|

ژنراتور گازی نو بخرم یا دست دوم؟

مهمترین مزیتی که خرید ژنراتور گازی نو می تواند برای شما به همراه داشته باشد، این است که محصول دارای ضمانت از طرف شرکت سازنده نیز می باشد.

لینک کوتاه کپی شد

آیا شما هم برای تامین برق مصرفی خود به دنبال ژنراتور مناسبی می باشید؟

شاید شما هم جزء افرادی باشید که قصد خرید ژنراتور گازی را دارید، اما بین نوع دست دوم و آکبند آن دو به شک شده اید.

به نظر شما کدامیک گزینه مناسب تری می باشند؟ مزیت های آن ها نسبت به هم کدام اند؟

در این مطلب مختصر و مفید با ما همراه باشید تا مطالعه کنید:

1. چرا ژنراتور گازی بخرم؟

2. خرید ژنراتور گازی دست دوم چه مزیتی برایم دارد؟

3. خرید ژنراتور گازی نو و آکبند چه مزیتی برایم دارد؟

4. آیا ژنراتور گازی دست دوم دارای مصرف سوخت پایین تری می باشد؟

5. ژنراتور گازی دست دوم نسبت به نوع اکبند آن چه ایراداتی دارد؟

6. ژنراتور گازی نو بهتر است یا ژنراتور آکبند؟

7. کلام آخر

چرا ژنراتور گازی بخرم؟

امروزه بسیاری از صاحبان صنایع کوچک و بزرگ برای رفع مشکل قطع برق خود به دنبال خرید انواع دستگاه های ژنراتور می باشند. حال اینکه مزایای خرید ژنراتور گازسوز چیست را در ادامه بیان می کنیم:

  1. یکی از مهمترین مزیت هایی که این نوع دستگاه برای شما دارد، این است که سوخت آن گاز طبیعی است که در واقع یک منبع انرژی پاک محسوب می شود و کارایی بالایی نیز دارد. گاز طبیعی یکی از تمیزترین منابع سوخت های فسیلی بوده و که به میزان قابل توجهی مقادیر نفت، زغال سنگ، نیتروژن و دی اکسید کربن آن ها پایین تر می باشد.
  2. ژنراتور های گازی بر خلاف دیگر انواع ژنراتور ها در زمان سوختن گاز طبیعی، بوی زیادی ایجاد نمی کنند.
  3. اگر برای تامین برق خانه ها استفاده شوند، بسیار در کاهش هزینه ها موثر هستند. 
  4. جدا از اینکه گاز طبیعی مورد استفاده در این دستگاه ها دارای آلودگی کمتر و قیمت پایین تری می باشد، باید گفت که گاز طبیعی در شهرهای بزرگ بسیار کاربردی تر است، زیرا می توان به طور مستقیم و با استفاده از خطوط لوله زیرزمینی آن را به مکان های مورد نظر ارسال کرد. 
  5. ژنراتور های گازسوز به نسبت دیگر انواع ژنراتور ها سر و صدای کمتری دارند.

خرید ژنراتور گازی دست دوم چه مزیتی برایم دارد؟

خرید دستگاه کارکرده با مزیت های زیر همراه است:

  1. علاوه بر اینکه سوخت مورد استفاده در این دستگاه ها هزینه پایین تری نسبت به دیگر سوخت ها دارد، اما با این وجود، ژنراتور های دست دوم از نوع آکبند خود ارزان تر هستند.
  2. ژنراتور های گازی دست دوم آماده برای استفاده بوده و بیشتر در دسترس می باشند.

خرید ژنراتور گازی نو و آکبند چه مزیتی برایم دارد؟

مهمترین مزیتی که خرید ژنراتور گازی نو می تواند برای شما به همراه داشته باشد، این است که محصول دارای ضمانت از طرف شرکت سازنده نیز می باشد. البته این ضمانت با توجه به نوع و کاربرد دستگاه می تواند  تفاوت هایی نیز داشته باشد.

در اکثر موارد از ژنراتور های گازی نو و آکبند برای مصارفی از جمله بیمارستان ها، مناطق نظامی و ... که در مواقع حساس به برق نیاز دارند، استفاده می شود.

آیا ژنراتور گازی دست دوم دارای مصرف سوخت پایین تری می باشد؟

میزان مصرف سوخت به مواردی از جمله توان ژنراتور، بار تحمیلی و با توجه به راندمان مصرف سوخت، به استاندارد های موتور احتراقی بستگی دارد.

بنابراین دست دوم بودن و یا آکبند بودن دستگاه، تاثیر زیادی در میزان مصرف سوخت ژنراتور ندارد و تنها در مواردی که تعمیرات درستی از دستگاه دست دوم انجام نشده باشد، ممکن است تا به دلیل وجود مشکلات و نقص هایی در دستگاه، میزان مصرف سوخت تحت تاثیر قرار بگیرد. 

ژنراتور گازی دست دوم نسبت به نوع آکبند آن چه ایراداتی دارد؟

ژنراتور های کارکرده میزان کارکرد کمتری دارند. احتمال دارد تا برخی از این دستگاه ها دارای ایرادات رندوم نیز باشند که بعد از چند روز کار کردن قابل مشاهده خواهند بود. 

البته این نکته را مد نظر داشته باشید که اگر از فروشگاه و شرکتی معتبر خرید خود را انجام دهید، قبل از ارائه محصول به شما تمام بررسی ها و تعمیرات لازم روی دستگاه انجام شده و در نهایت ژنراتور گازسوزی به شما تحویل داده خواهد شد که عملکرد مناسب و مورد نیاز را برایتان داشته باشد.

ژنراتور گازی نو بهتر است یا ژنراتور آکبند؟

برای خرید، شما باید با توجه به اولیت های خود و شرایط مالی که دارید، تصمیم بگیرید. در ابتدا باید نوع کارکرد دستگاه را مشخص کنید و ببینید که برای چه شرایط و مکانی قصد خرید ژنراتور گازسوز را دارید. 

برای مکان هایی مانند باغ ها، تالار ها و موارد مشابه، بهتر است تا ژنراتور گازسوز دست دوم با کیفیت و تست شده را تهیه کنید که از نظر مالی نیز مقرون به صرفه تر خواهند بود. 

همچنین برای مکان های حساسی همانند بیمارستان ها، ارگان های نظامی و ... که قطع شدن برق می تواند با خسارت های جبران ناپذیری همراه باشد، بهتر است تا نوع آکبند آن را تهیه کنید. 

کلام آخر 

در این مقاله مزیت های ژنراتور های گازی دست دوم و آکبند را با هم مرور کردیم و حالا شما اطلاعاتی به دست آورده اید که می توانید انتخاب راحت تر و بهتری داشته باشید. اگر همچنان احساس می کنید که برای یک خرید مطمئن به راهنمایی نیاز دارید، با فروشگاه دشت نور با شماره 09123341161 تماس گرفته و با کارشناسان و متخصصن فنی ما مشورت داشته باشید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی