|

با پالتو مشکی چی بپوشیم؟ / با مشکی یه جور تو خیابون راه برو که انگار وسط شو و کت واکی

در این مقاله سعی کردیم یه سری راهنمایی ها در خصوص این که با پالتو مشکی چی بپوشیم بهتون کنیم که میتونه براتون مفید باشه.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روزا داشتن یه استایل خوب به راحتی آب خوردن هست ولی خب یه مقدار تلاش میخواد یعنی شما باید یه سری از چیزهای پایه رو راجبه استایل های مناسب با فیزیک خودتون بدونید و بعد با توجه به اون ها به دنبال لباس های مناسب برای خودتون باشید و به همین راحتی با رعایت کردن چندتا نکته ی ساده یه استایل فوق العاده برای خودتون بسازید حالا در این فصل یکی از مهم ترین آیتم ها در استایل شما میتونه پالتو باشه و خصوصا پالتو به رنگ مشکی که میتونه هر کسی رو به بی نهایت شیک بودن برسونه و حالا در این راستا میخواهیم به اون دسته از دوستانی که براشون سوال هست که با پالتو مشکی چی بپوشیم راهنمایی کنیم.

این روزا پالتوها رو با رنگ های و طرح های متنوع میتونیم ببینیم که به قدری تنوع توشون بالا و زیاده آدم گاهی اوقات بین این که چی انتخاب کنه گیج میشه! در مقاله های قبلی در خصوص رنگ های متنوعی از این آیتم براتون حرف زدیم مثلا پالتو قرمز رو با چی ست کنیم و... حالا هم که مشخصه نوبت به پالتو به رنگ مشکی رسیده که اصلا یه جذابیت دیگه ای بین همه ی رنگ های پالتو داره و اصلا ناخودآگاه به قدری به آدم اعتماد به نفس و احساس غرور میده که انگار هممون مدل تشریف داریم و در حال کت واک برای یه برند بسیار معروفیم! حالا برای این که حرفه ای تر باشیم وقتی به سراغ پوشیدن این رنگ پالتو میریم بریم به سراغ دونستن این که با پالتو مشکی چی بپوشیم؟

با پالتو مشکی چی بپوشیم

با پالتو مشکی چی بپوشیم؟ آیتم هایی به رنگ کرم رو با این رنگ ست کنید

جذابیت بی نهایت پالتو به رنگ مشکی رو وقتی متوجه میشید که این پالتو رو کنار یه سری آیتم ها به رنگ کرم ببینید و حسابی کیف کنید. کرم رو میشه از جمله رنگ هایی به شمار آوورد در دسته ی رنگ های گرم قرار میگیره و با این حساب در فصلی به سرمای زمستون میتونه حسابی احساس خوشایند در هر فردی ازجمله خودتون ایجاد کنه و در کنار یه رنگ خنثی مثل مشکی بی نهایت به چشم بیاد. پس بدون رنگ و تامل برای رنگ مکمل در کنار پالتو مشکی خودتون به سراغ یه سری آیتم ها به رنگ کرم برید و یه استایل فوق العاده برای خودتون خلق کنید.

شما میتونید برای این که یه استایل زمستونی و شیک داشته باشید پالتو مشکیتون رو با بایه پلیور به رنگ کرم از زیر اون ست کنید و در این بین هم از اکسسوری هایی با طرح پلنگی و رنگ کرمی غافل نشید که این زلم زیمبوها حسابی به کلاس استایل شما اضافه میکنن و شما رو شیک و خاص جلوه میدن.

با پالتو مشکی چی بپوشیم

با پالتو مشکی چی بپوشیم

با پالتو مشکی چی بپوشیم؟ سر تا پا مشکی باشید با یه استایل دارک

یکی از استایل ها و ست هایی که شما میتونید توی زمستون از زیبایی بینظیر اون نهایت استفاده رو کنید و حسابی شیک به نظر برسید کاملا مشکی پوشی هست یعنی از فرق سرتون تا نوک انگشت های پاتون رو با آیتم هایی به رنگ مشکی بپوشونید که خب کاملا کار راحتیه و اصلا سختی و دشواری نداره و تنها باید به دنبال طرح ها و جنس های پارچه ای متنوع باشید چون شاید استایل مشکی پوشی و دارک براتون کسل کننده و یکنواخت بشه بنابراین در صورتی که پارچه هاتون طرح و برش های خاص و جنس های مختلف داشته باشن بهتره.

مثلا شما میتونید به سراغ اون دسته از پالتوهای مشکی برید که پترن دار هستن و در کنارش چکمه ها و یا بوت هایی که مشکی براق هستن بپوشید. در برخی از مواقع هم میتونید برای این که یه مقدار جون به استایلتون بدید یه رنگ جیغ و توی چشم توی برخی از قسمت های استایلتون استفاده کنید مثلا میتونید به سراغ اکسسوری هایی به رنگ های نقره ای و یا طلایی برید مثل کمربند و کیف طلایی به همراه یه گردنبند به همین رنگ.

با پالتو مشکی چی بپوشیم

با پالتو مشکی چی بپوشیم؟ در کنار این رنگ از آبی ها غافل نشید

آبی رو میشه از جمله رنگ هایی به شمار آوورد که در هر فصلی از سال میشه اون رو توی هر استایلی پوشید و یه تیپ شیک و پیک باهاش ساخت برای همین میتونید در خصوص ست کردن یه سری از آیتم ها با پالتو مشکی با خیال کاملا رحت به سراغ آیتم هایی به رنگ آبی برید تا اون زیبایی رو که مدنظرتون هست رو ببینید و ازش لذت ببرید بنابراین در صورتی که میخواهید یه استایل نیمه رسمی و یا کژوال داشته باشید به سراغ شلوارهای جین آبی و کیف و کفش به این رنگ برید همچنین تنها برای این استایل ها نه شما میتونید از آیتم هایی به رنگ آبی در کنار پالتو مشکی در استایل ها ی رسمی هم بهره بگیرید.

با پالتو مشکی چی بپوشیم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی