|

میز آرایش اینا مد شده / خوشگلترین مدلای بازار اروپا اینا هستن که هزار تا کشو دارن

اگر قصد خرید میز آرایش رو دارید اما نمیدونید چه سبک و طرح های ترند شده، پس حتما با این مطلب همراه بشید که مختص خودتونه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ما تو خونه هامون یک تا دو سه و حتی چهار اتاق خواب داریم. تعداد این اتاق ها برمیگرده به اینکه متراژ خونمون چقدر باشه و چند نفر تو اون خونه زندگی کنند و نیاز به چند اتاق خواب باشه. جدا از اینها، چیدمان و دکوراسیون هر منزل برمیگرده به سلیقه و بودجه ای که اون خونواده دارند و نکته مهم اینجاست که تنها هال و پذیرایی نیست که خوشگلاسیون و زیباسازیش اهمیت داره، بلکه اتاق خواب ها و حتی آشپزخونه و حمام و سرویس بهداشتی نیز به شدت مهم هستند. اتاق خواب جاییه که ما ساعات استراحت و حاضر شدن و خلوتمون رو درش میگذرونیم، پس باید به همین میان خواسته و نیاز های ما رو برطرف کنه. مثلا یکی از مهمترین نیز ها دیدن استایل و ظاهر خودمو جلوی آینه هستش. از طرفی هم بانوان وسایل بسیار زیادی دارند که هم میتونه اکسسوری ها باشه و هم لوازم آرایش و دیگر آیتم ها. موارد گفته شده بی در کجا میمونن مگه اینکه میز ارایش داشته باشیم. میز آرایش ها عنصری بسیار موثر هم از نظر کاربر و هم به لحاظ دیزاین می باشند که انواع مختلف دارند. در ادامه با ما همراه باشید تا تند ترین سبک و مدل های میز آرایش رو ببینم.

معرفی انواع میز آرایش

مدل و جذابیت ظاهری میز آرایش، میز توالت

خب همه چیز در این جهان دست‌مایه تغییرات و ترند ها و پیشرفت هستش. کارایی و زیبایی میز آرایش هم از این قاعده مستثنی نیست و بی شک مدل های جدید و جذابی هستند که میتونن نگاه شما رو جذب خودشون کنند. قبلنا میدیدیم میز آرایش های رو که یه میز با یک یا چند کشو بودن و مکعبی ساده رو شکیل میدادن. این میز گاهی آینه هم داشت و گاهی بدون آیینه انتخاب میشد. اما امروزه میز توالت هم از نظر قیافه خود میز و هم مدل های ظاهری آینه به شدت تغییر کردن و امروزی شدن. دیگه اینه ها به اشکال مربعی و مستطیلی اکتفا نکردن و میز ها نیز آپشن هایی دیگر به مانند نظم دهنده دارند.

معرفی انواع میز آرایش

ابعاد میز آرایش چقدر باشه ایده آله؟

هر وسیله یا ابعاد و اندازه خاص خودش رو داره که بنا بر این اندازه ها طراحی و تولید میشن و با وجود اینکه ابعاد یکسان نیست و مدل ها مختلف هستند، اما استاندارد خاص خودشون رو دارند. مثلا اغلب در میزهای توالت و آرایشی عمق 50 سانتی متری و طول 70 سانتی متری در نظر گرفته میشه که البته باید بگیم این اندازه ها ثابت و همگانی نیستند. مثلا اگر اتاق خواب شما متراز بزرگتری داره خب میتونید از میز آرایش با ابعاد بزرگ تر استفاده کنید و از طرفی هم کشوهای میز آرایش و مدل آینه و طراحی هایی که داره تاثیر مستقیمی بر روی ابعاد و اندازه های میز آرایش دارند.

معرفی انواع میز آرایش

رنگ و طرح میز آرایش مطابق با هارمونی دکوراسیون اتاق خواب

مورد بعدی که در انتخاب یک میز آرایش ایده آل باید در نظر داشت رنگ و سبک و طرحی هستش که داره. میز آرایش شما باید مطابق با مدلی که کل دکوراسیون منزل داره انتخاب بشه و به خصوص به ظاهر تخت خواب دقت کرده و بعد میز آرایش رو مطابق با تخت انتخاب نمایید. رنگ و طرح میز آرایش نباید برهم زنده هارمونی دکوراسیون اتاق خواب باشه و هماهنگ سازی در اینجا اهمیت بسیار زیادی داره. 

معرفی انواع میز آرایش

مدل آینه و تعداد کشو ها رو حسابی دقت کنید

مدل های آینه برای میز توالت طرح های مختلفی دارند که خب برخی از اونها ثابت هستند و برخی دیگر ریل دار هستند. از دیگر مدل های بسیار جدید آینه میز آرایش میتوان به مدل های باز شونده و کشو دار نیز اشاره داشت. از طرفی هم تعداد و مدل کشو ها کاملا بستگی داره به اینکه ابعاد میز چقدره و چقدر از فضاهای مختلفی استفاده شده و پرتی نداره. کشو های ریلی با دستگیره های با کیفیت مدل های بسیار متاسب برای میز آرایش هستند. 

معرفی انواع میز آرایش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها