|

شیک ترین مدل های پرده حمام / اینا هم خوشگلن هم به شدت خراب نشو و سخت جون برا آب

پرده حمام چیزیه که شاید کمتر استفاده بشه اما از ضروریات خونه محسوب میشه و مدل و جنس مخصوص به خودش رو داره.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بی شک تنها اتاق خواب و هال پذیرایی و آشپزخونه نیست که نیاز به پرده دارن چرا چون پنجره از بیرون به داخل مشخصه، بلکه فضاهایی به مانند حمام و سرویس نیز نیازمند پرده مخصوص هستند که باعث میشه عملکرد حمام بالاتر بره. حمام ها ابعاد مختلفی دارند که بسته به نیاز و مساحتشون براشون پرده تعبیه میشه. شاید یک حمام اونقدری کوچیک باشه که اصلا پرده براش معنا و مفهومی پیدا نکنه، اما از طرفی هم یک حمام به دلیل بزرگ بودن و یا داشتن وان، پرده براش اجباری و لازم باشه. 

خیلی از افراد بر این نظرند که حمام ها صرفا به دلیل اینکه خوشگلاسیون بیشتری داشته باشند پرده میزارن، در حالی که اینچنین نیست و در واقع قرار دادن پرده باعث جداسازی فضا میشه و از طرفی هم جلوه ای زیباتر به محیط میبخشه. پرده های مخصوص حمام انواع مختلفی دارند که هم از نظر جنس و هم به لحاظ طرح و رنگ تنوع بسیار بالایی دارند. اما اونچه که مشخصه اینه که در نهایت پرده حمام باید طوری باشه که ضد آب و خراب نشو باشه!! اگر قصد خرید پرده رو دارید در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع پرده های حمام جذاب آشنا بشیم.

6834754

پارچه نخی واسه حمام

پرده های نخی از جنس پرده هایی هستند که برای حمام استفاده میشن و گزینه ای قابل نصب هستند. اما توصیه ما به شما اینه که تا جای ممکن از ای جنس پارچه برای پرده حمام استفاده نکنید چرا که پرده های نخی خیلی خیلی راحت میتونن خیس بشن و قابلیت ضد آب اصلا ندارند. از طرفی هم این جنس  سبک پارچه پرده ای ها بیشتر جنبه تزیین داشته و برای استفاده طولانی مدت چندان مناسب و جالب نیستند.

87486

پلی استر واسه حمام ایده آل ترینه

در واقع پارچه پلی استر یکی از بهترین و مرغوب ترین جنس پارچه ها جهت نصب در حمام هستش که قابلیت مقاوم بود در برابر رطوبت حمام رو دارند و میتونن گرما رو هم تو محیط حفظ کنند و حمام یخ نمیکنه! چی از این بهتر؟ اما اینها تنها ویژگی های مثبت پرده های پلی استر نیست و یه خوبیه دیگه ای هم که داره اینه که شستشویی به شدت اسون دارند و کار خانوم خونه رو راحت میکنن.

65464

انواع پرده حمام از نظر نصب

اما تنها جنس برای پرده های حمام قابل اهمیت نیست دیگر نکته ای که خیلی مهمه نصب اونهاست که در ادامه با انواع نصبشون هم آشنا خواهیم شد. 

43464

پرده های حمام به شکل افقی

خب پرده هایی که به شکل افقی هستند اغلب از ارتفاع کمتری هم برخورداند و بیشتر برای حمام هایی که وان دارند استفاده میشن تا فقط نیمه بالای وان رو بپوشونند.

پرده عمودی واسه حمام های وان دار

پرده های عمودی حمام از دست پرده های محبوبی در بازار هستند که تقاضا و خرید زیاد دارند. پوشش دهی این سبک پرده ها کاملا مناسب بوده و از طول و عرض استانداردی برخوردار می باشند. اگر حمام شما یک وان و یک دوش داره به راحتی میتونید از این مدل پرده استفاده کنید و کاربرد و زیبایی و در فضا تزریق نمایید.

2

پرده ال واسه حمام های ال

خب همه حمام ها یکی نیستند و از پرده های ال بیشتر برای حمام هایی که به این شکل هستند استفاده میشه. اگر محل قرارگیری وان یا دوش شما کنار دیوار باشه، انتخاب این مدل گرده میتونه به شدت کاربردی باشه.

42

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی