|

مانتو سفید را با چه لباس هایی بپوشیم؟

اصلا بهار و عید با مانتو سفید قشنگه؛ با این ترکیب های رنگی عروس بهار باشید!

مانتو سفید

برای داشتن استایلی زیبا و ظاهری آراسته باید اصول صحیح ست کردن رنگ مانتو را بدانیم چرا که مانتو بیشترین سهم را در پوشش و ظاهر خانم ها دارد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- یکی از سوال های رایج خانم ها برای استایل های بهاری یا فصل گرمی مانند تابستان این است که چه رنگ مانتویی برای این فصل مناسب است؟ در جواب باید بگوییم یکی از آیتم های پرکاربرد و جذاب مانتو سفید است که در فصل های گرم سال طرفداران زیادی دارد. زیرا رنگ سفید مانع جذب اشعه آفتاب و گرما می شود و در نتیجه باعث می شود شما در روزهای گرم کمتر گرما را حس کنید. مانتو سفید در جنس و طرح های متفاوتی در بازار وجود دارد. شما با توجه به موقعیت خود می توانید مانتو سفید مناسبی را انتخاب کنید. برای مثال مانتو شومیزی و یا نخی برای فصل تابستان گزینه های مناسبی محسوب می شوند ولی برای فصل بهار بهتر است از مانتو کتی سفید استفاده کنید زیرا بهار هوای نسبتا خنک تری  دارد و شما مجاز به انتخاب مانتوهای کرپ و یا مازراتی هستید که ضخامت بیشتری برای مثال نسبت به پارچه های لنین دارند.

شاید کمی عجیب به نظر برسد ولی مانتوهای رنگ روشن و خصوصا سفید با اغلب رنگ ها ست می شوند اما برای داشتن استایلی زیبا و خاص لازم است با چند نکته مهم و همچنین ست های جذاب و به روز آشنا شوید تا بتوانید بهترین استایل را انتخاب کنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل بهاره و تابستانی با مانتو سفید آشنا شوید.

مانتو سفید

مانتو سفید

مانتو شومیزی سفید بپوشید و از ترکیب رنگ های بهاری نترسید

ست کردن مانتو سفید در فصل های بهار و تابستان می تواند استایل های بسیار زیبایی را برای شما بسازد، به شرطی که جسورانه آیتم های مکمل را انتخاب نمایید. بهار فصل رنگ ها و هوای معتدل است، شما در این فصل از رنگ های صورتی، نارنجی، بنفش و قرمز در کنار سفید استفاده نمایید. از انتخاب شلوارهای رنگی در کنار مانتو سفید نترسید زیرا این رنگ ها هستند که می توانند برای شما استایلی بهاری و سرشار از حس زندگی را با ارمغان بیاورند. برای مثال شما می توانید شلوار نارنجی را با مانتو سفید و روسری نارنجی ست کنید تا معجزه رنگ را در استایل خود ببینید.

مانتو سفید

مانتو سفید

برای رفتن به مهمانی مانتو کتی سفید را انتخاب کنید

اگر برای رفتن به یک مهمانی رسمی آماده می شوید بهتر است یک مانتو کتی یا یک مانتو مجلسی بلند و سفید رنگ را انتخاب نمایید و آن را با دقت بسیار با آیتم های مکمل ست کنید. انتخاب نوع و رنگ شال و روسری برای مانتو سفید از دیگر دغدغه های خانم ها می باشد، برای انتخاب شال و روسری باید به چند نکته توجه داشته باشید. اولین و مهم ترین مورد رنگ شلوار و کیف و کفش شما می باشد، در نتیجه قبل از انتخاب شال دقت نمایید که آیتم های ذکر شده را چه رنگی انتخاب کرده اید و نسبت به رنگ آنها اقدام به انتخاب شال کنید.

مانتو سفید

مانتو سفید

روزهای گرم استایل مونوکروم سفید بزنید؛ خنک لباس بپوشید

شاید کمی عجیب به نظر برسد ولی یکی از استایل های محبوب تابستانی استایل مونوکروم سفید است، در نتیجه نترسید و در روزهای گرم سال از سر تا پا سفید بپوشید تا بعلاوه بر شیک بودن راحتی را تجربه کنید. فزاموش نکنید که وجود رنگ های متعدد و شلوغ سبب از بین رفتن شیکی در استایل می گردد. پس با توجه به فصل در انتخاب رنگ آیتم های مکمل اقدام نمایید، ولی اگر انتخاب رنگ مناسب و مکمل برای شما سخت است پیشنهاد ما برای شما استایل مونوکروم با اکسسوری های طلایی و پر زرق و برق است.

مانتو سفید

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها