|

برای روز عروسی به چه نکاتی در میکاپ توجه کنیم؟

باید و نباید های آرایش عروس؛ اگه میخوای تو بهار 1402 عروس شی به این نکته ها توجه کن!

آرایش عروس

اگرقرار است به زودی عروس شوید، پس از همین حالا باید به فکر زیبایی و میکاپ مهم ترین شب زندگی خود باشید. آیا به مدل آرایش خود فکر کرده اید؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فراموش نکنید که شما باید از بزرگترین و رمانتیک‌ترین روز زندگی خود لذت ببرید، حال اگر می خواهید خیالتان از مدل مو عروس گرفته تا میکاپ عروس راحت باشد کافی است به چند نکته و باید و نباید های این شب مهم توجه کنید. می توان گفت ازدواج کردن و گرفتن مراسم عروسی برای هر شخصی یک اتفاق مهم و خاطره انگیز است. بیشتر خانم ها دوست دارند در شب عروسی خود بدرخشند و تک باشند، که این اتفاق فقط با انتخاب لباس مناسب میسر نمی شود بلکه شما باید به اندازه ای که به لباس خود اهمیت می دهید به انتخاب نوع میکاپ و یا حتی مدل مو خود اهمیت دهید. برای مثال دقت کنید که روز عروسیتان زمان مناسبی برای آزمایش چیزهای جدید برای اولین بار نیست، پس اگر تا به حال رژلب قرمز و یا سایه دودی نزده اید، به هیچ عنوان آن را برای روز عروسیتان هم امتحان نکنید. اگر می خواهید از کلیشه ها دوری کنید و یک آرایش عروس خاص و متفاوت را تجربه کنید بهتر است که آن را از قبل تست کرده باشید.

تغییرات عمده همچون برنزه کردن، برجسته کردن گونه ها و یا کوتاهی زیاد مو را برای روز عروسیتان در نظر نگیرید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از باید و نبایدهای مهم روز عروسی آشنا شوید.

میکاپ عروس

میکاپ عروس

اولین و مهم ترین نکته ماندگاری میکاپ شما خواهد بود

یکی از مهم ترین نکته هایی که باید از آن اطمینان حاصل کنید انتخاب و ماندگاری میکاپ و آرایش شما در شب عروسی است. اگر عروسی شما در یک فضای باز باشد و یا شما عروس فعال و شادی باشید و مدت زمان بیشتری را وسط در حال رقصیدن بگذرانید حتما به این توصیه ها نیاز مبرم پیدا خواهید کرد. ابتدا از کیفیت برندهایی که قرار است آرایشگر شما از آنها استفاده کند اطمینان حاصل کنید و بهتر است قبل از شروع کار نوع پوست خود را به آرایشگرتان اعلام نمایید تا برای زیرساز از محصولات مخصوص پوست شما استفاده کند. در انتها هم حتما از فیکساتور استفاده کنید تا دوام آرایش خود را چندین برابر کنید.

میکاپ عروس

میکاپ عروس

از رژلب نود یا قرمز استفاده کنید؛ از انتخاب رنگ های متوسط یا آجری بپرهیزید

برای انتخاب میکاپ خود ترجیها از یک آرایش ملایم و لایت استفاده کنید. شاید برخی از عروس ها ترجیح می دهند تا میکاپ های شلوغ‌ تری داشته باشند. اما این را باید مدنظر قراردهید که شما در مراسم عروسی بجز میکاپ داری لباس عروس، تاج، تور، رنگ مو، شینیون و اکسسوری و … نیز هستید. در نتیجه اگی نمی خواهید ظاهری شلوغ پیدا کنید بهتر است آرایش نود را انتخاب نمایید. حال اگر جزو افرادی هستید که رژلب های نود به شما نمی آید در آیتم رژ لب می توانید از رنگ قرمز استفاده کنید تا ظاهر جذاب تری داشته باشید.

میکاپ عروس

میکاپ عروس

از مدل موهای ترند شده و تاج های ترجیحا ساده استفاده کنید

تصمیم گیری برای داشتن یک مدل موی زیبا در شب عروسی شما به تکمیل شدن زیبایی تان می افزاید، انتخاب مدل موی زیبا و متناسب با چهره انتخابی سخت و مهم است. اغلب عروس خانم ها آرایش موهای خود را به آرایشگر حرفه ای عروس می سپارند تا از زیبایی هرچه بیشتر موهایشان اطمینان حاصل نمایند. ولی نکته ای که نباید فراموش کنید این است که در سال های اخیر مدل موهای باز و یا شنیون های بسیار ساده و نسبتا شلخته بیشتر از مدل های دیگر ترند شده اند، پس بهتر است یکی از این مدل ها را به همراه گل و یا یک تاج ساده انتخاب نمایید و تا جایی که امکان دارد از انتخاب تاج های بزرگ و خیلی شلوغ پرهیز کنید.

مدل مو عروس

مدل مو عروس

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها