|

علت اعدام شعیب ریگی در زندان زاهدان چه بود؟

علت اعدام شعیب ریگی در زندان زاهدان چه بود؟ شعیب ریگی از متهمان ماجرای درگیری با ماموران مواد مخدر در زندان زاهدان اعدام شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- منابع موثق از اعدام شعیب ریگی در زندان زاهدان خبر دادند. ماجرای اعدام شعیب رگی چیست؟ جرم وی چه بود؟ در ادامه با ما همراه باشید.

کمپین فعالین بلوچ اعلام کرد که سحرگاه روز شنبه ۲۹ آذر، دو زندانی در زندان زاهدان اعدام شدند. در این گزارش، هویت آن‌ ها بهنام و شعیب ریگی عنوان شده است. بهنام، شعیب و حامد ریگی سال ۲۰۱۸ با ماموران مواد مخدر درگیر شده بودند که در جریان این درگیری تعدادی از ماموران کشته شدند.

اما از جزئیات پرونده و اتهامات مطروحه علیه آنها اطلاعی در دست نیست. گفته می ‌شود که اجرای حکم اعدام حامد ریگی به تاخیر افتاده است. روز گذشته مصطفی نیلی، وکیل دادگستری از انتقال پنج زندانی محکوم به اعدام به سلول انفرادی این زندان جهت اجرای حکم خبر داد.

هویت این افراد بهنام ریگی، شعیب ریگی ، جاوید دهقان خلد، الیاس قلندرزهی و حسن دهواری عنوان شده بود. از میان زندانیانی که به قرنطینه منتقل شدند، الیاس و‌حسن دهواری ابتدا متهم به «محاربه» بودند که بنابر اظهارات وکیل به اتهام «بغی» تغییر کرد و حکمشان در نهایت دیوان عالی کشور تایید شد.

جرم شعیب ریگی چیست؟

شعیب ریگی که به همراه چند نفر دیگر در سال 2018 میلادی در جریان درگیری با ماموران مبارزه با مواد مخدر در کشور به اتهام بغی به اعدام محکوم شده و حکم وی دیروز صبح اجرا شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی