|

لاک قرمز بین لاکا یجور سروری میکنه دستات حسابی لاکچری شه / واسه موندگاریشم چاره دارم

اگر شمام عاشق لاک قرمز هستید پس حتما با این مطلب همراه باشید چرا که مختص شماست و میتونه هم تو طراحی هم تو موندگاری لاک کمکتون کنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لاک ناخن دیگه شده یکی از قسمتهای مهم استایل یک بانو که خب می دیدیم تو دهه هشتاد تنها برخی از خانوما میرفتن و ناخنت میکاشتن و خلاصه اینکه یه طرحای هم به ناخنشون میزدن. بیشتر هم طراحی ناخن رو بر روی انگشت عروس خانوما  یا اون دست از بانوانی که ژیگول تر بودند می دیدیم، اما این روزا دیگه یه آیتم رایج شده و بسیاری از دختران و خانوما در سنین مختلف از این آیتم جذاب استفاده دارند و باید بگیم خیلی هم تو تکمیل شدن استایلشون تاثیر گذاره. 

اما مدل ناخن و لاکش هم درست بمانند دیگر قسمت های لباس و تیپ اهمیت دارند چرا که شما رنگ لباستون رو بر اساس اونچه که بهتون میاد انتخاب می کنید. حالا اونی که بهتون میاد از کجا انتخاب میشه؟ از روی شکل اندامتون و تنالیته رنگ پوستی که دارید، و در انتخاب مدل ناخن و رنگ لاکش هم این موضوعات موثر هستند. مثلا اینکه مدل انگشتان شما به چه شکلی هستش که خب مدل ناخن رو با توجه به اونه  که انتخاب می کنید و یا اینکه رنگ پوست شما چه رنگیه تا بتونید رنگ لاکتون رو هم به همون نسبت بزنید و دستانی زیبا داشته باشید.

طراحی لاک قرمز

لاک یلدایی باید چه شکلی باشه؟

این روزا دیگه نزدیکای یلدا هستیم و خیلی از خانوما واسه ترمیم آخر ماهی میخوان دیگه مدل یلدایی ناخن طراحی کنند که خب در اینجا بادی بگیم بهترین رنگ برای این شب بلند و جذاب، رنگ قرمز می باشد. البته که قرمزها میتونن هم به طور کاملا ساده باشند و هم اینکه بیه طراحی دور از یلدا داشته باشند، و یا اینکه کاملا طراحی یلدایی بشن و مطابق با شب چله ظاهر شما رو بسازن. همه اینها به دلیل اینکه با لاک قرمز صورت میگیره جذابیتی بی نظیر داره.

اما در راستای اینکه داریم مدلای مختلف لاک قرمز رو در بین متن ها می بینیم، قراره یکسری نکات رو هم بفهمیم و یاد بگیریم که میتونن کمک کننده در جهت لاکی بهتر باشند. 

طراحی لاک قرمز

نکاتی که باید بدونید تا لاکت موندگار تر بشه

قبل از اینکه لاک رو بزنید با یک پنبه و کمی لاک پاک کن روی ناخنا بکشید تا چربی و آلودگی ها پاک بشن. شستن دست ها با صابون یا مایع هم خوبه. چربی که داخل لوسیون ها وجود داره مانع چسبیدن لاک به ناخن میشه. لاک پاک کنی که استون خالص داره میتون خیلی بهتر باشه اما اگر ناخن شما رو خیلی خشک میکنه میتونید از یک پاک کننده بدون استون هم استفاده کنید.

فراموش نکنید که بعد از زدن لاک نباید فورا برید حمام و فکر کنید آب نمیتونه به لاک آسیب بزنه. حداقل یک ساعت صبر کنید تا لاک شما به خوبی خشک بشه و از قرار دادنش در معرض آب گرم و بخار آب داغ دورش کنید.

از طرفی هم برخی علاقمندن تا لاکشون غلیظ باشه و رنگی بولد پیدا کنه که در این حالت میان و چند لایه ضخیم میزنن که به شدت حرکت اشتباهیه چرا که به جای زیباتر شدن، ناخن های شما رو غیر طبیعی خواهد کرد و ممکنه لایه زیرین هم به درستی خشک نشده باشه. پس بهتره که یک لایه نازک لاک بزنید و سپس بعد از صبر و خشک شدن، برید سراغ یک لاک نازک دیگر. اینجوری هم به هدف خود رسیدین و هم لاک شما زیبایی خود را حفظ کرده.

طراحی لاک قرمز

Untitled

لاک قرمز به چه رنگ پوست و چه مدل ناخنی میاد؟

لاک قرمز رنگی به شدت پرطرفدار است که تقریبا میشه گفت به همه رنگ پوستی هم میاد و میتونه خودش رو وفق بده. از طرفی هم باز قرمز رنگیه کمه کمیتونه به هر نوع مدل ناخنی هم بیاد. چرا که خب یکی هتس ناخن بلند دوست داری یکی کوتاه، یکی گرد و یکی نوک تیز، شاید هم یکی از بیخ کوتاه و یکی مستطیل بلند و … که خب همه و همه جذابیت خاص خودشون رو دارند و جالبه که قرمز به همشونم میاد. 

Untitled

طراحی لاک قرمز

طراحی لاک قرمز

طراحی لاک قرمز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها