس کشبافت هستن و دارای طرح های ساده و رنگ های خاص و مناسب یلدا هستن برید.

از مهمترین اصل هایی که در این نوع استایل به اون توجه ویژه میشه راحت بودن شما با لباس های تنتون هست برای همین شما میتونید با پوشیدن شومیز و دامن، شلوار با شومیز، اورال های رنگی و.. این راحتی رو برای خودتون تضمین کنید. برای قسمت اکسسوری هم میتونید سراغ اون آیتم هایی برید که شمار و اذیت نمیکنن سبک و کم تعداد باشن اکسسوری هاتون و صندل هاتون هم برای راحتی بیشتر بهتره که پاشنه نداشته باشن.

لباس برای یلدا

یلدا رو شاد و پر هیجان با استایل ماکسیمال بگذرون

توی یه سری از استایل ها هنر شما توی تیپ زدن با رنگ های خنثی هست ولی توی استایل ماکسیمال شما باید تا جایی که میتونید تو دل رنگ ها شیرجه بزنید تو رنگ های پرانرژی، شاد و براق مثل طلایی، زرد، قرمز و... و با به کار بردن اون ها و تناژهای مختلف رنگیشون یه استایل فوق العاده شنگول و شاد بسازید. برای این منظور شما میتونید سراغ ست کردن شومیز های شاین دار و براق با شلوار برید، پیراهن ها و یا کت و دامن های زنانه و دخترانه از جنس لمه، ساتن، مخمل و چرم رو تست کنید. در بخش اکسسوری هم اغراق کنید و از تعداد زیاد و با رنگ براق و زرق و برق دار انواع اکسسوری ها استفاده کنید.

لباس برای یلدا

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها