|

این مدل موها برای عروس تِرند شده؛ قبل محرم زودی میخوای بری خونه بخت؟ پس موهات با من

اگه عروس خانوم هستی و دنبال مدل مو پس حتمااا به این مطلب سر بزن و با دقت بخون که واسه خودت نوشته شده تا حسابی بدرخشی و نقل مجلس شی.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- دیگه دم دمای محرم هستیم و خیلی از عروس دامادا دارن تند تند کاراشونو میکنن تا قبل از شروع این ایام عروسی بگیرن و برن خونه بخت. اما شب عروسی شبی هستش که هیچوقت فراموش نمیشه حتی اگه آدم دو بار هم ازدواج کنه و عروس شه بازم مهمه! البته که همه چیز برمیگرده به سلیقه شخصی اون زوج و اینکه چقدر به مواردی معتقد باشند یا نباشند. مثلا لباس عروس چقدر باز باشه یا نباشه، و یا مدل موی عروس بره زیر چادر و شنل و یا جلوی مهمونا و تو خیابون باز باشه! اینها همه مواردیه که روزانه از عروس دامادای مختلف می بینیم و چه خوب و چه بد در جامعه هست.

حالا از اینها که بیایم بیرون و برسیم به عروس خانوم باید بگیم در این شب 80 درصد نگاه ها به سمت عروسه و این شب بهترین و زیبا ترین شب عمر عروس خانوم میشه که باید خیلی موارد بهش دقت شه. حالا شاید بگین بابا چرا دامادو ندید گرفتی! خیر آقا داماد هم براشون خیلی موارد اهمیت داره اما ما در این مطلب میخوایم به دختر خانومامون بپردازیم! شما ناراحت نشون آقا داماد!

yjj

جدا از لباس عروس که باید متناسب با اندام و قدش باشه، مو و تاج و تور عروس هم اهمیت بالایی داره و باعث میشه تا آرایش عروس زیباتر و یا زشت بشه. بله در این حد تاثیر گذاره پس حتما بهش دقت فرمایید و قبل از اینکه برید زیر دست میکاپ آرتیست، بهتره که مدل مویی که بهتون میاد رو قبلش بدونید و همچنین رنگ موی مناسبتون رو.

پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با مدل موهای ترند و جذابِ سال آشناشیم و مثل الماس در مجلس بدرخشید.

مدل موی مینیمال ترند جذاب

در کل واژه مینیمال از سادگی میاد و مفهوم سادگی رو داره. این سبک در استایل هم خیلی پرطرفدار شده و دختر خانوما ازش استقبال کردن. به طور خلاصه امسال برا عروس ها مینیمال بودن مو ترند شده به خصوص اینکه لباس شما کار شده و پر زرق و برق باشه در این صورت مینیمال باعث میشه تا لباس جذاب شما توجه بیشتری رو به خودش جلب کنه.

Untitled

مدل های بافت مناسب برای عروس 

میدونید که بافتن مو مدلای خیلی زیادی داره به خصوص که اگه موهای شما هایلایت داشته باشه دیگه همه چیز برای زیبایی هر چه بیشتر این سبک مُهیاست. بافت مو یه ده سالی میشه مد شده و همچنانم ازش استقبال میشه چرا که متفاوته و در حالی که همه به سمت شینیون میرن شما میتونید عروسی خاص باشید و بافتی زیبا و متناسب با لباس و تور خود بزنید.

rrtt

هایلایت های طبیعی معرکه میشن

قبلنا اگه یادتون باشه دختر خانوما به محض اینکه عروس میشدن درجا موهارو بلوند در حد زرررد میکردن و به قول یکی از بلاگرای اینستا زرد عقدی حسابی مد بود. اون موقع اصلا اگه به این شدت بلوند نمیکردی انگاری امتیاز اون مرحله و از دست میدادی اما حالا خیلی از عروس خانوما تر جیحشون بر اینه که رنگ موی طبیعی خودشون باقی بمونه و یا از رنگ های طبیعی استفاده کنند. یکی از پیشنهادات جذاب برای رنگ مو میتونه هایلایت های طبیعی باشه که همیشه ترند هستند و باقی میمونن.

rshuy6t

شینیون کن ولی شلوغ نهههه بلکه اروپایی

شینیون در هر سال و دهه ای هم که باشید بازم مُده اما چیزی که تغییر میکنه مدلاشونه. مثلا قبلنا شینیون های سنگین مد بود در حدی که اندازه یه کَله دیگه روی سر عروس میساختن اما حالا شینیون ها نیز ساده شدن اما در عین حال که ساده هستند جذابیت خاص خودشون رو هم دارن. عروس خانوم اگه دوست داری تا موهات جمع باشن و به بافت و باز علاقه نداری پس شینیون اروپایی بزن عااالیه.

iyutg

شینیون مدل جمع و ساده یا شُل

خب گفتیم که شینیون ها مدلای مختلفی دارن. حالا شما عروس خانومِ گل بسته به مدل لباس و تور و چهرتون میتونین هم سبک شینیون جمع ساده رو انتخاب کنید که شبیه به مدل گوجه ای میشه. و یا مدل شل رو انتخاب کنید که حالتی باز تر داره و خیلی سفت و سخت نیست. این سبک برای رنگ موهای تیره و یا روشن عالی میشه و دستتون بازه در انتخابش.

tdet

بستن مو با تور مناسب برای فرمالیته

خب خیلی از دختر خانوما هستند که دوست دارند عقدی کوتاه و مختصر بگین و برن عکاسی فرمالیته بعد هم سر خونه زندگیشون که این راه هم خوبیای زیادی و در هزینه ها نیز صرفه جویی میشه. حالا اگه شما عروسی هستید که چنین تصمیمی دارید، بستن مو با تور برای فرمالیته میتونه ایده ای جذاب و خوشگل باشه و در عین حال عروسکی. در این سبکه اگه کمر لباس عروس شما باز باشه زیبایی تور بیشتر نشون داده میشه و شیک تره.

rdet

موهاتو دُم اسبی حالت دار ببند و خوشگل شو

مدل دم اسبی شاید در ایران کمتر دیده بشه و سلیقه کمتر عروسی باشه اما بدونید که اگه آرایشگر بتونه کار رو تمیز در بیاره و موهای شمارو به این سبک تمیز و سفت و زیبا ببینده، شما عروسی متفاوت خواهید شد که کمی هم به سمت اروپایی طور میره.

Untitled

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها