|

هودی رو خز کردن انقدر پوشیدن تو بیا تدی بپوش تکنفره میشی یه ارتش / انواع استایل تدی

یکسری از لباس ها به مانند تدی هستند که خوشگلن اما استایل کردنشون یکم سخته و در اینجا قراره یاد بگیریم چطور یه تیپ خوشگل با تدی داشته باشیم.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مد و فشن دنیای گسترده و بزرگیه. اونقدری بزرگ که برای هر سلیقه گزینه ای روی میزش داره و هر ساله هم با ترند های جدیدی که رو میکنه به این گزینه ها اضافه میکنه که خب میشه گفت واقعا جذابن. دنیای مد اینجوریه که میگه من یه عالمه سبک و مدل میذارم جلو روتون، هر کدوم رو که خواستین انتخاب کنین و هر کدوم هم که نخواستین میتونین تغییرش بدین. از قسمتای جالبش هم اینجاست که میتونه اونچه که مثلا بیست سال پیش مد بوده و دیگه از چشم زمین و آسمون افتاده رو دوباره بیاره بالا و به ترند روز تبدیلش کنه! برخی موارد هم اصلا شاید تو گذشته وجود نداشتن و یهو میان رو بورس! 

اما بیاین کمی ریز بین تر بشیم! مثلا در رابطه با تدی جان صحبت کنیم. تدی از دست آیتم های محسوب میشه که چند سالیه خیلی طرفدار پیدا کرده و با توجه به اینکه یه جنس گوگولی و لطیف و نرم داره، خب نگاه و سلیقه بسیاری از خانوما و به سمت و سوی خود برده. البته که برای آقایون هم تدی وجود داره اما معمولا هر آیتم گوگولی رو بیشتر به تن خانوما می بینیم و در اینجا نیز تدی بیشتر مورد پسند بانوان و دختران جوان می باشد.

Untitled

اصلا تدی چی هست؟

پارچه تدی از دست پارچه های گرم و نرمی می باشد که این روزها، همونطور گفتیم هوادارای پر و پا قرصی داره و یه انتخاب ایده آل برای خوشگلاسیون کردن های زمستونی هستش. پارچه تدی از ترکیب مواد مصنوعی مثل اکریلیک و پلی‌ استر و همچنین، الیاف طبیعی از قبیل پشم و پنبه ساخته میشه. باید بگیم که نتیجه این ترکیبات میشه پارچه‌ ای ضخیم اما در عین حال سبک که یکسری کرک های کوتاه و نرم داره و اصلا به همین کرک ها مشهوره. تدی در انواع و اقسام البسه تبدیل میشه و میتونه یه روانداز جذاب و دوست داشتنی برای شمایی که دلت میخواد حتی تو عکسات هم خوشتیپ باشی، باشه.

تدی از دست آیتم هایی محسوب میشه که سابقه زیادی در دنیای مد داره و به دهه 1920 برمیگرده.

تدی-کت

تدی رو اینچنین کژوال استایل کنید

اما خب تدی هم به مانند هم لباس ها با یک سری آیتم های خاص استایل میشه که در اینجا قراره با انواع اونها آشنا بشیم. مثلا شما شاید یک کژوال باز جذب باشید که دلتون میخواد تدی رو به سبک کژوال استایل کنید. مثلا در اینجا شما میتونید پالتوی تدی جذابتون رو با یه تیشرت ساده و یا آستین بلند و همچنین همراه با یک شلوار جین مناسب ست کنید. حتی متناسب با میزان سرمای هوا می‌تونید زیر این پالتو، بلوز یقه اسکی یا پلیورهای رنگی هم به تن داشته باشید.

ناگفته نمونه که جین ها بسته به اندام و سلیقه شما متفاوت هستند اما شلوار جین اسکینی و راسته میتونن مناسب ترینها همراه با تدی باشند. بریا کفش هم چون استایلی کژوال داری دستتون بازه و میتونید از نیم بوت، بوت بلند، کفش لوفر (کالج) استفاده داشته باشید.

Untitled

Untitled

با تدی یک استایل شیک الگانت بزنید

شاید براتون عجیب باش اما باید بگیم که میتونید تدی رو به سبک استایل الگانت هم بپوشید. در اینجا تنها کافیه تا اون رو همراه با یک پیراهن ابریشمی و زیبا، یک بلوز و دامن مجلسی و یا یک شلوار کرپ خوش فرم و البته یک شومیز عالی بپوشید. البته که برای تکمیل جذابیت این استایل میتونید از یک نیم بگ جذاب، اکسسوری های چشم‌ نواز و کفش یا بوت پاشنه بلند و حتی نوک تیز کمک بگیری و ظاهر دلبرانه خود را بسازید.

Untitled

استایل بوهو با تدی و جذابیتی بی وصف

اگر از دست افرادی هستید که با متفاوت دیده شدن  جذابیت بیش از اندازه مشکلی ندارید پس بهتون پیشنهاد میدیم که حتما آیتم محبوب تدیتون رو به سبک بوهو استایل کنید. برای انجام این کار فقط کافیه تا دامن‌ های ماکسی ساده یا طرح‌ دار، اکسسوری بولد و چشم‌ نواز، شلوار زاپ دار، کیف‌ های کراس بادی، شلوار اسلش و البته از اونجایی که سرده نیم بوت‌ هایی ست کنید که رنگ هایی خنثی دارند.

و اما رسمی پوش ها، تدی رو اینچنین رسمی استایل کنید

خب در ابتدا گفتیم تدی کمتر برای آقایون استفاده میشه اما هرگز نگفتیم که اصلا استفاده نمیشه و اتفاقا آقایون زیادی هستند که به این آیتم جذاب علاقمندید. برای داشتن یک ظاهر رسمی فقط کافیه تا یه پالتوی تدی مورد سلیقتون رو با یه دست کت‌ و شلوار یا کت‌ و دامن خوش‌ دوخت و فیت اندامتون استفاده کنید و اونها رو با پیراهن آکسفورد، و البته یک شومیز ابریشمی یا حتی بلوز یقه اسکی ستشون کنین. 

قطعا وجود اکسسوری ها برای هر استایلی لازمه و در اینجا نیز اکسسوری های ساده و در عین حال، چشم نواز میتونن استایل شما رو تکمیل و بی نقص کنند. در نهایت نیز بسته به اونجایی که قراره برین و سبک مورد علاقتون میتونید از کفش یا بوت پاشنه بلند یا حتی از اسنیکر نیز استفاده داشته باشید.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها