|

لباس بچه برای شب یلدا / چه دختر چه پسر دلبندت باید بین بچه های فامیل تک باشه و بدرخشه

در این مقاله در خصوص لباس بچه برای شب یلدا براتون صحبت کردیم که میتونید ازشون ایده بگیرید و برای فرزند دلبندتون تهیه اش کنید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- اگر دقت کرده باشید در این سال های اخیر یه سری از جشن های غربی ها راهش رو توی فرهنگمون باز کرده و تبدیل شده به یه جور کلاس مثلا خیلی ها هستن که کریسمس رو از خیلی از خارجیا شاهانه تر جشن میگیرن و درخت کریسمس تو خونشون بنا میکنن و یا یه عده ای هستن روز عشق و ولنتاین در به در ذدنبال کیک قلبی شکل توی قنادی ها میگردن و حتی یه عده هم هستن که پیرو جشن هالووین یه سری گریم های ترسناک انجام میدن و کلیپ منتشر میکنن! که خب جا داره واقعا پرسیده بشه که چرا؟ ما خودمون جشن های زیباتری داریم که یلدا یکی از اون هاست و در این مقاله میخواهیم راجبه لباس بچه برای شب یلدا براتون حرف بزنیم.

شب یلدا توی خونه ی بزرگ های فامیل تقریبا همه ی اعضای خونواده جمع میشن و به همین دلیل خیلی ها میخوان که توی این شب تک باشن و بدرخشن ولی خب در این بین خانومها هستن که لباس بچه برای شب یلدا برای فرزندانشون و حتی لباس برای همسرشون رو انتخاب میکنن و یکی از مهم ترین رنگ هایی که در تمامی این لباس ها به چشم میاد قرمز هست که تداعی کننده ی سرخی هندونه و اناره که از میوه های جداناپذیر شب یلدا هستن و با این حساب باید انتظار این رنگ رو هم توی سفره ی و میز یلداییمون و هم توی لباس های خیلی از افراد حاضر در مهمونی داشته باشیم. حالا در ادامه قصد داریم که درباره ی لباس بچه برای شب یلدا هم برای دختر خانوم ها و هم آقا پسرها صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید.

لباس بچه برای شب یلدا

لباس بچه برای شب یلدای ناردونه های عزیزتون، دختر خانوماتون

در صورتی که در فکر یه استایل یلدایی برای فرزند دخترتون هستید میتونید به سراغ گزینه های زیر برید:

سارافون های قرمز و سبز: یکی از گزینه های بسیار عالی برای دخترای شما توی شب یلدا انتخاب سارافون هایی به رنگ سبز و قرمز هست که بی نهایت دخترخانوم های شما رو زیبا و ملیح به نظر میاره. شما میتونید برای داشتن این استایل پارچه ی قرمز تهیه کنید و خودتون دست به کار بشید و یه سارافون دامن دار بدوزید و برای این که بیشتر به تم این شب هیجان انگیز نزدیک باشه لباساتون میتونید کنارش چین سبز رنگ و یا یه نوار به رنگ سبز در قسمت پایینی دامن بدوزید تا تداعی کننده ی هندونه باشه.

لباس بچه برای شب یلدا

لباس بچه برای شب یلدا

لباس های هندونه ای: شما میتونید همراه با پارچه هایی به رنگ های سبز، قرمز و سفید لباس هایی بدوزید که شبیه هندونه هستن؛ برای این منظور کافیه که از پارچه که به رنگ سبز هست به عنوان پایه ی لباس استفاده کنید و قسمت های پایینی اون رو یه نوار به رنگ سفید و در انتها هم یه نوار به رنگ سبز بدوزید تا بیشتر شبیه هندونه بشه.

البته که در صورتی که سر رشته ای از خیاطی ندارید و یا براتون زمانبر و سخت هست میتونید این لباس ها رو از بیرون تهیه کنید و یا مدل های مختلف اون ها رو در اینترنت ببینید و ایده بگیرید و بعد به یه خیاط دوخت اون ها رو سفارش بدید که الان دیگه وقتشه و بهتره اگر این برنامه رو دارید زودتر دسته به کار بشید.

لباس بچه برای شب یلدا

لباس بچه برای شب یلدا

لباس بچه برای شب یلدا

جوراب های هندونه ای: یکی راحت ترین هایی که با استفاده از اون میتونید یه تم یلدایی در استایل دلبندتون به وجود بیارید استفاده از جوراب های هندونه ای شکل هست. شما همچنین میتونید در صورتی که نمیخواهید هزینه ی اضافی برای لباس خرج کنید میتونید تنها به داشتن جوراب هم بسنده کنید و در کنار اون زیباترین لباس های فرزندتون رو تنش کنید که اگر قرمز، سفید، سبز و یا مشکی هم باشه بهتره.

لباس بچه برای شب یلدا

لباس بچه برای شب یلدای شاه پسراتون

در صورتی که مایل هستید که برای فرزند پسرتون یه استایل یلدایی خلق کنید میتونید به سراغ لباس های زیر برید:

پاپیون و کراوات هندونه ای: در صورتی که میخواهید لباس های نسبتا رسمی و در عین حال شیک تن پسرتون کنید کافیه که برای این منظور از یه لباس که دارای تم به رنگ زرشکی تیره هست استفاده کنید و در کنار اون یه پاپیون و یا کراوات به رنگ مشکی و یا قرمز روشن براش تهیه کنید و به همین سادگی و آسونی یه استایل زیبا و یلدایی براش رقم بزنید.

بلوز و شلوار هندونه ای: طراح ها این روزا بسیار خلاق اند و شما میتونید با یه گشت خیلی ساده تو یه فروشگاه یه عالمه بلوز و شلوار با طرح های هندونه ای و یلدایی ببینید که میتونید از بین اون ها انتخاب های ویژه ای داشته باشید.

لباس بچه برای شب یلدا

لباس بچه برای شب یلدا

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها