|

یک هفته قبل عروسی این کارا ممنوع! نکاتی که رعایت کنی عروس که هیچ راپونزل میشی

میدونید که برای عروسی باید خیلی موارد رو رعایت کنید اما در این مطلب ما نکاتی رو خواهیم گفت که یک هفته قبل عروسی نباااید انجام بدید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- خب دیگه آخرای ماه صفر هستیم و هر چه زودتر باید عروس خانوما و آقایون دوماد به فکر گرفتن عروسی و تشکیلاتش باشن. البته که برخی از زوج های عزیز هم هستند که خب جشن و تالار نمیگیرن و با یه مهمونی خونوادگی کوچیکتر و عکس های فرمالیته نظرشون مثبت تره. اما در این مطلب ما روی سخنمون با شما عروس و داماد عزیز هستش که قراره خیلی زود جلوی کلی مهمون بدرخشین و جشن بگیرین.

اسم عروسی که میاد همه فقط تو فکر لباس عروس و آرایشگاه و تالار میرن و یه یکروزی هم وقت برای کت شلوار آقا داماد میزارن اما باید بدونید که عروسی گرفتن قسمت های سخت دیگه ای هم داره که شما ممکنه قبلش فکرشم نکنید اما در حین اون دو سه روز آخر بهش بر بخورید و باعث ایجاد مشکلات بشه، پس اگه میتونید با برنامه ریزهای عروسی هماهنگ بشید و یا اگر هم دلخواهتون نیست و لازم نمیدونید پس حتمااا برنامه هاتون رو بنویسید و تا ریز جزئیات رو در نظر بگیرید!

جدا از این موارد ما میخوایم در این مطلب برای عروس خانومامون مواردی رو بگیم که شاید ندونن و یا بهش دقت نکنن اما اهمیت بالایی داره و در خوب و یا بد شدن ظاهر شما تاثیر بسیاری داره. در ادامه با ما همراه باشید که با چند کاری که یک هفته قبل از عروسی نباید انجام بدید آشنا شین و حسابی به دردتون بخوره!

aroos_hastiya_1641372637_1

تغییر رنگ مو ممنوع!

برای کارای آرایش و انمتخاب آرایش و رنگ مو بهختره که از تقبل تصمیمات خود را گرفته باشید و انجام بدید چرا که حتی اگه آرایشگر شما بهترین هم باشه باز تغییر رنگ مو در هفته آخر عروسی چندان درست نیست. 

"پاول لابریک" آرایشگر مو و صاحب سالن زیبایی در نیویورک میگه: شما هرگز نمی‌دونید که رنگ چطور روی موهای شما میتونه اکسید بشه و اینکه روی رنگ پوست شما چه جلوه‌ای خواهد داشت. اگر قصد دارید چهره خود را نو کنید بدون اینکه ظاهرتون به خطر بیوفته، از آرایشگر خود بخواهید از براق‌کننده‌ روی موهای شما استفاده نماید. این کار درخشش و زیبایی زیادی به موهای شما میده، اما اگر قبل از این روز بزرگ با یک رنگ بد، رنگ موهاتون رو خراب کنید، شما قطعاً آسیب بیشتری با رنگ کردن مجدد و بلافاصله‌ی موهاتون به اونها خواهید رساند.

alipourhairstyle_1612112192

کوتاهی بیش از حد مو ممنوع!

معمولا کارایی که برای عروسی انجام میشه به خصوص انتخاب لباس و میکاپ از دو تا یک ماه قبل کم کمش آغاز میشه و شما باید سعی کنید تا این مدت زمان موهایی یکسان داشته باشید چرا که با کوتاهی بیش از اندازه مو شما ضربه بزرگی به ظاهر خود در زیباترین شب زندگیتون خواهید زد.

در نظر بگیرید کوتاهی قابل توجه ممکنه با یقه‌ی لباس، تور و یا جواهرات روز عروسی شما خوب و جالب به نظر نرسد و با هم هماهنگی نداشته باشند، اونوقت چی؟!

پیشنهاد میشه یک ماه قبل از عروسی برای پیرایش و نوک گیری موها تنها چند سانت از آن را کوتاه کنید تا مرتب شوند. بعضی از کارها برای روزهای آخر عروسی هستند اما کوتاهی مو خیررر!

alipourhairstyle_1610479454

برنامه ورزشی جدید ممنوع!

بهتره که همون برنامه ورزشی قبلی و نرمال خود را حفظ کنید و جهت لاغر شدنه هر چه بیشتر تو دقیقه نود برنامه خود را تغییر ندهید چرا که باعث میشه تا هفته ها درد و کشیدگی ماهیچه داشته باشید و خب قطعا دوست ندارید شب عروسیتون با درد و سوزش ماهیچه برقصید!

در نظر داشته باشید که لباس عروستون رو سایز کردید پس بهتره دیگه دست از لاغر کردن های لحظه آخری بردارید و برای بهتر شدن روحیه و آرامشتون همراه با دوستان خود به پیاده روی و دویدن در پارک بروید نه ورزش هر روووزه!

rosamajidi_weddingdress_1650728275_1

اسپری برنزه ممنوع!

اسپری‌های برنزه شاید یک گزینه مقرون به صرفه برای برنزه شدن ایمن و بدون تابش نور آفتاب باشه، ولی این امکان وجود داره که رنگی که می‌گیرین با پوست شما هماهنگی نداشته باشه و یا پوستتون رو به صورت یک دست، برنزه نکنه.

بهترین کار اینه که یه متخصص داشته باشین که به صورت حرفه‌ای این کار رو برای شما انجام دهد. بدین ترتیب رنگ به صورت هموار و یکدست روی پوست شما توزیع شده و مکمل رنگ پوست شما خواهد بود.

همچنین یک لایه برداری سبک قبل از برنزه کردن رو فراموش نکنید. با این کار رنگ پوست شما دوام و درخشندگی بیشتری خواهد داشت.

rosamajidi_weddingdress_1639249538_5

تغییر دادن آرایش ممنوع!

خب عروس خانوما ممکنه در لحظات آخر به دلیل زیاد و یا کم بودن میزان آرایش و یا رنگ و لعابش درخواست تغییر آرایششون رو بدم اما بدن که این بدترین کاره و بهتره اگه شک دارید قبل از روز اصلی، برای تست میکاپ برید و موارد مختلف رو امتحان کنید.

در پایان روز، به آرایشگر خود اعتماد کنید، کسی که هنگام طراحی چهره شما، نوع پوست، سن، مدل مو، زمان و مکان عروسی و سبک جشن عروسی شما را در نظر گرفته است.

در شب عروسی باید حس این روز داشته باشید که بر روی فرش قرمز هستید و به همین میزان دوربین های حرفه ای و گوشی بر روی شما زوم هستند. پس در این شرایط باید پوست خوبی داشته باشید و برای رسیدن به پوشت خوب هم آب و خواب بهترینه!

aroos_hastiya_1653409214

البته این موارد تنها پنج مورد بود و پنج مورد دیگر نیز هست که همانند این آیتم ها اهمیت بالایی داره و در مطلب بعدی خواهیم گفت.

اگه دوست دارید از صفر تا صد جشن عروسیتون عالی باشه صفحه سور و سات عروسی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها