|

تاثیر ساعت مچی در استایل

ست کردن جذاب ترین اکسسوری با استایل؛ برای استایل عید 1402 ساعت مچی یادت نره

انواع ساعت مچی

ست کردن ساعت مچی با لباس می‌ تواند تاثیر شگرفی بر استایل داشته باشد. ساعت می‌تواند باعث جذاب‌تر شدن یا بدتر به نظر رسیدن ظاهر لباس‌ها شود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همانطور که همیشه گفته ایم اکسسوری ها یکی از جذابیت های استایل محسوب می شوند. ست کردن ساعت مچی با لباس می‌ تواند تاثیر شگرفی بر استایل داشته باشد، ساعت مچی می‌ تواند باعث جذاب‌ تر شدن یا بدتر به نظر رسیدن ظاهر لباس‌ های شما شود. پس اگر می خواهید استایل کلاسیک و الگانت عید خود را بی نقص و زیبا تکمیل کرده باشید بهتر است که به فکر استفاده و ست کردن اکسسوری هایی مانند انواع زیورآلات یا ساعت مچی باشید. برای خانم ها گوشواره، گردنبند و یا دستبند به همراه ساعت می تواند در استایل آن ها معجزه کند و برای آقایان هم ساعت به همراه کمربند و یا دستمال گردن می تواند گزینه مناسبی باشد. ساعت مچی زنانه یکی از اکسسوری‌ های مهم و تکمیل‌ کننده استایل خانم‌ ها به شمار می‌ رود. داشتن یک ساعت، علاوه بر اینکه به ما شخصیت می‌ دهد، ظاهر ما را نیز آراسته‌ تر جلوه می‌ دهد.

قبل از انتخاب ساعت مچی برای استایل رسمی عید خود بهتر است با انواع استایل ساعت مچی آشنا شوید و از ویژگی های آنها در انواع سبک استایل آگاه باشید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل ساعت مچی آشنا شوید.

انواع ساعت مچی

انواع ساعت مچی

ساعت جی شاک کاسیو را فراموش نکنید؛ با ترندهای قدیمی آشتی کنید

بی شک نام برند کاسیو را شنیده‌ اید؛ برندی بسیار مشهور و خوش‌ نام که سال‌ ها است در میان برندهای معروف ساعت می‌ درخشد. جی شاک معروف‌ ترین و کاربردی‌ ترین کالکشن کاسیو است که برای اولین بار در سال 1989 به دنیا معرفی شد. این کالکشن برای اولین بار برای غواصان و ورزشکاران طراحی شده است، از ویژگی های این کالکشن می توان به ضد آب و ضد ضربه بودن این ساعت ها اشاره کرد. ساعت های جی شاک معمولا می توانند داخل آب فشار 20 اتمسفر را تحمل کنند. حال اگر برای عید نوروز به مسافرت رفتن فکر می کنید بهتر است که یک ساعت مچی جی شاک را برای خود انتخاب نمایید تا با استایل کژوال خود ست نمایید.

انواع ساعت مچی

انواع ساعت مچی

استایل عید با ساعت مچی کلاسیک و بند پین بند

یکی از محبوب‌ ترین مدل‌ های بند ساعت، مدل فلزی و استیل آن است. شما می توانید برای استایل کلاسیک و رسمی عید خود یکی از این مدل ساعت ها را انتخاب کنید و به همراه دستبند و یا اکسسوری های پرزرق و برق و لوکس دیگر ست نمایید. فراموش نکنید که این نوع بند ساعت یکی از قدیمی ترین و مرسوم ترین مدل های بند ساعت است و هم برای آقایان و هم خانم ها می تواند گزینه مناسبی باشد. خانم ها می توانند از نوع های لوکس و پر نگین این ساعت ها برای استایل های رسمی و مجلسی خود استفاده کنند.

انواع ساعت مچی

انواع ساعت مچی

برای عید دیدنی های عید 1402 ساعت بند چرمی را امتحان کنید

بندهای چرمی هم مانند بند های فلزی محبوبیت زیاد و خواهان فراوانی را دارند. این بندها در طرح‌ های مختلفی وجود دارند، بندهای این نوع ساعت ها می توانند از نوع چرم طبیعی یا مصنوعی باشند ولی فراموش نکنید که، چرم اصل کیفیت فوق العاده بالاتری دارد. جالب است که بدانید اگر از آن دسته از افرادی هستید که استایل های کژوال را به استایل های پرزرق و برق و رسمی ترجیح می دهید بهتر است که به فکر خرید یکی از این ساعت ها برای عید خود باشید.

انواع ساعت مچی

انواع ساعت مچی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها