|

معرفی انواع آرایش عروس

معرفی انواع آرایش عروس؛ با باید و نباید های آرایشی مهم ترین روز زندگی خود آشنا شوید!

معرفی انواع آرایش عروس

انتخاب مدل آرایش عروس از مهم ترین فاکتورها برای عروس خانم ها است. هر دختری دلش می خواهد در شب عروسی خود مانند یک ملکه در بین مدعوین بدرخشد.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- انتخاب مدل آرایش عروس از مهم ترین فاکتورها برای عروس خانم ها است. هر دختری دلش می خواهد در شب عروسی خود مانند یک ملکه در بین مدعوین بدرخشد. یکی از نکاتی که گاهی عروس خانم ها به آن توجه نمی کنند این است که قرار است سالیان سال یاد و خاطره شب عروسی برایشان به یاددگار بماند به همین خاطر آرایش عروس از مهم ترین اتفاقات شب عروسی است. میکاپ عروس باید آنقدر تمام عیار باشد که هر وقت به فیلم و عکس های خود نگاه می کنید دلتان قنج برود و به خوبی از آن روز زیبا یاد کنید. برای این اتفاق زیبا باید هنگام انتخاب سبک آرایشی خود به این نکته دقت کنید که این نوع از میکاپ به من می آید یا صرفا به خاطر اینکه الان ترند  و مد است انتخابش می کنم؟

اگر قصد دارید آرایش مهم ترین روز زندگی خود را به یک آرایشگر حرفه ای بسپرید، مهم است که فردی را پیدا کنید که سبک شما را درک کند. ابتدا با چند آرایشگر مختلف مشورت کنید و حداقل شش ماه قبل رزرو خود را انجام دهید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با باید و نباید های آرایش عروس بیشتر آشنا شوید.

آرایش عروس

آرایش عروس

سعی کنید آرایش طبیعی داشته باشید

 یکی از بزرگ ترین خطاهایی که معمولا عروس خانم ها در روز عروسی خود مرتکب می شوند این است که از میکاپ آرتیست خود می خواند تغییرات عمده ای در آرایش و فرم صورت آنها ایجاد کند و در این حالت است که شما از ظاهر معمول خود دور می ‌شوید؛ زیرا می‌ خواهید به چیزی فوق ‌العاده خاص و دراماتیک دست یابید، اما بهتر است به یاد داشته باشید که همسرتان به خاطر آن چیزی که هستید عاشق شما شده است. بنابراین توصیه ما به شما این است که سعی کنید زیبایی طبیعی خود را حفظ و از تغییر بیش از حد پرهیز کنید. جالب است بدانید که آرایش طبیعی یکی از آرایش هایی است که هرگز از انتخاب آن پشیمان نخواهید شد.

آرایش عروس

آرایش عروس

پرهیز از آرایش غلیظ و رژهای کبود

یکی از نکاتی که باید به یاد داشته باشید و حتما بهتر است که به میکاپ آرتیست خود هم قبل از شروع کار یادآوری کنید این است که از رژلب های تیره و خیلی کبود استفاده نکند زیرا این رژها اصلا مناسب عروس نیستند. شما مجاز انتخاب رنگ تا تیرگی رنگ قرمز هستید، قرمزهای تیره را برای روزهای دیگر بگذارید در روز عروسی اگر قصد زدن رژ قرمز را دارید از یک قرمز خالص استفاده کنید تا به چهره شما زیبایی و درخشندگی ببخشد.

آرایش عروس

آرایش عروس

تست میکاپ روز عروسی فراموش نشود!

یکی از راه هایی که باعث آسوده خاطر شدن شما می شود این است که  چند هفته قبل از جشن عروسی نزد آرایشگر خود بروید و از او بخواهید تا آرایشی را که انتخاب نموده اید بر روی صورت شما امتحان کند تا از نتیجه نهایی اطمینان حاصل کنید. البته بهتر است این کار را قبل از انتخاب میکاپ آرتیست انجام دهید یعنی به عنوان یه مراجع معمولی بروید و کار آرایشگر انتخابی را روی صورت خود تجربه کنید بعد با خیال راحت سالن آرایشی خود را انتخاب کنید. البته بازدید از شوی عروس سالن مد نظر هم می تواند تا حدودی به انتخاب شما کمک کند.

آرایش عروس

موی مصنوعی ممنوع! اکسسوری مناسب انتخاب کنید

یکی از اشتباهات رایج آرایشگر ها این است که برای راحتی کار خود یا نتیجه بهتر شینیون مو از موهای تیکه ای مصنوعی استفاده می کنند در حالیکه این کار باعث می شود شما زیبایی طبیعی و ملاحت عروسانه خود را از دست دهید. در نتیجه از آرایشگر خود بخواهید هر آنچه که ممکن است را با موهای خودتان به شکل ساده و ظریف برایتان انجام دهد. یکی از دلایلی که استفاده از موی مصنوعی در روز عروسی گزینه مناسبی نیست این است که رنگ این موها در زیر فلاش دوربین کاملا با رنگ موی خودتان متضاد می شود و ظاهر ناخوشایندی را در عکس ها برایتان به یادگار می گذارد. به گفته شایانیوز بهتر است از اکسسوری های مو برای ایجاد جذابیت استفاده کنید.

آرایش عروس

آرایش عروس

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها