|

چه شال و روسری به فرم چهره ام میاد؟ / با اینا صورته قشنگتو قاب میگیری درست انتخاب کن

در این مقاله در خصوص این سوال که چه شال و روسری به فرم چهره ام میاد صحبت کردیم که میتونه در این زمینه براتون مفید باشه.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- خوش استایل بودن از دغدغه های مهم برای افراد بوده و هست یعنی این موضوع مختص به یه زمان خاص نمیشه چون همه دوست داشتن و همواره هم دوست خواهند داشت که یه استایل خوب و شیک داشته باشه و در هر جمعی بدرخشن چون بالاخره قبل از هر چیزی این لباس های ما هست که به چشم میاد مثلا احتمالا شنیده باشید که میگن اگر میخواهید بفهمید که یه نفر وضع خوبی داره یا نه به کفش هاش نگاه کنید! بنابراین استایل تا همچین مسائلی هم میتونه اطلاعات بده حالا در این بین برخی از اوقات هست که ما یه سری ویژگی های خاصی داریم و دنبال استایل مناسب با این ویژگی ها میگردیم مثلا خیلی ها شاید شکم داشته باشن و در این بین دنبال لباس مناسب شکم بزرگ ها باشن.

یا یه سری ها در این بین حتی به دنبال اکسسوری های مناسب با فیزیک خودشون میگردن مثلا گوشواره هایی که یه نفر با صورت گرد باید بندازه شاید با گوشواره هایی که یه نفر با صورت بیضی میندازه متفاوته و یا حتی یه سری از خانم ها هستن که قد کوتاهی دارند و در این بین دنبال لباس مناسب خانم های قد کوتاه میگردن تا بتونن قد خودشون رو بلند تر از اون چیزی که هست نشون بدن و از این بابت احساس لذت کنن چون پیدا کردن لباس های مناسب با فیزیک ما میتونه به میزان قابل توجهی روی اعتماد به نفسمون تاثیر بذاره. حالا ما هم در همین راستا میخواهیم به این سوال که چه شال و روسری به فرم چهره ام میاد بپردازیم، پس با ما همراه باشید.

چه شال و روسری به فرم چهره ام میاد

چه شال و روسری به صورت مستطیلی میاد؟

اون دسته از افرادی ک صورتشون فرم مستطیلی داره و فک و پیشونیشون هم اندازه ی هم هست و لبه های تیز داره و از طرف دیگه طول صورتشون از عرض اون بزرگتره باید جوری شال و روسری هاشون رو بپوشن که طول صورتشون و لبه های تیز اون یه حالت گرد دیده بشه و همچنین طول صورتشون هم کوتاه تر بشه. با این حساب برای این دسته از افراد اون مدل از شال و روسری هایی که از پارچه های لخت و نرم دوخته شدن بهترین گزینه هستن و این افراد میتونن با شالشون گوشه های صورتشون رو گرد تر به نظر بیارن.

همچنین این افراد میتونن که با هدبند و یه سری از اکسسوری ها از زیر شال و روسری طول صورتشون رو کوتاه تر به نظر بیارن. در خصوص بستن شال و روسری هم این افراد باید کناره های شال و یا روسریشون رو تو بزنن و به شکل گرد اون ها رو ببندن و از اون مدل هایی که توی پشت سر میبندن اصلا استفاده نکنن.

چه شال و روسری به فرم چهره ام میاد

چه شال و روسری به صورت گرد میاد؟

مدل سر کردن شال و روسری توی افرادی که دارای صورت گرد هستن و پیشونیشون کوتاه و عریضه باید به شکلی باشه که با پوشیدن این پوشش ها عرض پیشونیشون کمتر بشه تا صورتتون کشیده تر به نظر بیاد. در صورتی که از دستمال سر و یا هدبند استفاده میکنید نباید بیشتر از یک چهارم پیشونیه شما پوشیده بشه چون ارتفاع اون کم دیده میشه و صورتتون گرد به نظر میاد.

برای این که بتونید پشونیه خودتون رو بلندتر نشون بدید بهتره که به سراغ استفاده از هدبندهایی برید که دارای رنگ روشن هستن و از طرف دیگه شال و روسریتون رو تیره تر انتخاب کنید و یه جوری بپوشیدشون که کناره های اون ها تا نخوره و به شکل مستطیلی باشه.

چه شال و روسری به فرم چهره ام میاد

چه شال و روسری به صورت بیضی میاد؟

پوشیدن روسری در هر شکلی برای اون دسته از افرادی که صورت بیضی شکل دارن مناسب هست و این افراد میتونن اونطور که دلشون میخواد شال و یا روسریشون رو ببندن و بپوشن. اما اون دسته از افرادی که دیکه دیگه صورتشون خیلی کشیده هست برای این که گونه هاشون رو بیشتر به چشم بیارن میتونن زیر شال و یا روسری خودشون دستمال سر و یا هدبند ببندن و کناره های شال و روسری رو به سمت داخل تا بزنن.

چه شال و روسری به فرم چهره ام میاد

چه شال و روسری به صورت مثلثی میاد؟

در صورتی که دارای صورت مثلثی هستید که در این حالت پیشونیتون عریضه و عرض چونه کم و نوک تیز هست باید شال و روسری خودتون رو طوری سرتون کنید که عرض پیشونیتون کم بشه یعنی باید گوشه های پیشونیتون رو بپوشونید تا با چونه تون متناسب بشه و تیزی چونه رو هم با پوشوندن قسمت پایینی اون با شال و روسری میتونید بگیرید.

چه شال و روسری به فرم چهره ام میاد

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی