|

روشویی هایی که به زودی ترند میشن / قبلا تو اینا آبدوغ خیار میخوردیم حالا شدن روشویی

اگر قصد خوشگلاسیون فضای سروس بهداشتی رو دارید، بهترین ایده اینه که از روشویی رو تغییر بدید و برید سراغ ترند ترین مدل های روشویی 1403.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- حمام و دستشویی فضاهای هستند که در زندگی روزمره ما به شدت اهمیت دارند. البته که خیلی از خانوم ها هستن که فقط به دیزاین و زیباسازی فضای هال و پذیرایی اهمیت میدن و کمتر به دیگر فضایی هایی به مانند سرویس بهداشتی محل میدن که خب این واقعا بده! چرا که این دو فضا برخلاف اینکه هه فکر میکنن فضاهایی به دور از خوشگلاسیون هستند و حتما باید ساده و به دور از تزیینات باشن، اتفاقا دیزاین مخصوص به خودشون رو دارند و این مدلی میتونن حس و حال خیلی بهتری هم به ما انتقال بدن. معمولا دستشویی های مهمان ابعاد کوچکتری دارند و یه دیزاین معمول براشون در نظر گرفته میشه. تفاوت دیگری که در این سرویس ها می بینیم اینه که از نظر تجهیزات، امکانات کمتری دارند و در نتیجه یه ظاهر مینیمال پیدا می کنند. اما بیایم سراغ روشویی هایی که یکی از مهمترین قسمت های هر سرویس بهداشتی محسوب میشن. روشویی ها اغلب به مانند یکدیگر هستند، اما اونچه که این روزها متفاوتشون کرده ظاهر زیبایی هستش که در ترند روز می بینیم. میپرسین چه ترندی؟ در ادامه مشاهده می کنید تصاویری از سبک های روشویی که نظرات جالبی از سمت مخاطبین دریافت کرد. البته که د رانی بین با انواع روشویی ها نیز آشنا خواهیم شد.

کلاسیک ترین مدل روشویی

روشویی مدل کلاسیک

روشویی های کلاسیک سبکی از روشویی هستند که بر روی دیوار نصب میشن و اغلب هم در حمام و توالت مهمان مورد استفاده قرار میگیرند. مدل هایی که کم مصرف هستند به خصوص برای فضاهایی که کوچیکتر هستد به شدت مناسب‌اند. کابینت هایی که پایه مخصوص برای حوضچه هایی که شستشوی دیواری هم وجود دارد فضای زیر حوضچه رو قابل استفاده می کنند.

کلاسیک ترین مدل روشویی

روشویی مدل توکار

روشویی توکار یا دستشویی توکار نیز اغلب در سرویس بهداشتی استفاده میشه که خب در یک واحد نصب میشن. این سبک یه فضای ذخیره سازی بیشتر و فضای قفسه ای بزرگتری به شما تحویل میدن که خب علاوه بر اینها، لوله ها سیفونها هم در داخل کمد ناپدید خواهند شد. دستشویی دونفره برای خونواده های بزرگتر و حمام میتونه خیلی ایده آل باشه.

کلاسیک ترین مدل روشویی

روشویی مدل پیشخوان

در اینجا همونطور که از اسمش هم پیداست، ظرفشویی پیشخوان رو بر روی کابینت و یا میز کار قرار میدین. مدل هایی هست که میتوان روشویی و به شکل مستقیم به دیوار نصب کرد و این سبک از روشویی ها اغلب متداول تر از انواع دیگر ساخته شده اونها هستند که از موادی به مانند شیشه و یا سبک طبیعی ساخته میشن. مدل هایی از روشویی برای سرویس های بزرگتر و اصلی وجود داره و از طرفی هم روشویی هایی که کوچکتر هستن و میتونن مناسب سرویس مهمان باشن، همه و همه بسته به انتخاب و سلیقه شما در خریداری خواهند شد. سبک روشویی هایی که تا به اینجا دیده اید، مدل هایی ظریف و زیبا هستند که مورد پسند نظرات و سلیقه های خاص می باشند.

کلاسیک ترین مدل روشویی

روشویی از نظر جنس؛ روشویی از جنس سرامیک

اغلب روشویی ها از جنس سرامیک هستند که خب سطحی صاف و محکم دارند. این روشویی ها در طرح و رنگ متنوعی ساخته میشن که خب تا حد زیادی هم مقاوم در برابر اسید نیز می باشند. از دیگر خوبی هایی که روشویی های سرامیکی دارن اینه که خیلی راحت تمیز میشن و برای سرویس ها و حمام های مهمان یمیتون خیلی مناسب باشن. 

کلاسیک ترین مدل روشویی

روشویی به سبک و جنس  شیشه­ ای

روشویی های شیشه ای مقاومت خوبی دارن و دارای سطحی صاف و مقاوم در مقابل اسید هستند که خب خیلی هم راحت تمیز و نظافت خواهند شد. تقریبا میشه گفت بیشتر حوضه های شیشه ای جنسی شفاف دارند و از طرفی هم در انواع رگی تولید میشن که بسته به سلیقه شما قابل انتخاب هستند. البته که ناگفته نمونه نمونه های رنگی میتونن کمی هم گرونتر باشن تلاش برای تمیز کردنشون هم بیشتر بشه.

کلاسیک ترین مدل روشوییکلاسیک ترین مدل روشویی

روشویی از جنس سنگ طبیعی

روشویی های که جنس سنگی دارند غالبا به شکل پیش ساخته یا دستشویی های توکار هستند که از مواد نجیب به مانند مرمر و یا گرانیت تولید میشن و یه جلوه لوکس به حمام و یا دستشویی میبخشند. این سبک از روشویی ها به دلیل جنس سنگی که دارن که خب اغلب مقاوم و محکم هستند، اما از طرفی هم باید در انتخاب مواد برای شستشو دقت داشت تا آسیب نبینند.

کلاسیک ترین مدل روشویی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها