|

عجبا صد مدل عینک آفتابی گذاشتم هیچ کدوم بهم نمیاد / واسه فیس گرد این عینکا خوخو ترینه

اگر شما هم در انتخاب عینک آفتابی مناسب فرم رنگ صورتتون مشکل دارید، پس حتما با این مطلب همراه باشید که مختص شماست.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- برای داشتن یک استایل کامل خیلی آیتم ها نیازه که خب نبود هر کدومشون میتونه تیکه ای از این پازل باشه که با بود و نبودش همه چیز رو کامل و یا ناقص کنند. دیدین تو پازل وقتی یه تیکه رو اشتباه جایگذاری میکنی میتونه بقیه تیکه ها رو هم خراب کنه و در نهایت هم یه خروجی اشتباه میده؟ استایل هم دقیقا به همون شکله و اگه شما به طور یلخی و بدون توجه به اصول هایی مثل مدل اندام و رنگ پوست و سن و … آیتم های استایلتون رو انتخاب کنید، دقیقا به همون میزان که پازل بد میشه ظاهر منو شما هم میتونه بد بشه و البته نادرست!

اما یکی از آیتم های که تو تیپ خیلی موثره وجود عینک آفتابیه که هم کاربردیه و هم به جهت زیبایی واقعا تاثیرگذار. شما میتونید با عینک آفتابی دو تا استایل داشته باشید، یکی وقتی که روی چشماتون قرارش دادین و یکیم موقعی که بالای سر و روی موها گذاشته میشه. واقعا تو هر دو حالت جذابه اما به شرطی که مدل عینک شما به درستی انتخاب بشه. در انتخاب عینک نیز باید دقت داشت و درسته که اینجا فرم اندام دخالتی نداره، اما فرم صورت به شدت مهمه و دارای اهمیت. 

عینک آفتابی مناسب فرم صورت

اما از مشکلاتی که عینک داره اینه که شما خانوم یا آقای محترم، میرین تا یه عینک بخرین. هزار مدل میذارین رو صورتتون و در نهایت باز هم شک دارین که کدوم بهتون بیشتر میاد. اینجاست که اگر شما مدل صورتتون رو بشناسید قطعا میرین سراغ همون سبک عینک ها و اینجوریاست که دیگه هزار تا رو تست نمی کنید. اگر از دست افرادی هستید که نمیدونید کدوم سبک عینک به فرم صورت شما میاد، پس حتما با ما و مطلبی که مختص شما نوشته همراه باشید.

عینک آفتابی مناسب صورتت کدومه؟

در ادامه ابتدا ببینیم انواع فرم صورت و انواع مدل عینک ها رو که خب به خوبی و در یک نگاه شما رو آگاه خواهد کرد.

عینک آفتابی مناسب فرم صورت

عینک آفتابی مناسب فرم صورت شما

اما بیاین کمی ریز بین تر بشیم. مثلا با انواع عینک برای صورت های گرد آشنا بشیم. چرا که معمولا غالب افراد صورتی گرد دارند اما خب از اونجایی که خبر ندارن صورتشون گرده و از طرفی هم چه عینکی بهشون میاد، خب دچار مشکل گنگ شدن در انتخاب عین میشن.

یه عینک آفتابی خوب واسه تویی که صورتت گرد و توپیه!

خب این فرم صورت از گونه تا گونه و از پیشونی تا چونه عریض هستش و این مدلی شده گرد! اگر شما چهره ای دارید که پیشونیتون کوتاهه و البته دارای خط فک منحنی و بدون زاویه هستید، فرم صورت شما گرد است. اگر علاقمندید تا فرم صورت شما باریک تر و کشیده تر به نظر برسه، پس از عینک‌ هایی که فریم زاویه دار دارند و باریک هستند استفاده کنید. برای انتخاب فریم هم هرچی جنس عینک فلزی‌ تر و شکل باریک‌ تری داشته باشه، به فیس شما یه حالت کشیده تری هدیه میده. مثلا عینک‌ های خلبانی، مربع و مستطیل و پروانه‌ ای شکل برای فرم صورت گرد انتخابی فوق‌ العاده خواهند بود.

عینک آفتابی مناسب فرم صورت

واسه رنگ پوست گندمی رنگ عینک چی خوبه؟

البته که تنها مدل عینک آفتابی نیست که برای چهره اهمیتی داره و بسیاری از افراد هستند که برای انتخاب رنگ فریم عینک خود نیز دچار مشکل می شوند که در این حالت باید با توجه به رنگ پوست و رنگ چشم انتخاب کنید. مثلا برای افرادی که رنگ پوستی گندمگون دارند، بادی بگیم که شما واقعا خوش شانس هستید، چرا که چشمان شما تقریبا میشه گفت با همه نوع عینک آفتابی حالت خوبش رو میگیره. از رنگ عینک های سایه‌ تیره گرفته تا رنگای شاد و روشن که فانتزی و یا سفید هستند، میتونید هر مدل قابی که دلتون میخواد رو انتخاب کنید. اما خب با این حال، پیشنهاد ما اینه که از سایه تیره تری استفاده داشته باشید، مثل چیزی از مشکی، آبی تیره، بنفش، قرمز تیره، قهوه ای و غیره.

عینک آفتابی مناسب فرم صورت

رنگ پوستت روشنه؟ این رنگ عینکا بهت میاد!

شما به طور خدادادی صورتی سفید طور و روشن دارید، پس رنگای روشن میتونن برای شما گزینه هایی ایده آل باشند. چند طرح عینک خنک رو در رنگ‌ های روشن مثل قرمز، نارنجی، سبز، آبی، زرد و غیره انتخاب و امتحان کنید. این رنگ عینک ها شما رو شیک پوش و خاص نشون میدن، و در عین حال ماهیت پوست شما هم شاداب تر و جذاب تر خواهد شد. و در نهایت شما دارای یک ظاهر شایسته شده اید که حتی میتونید برای مجلات مدل شوید!

عینک آفتابی مناسب فرم صورت

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها