|

بهترین گوشی های شیائومی تا 15 میلیون/ ظرفیت باتری اینا انقد بالاس که یه ربعه فول میشن

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی های شیائومی تا 15 میلیون رو بهتون معرفی کردیم که در بین رقبای خودشون اسم و رسم در کردن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در دنیایی داریم زندگی میکنیم که گوشی ها تبدیل شدن به اولویت های زندگی خیلی ها یعنی افراد ترجیح میدن که به جای نشستن و صحبت کردن با اطرافیان خودشون با گوشی هاشون وقت بگذرونن و خودشون رو سرگرم کنن و اگه دقت کرده باشید دیگه مهمونی ها اینطوری میگذره که همه دور هم جمع میشن ولی باز هم دارن از کلیپ های ترند شده توی فضاهایی مثل اینستاگرام صحبت میکنن و انگار دیگه حرف های مشترک مربوط شده به دنیای مجازی که با این وسیله ی الکترونیکی کوچک ساختیم پس با این حساب وقتی که این همه وقت با این وسیله سپری میکنیم باید یه گوشی با کیفیت بالا داشته باشیم که یه وقت مدام هنگ نکنه و به قولی این سوال رو که چرا گوشیم یهو خاموش میشه و یا باتری خالی میکنه و سوال هایی از این دست رو به وجود نیاره و روی اعصابمون نره.

که خب در این حالت شاید با خودتون بگید که برای داشتن یه همچین گوشی باید پول حسابی هم خرج کنید که خب در جواب باید بگیم که درسته که این موضوعی تا حدودی صحیحه و صدق میکنه ولی خب هنر شما اگر ادعای گرگ بودن در این بازار رو دارید موقعی معلوم میشه که با هر بودجه ای حالا میخواهید بهترین گوشی تا 6 میلیون رو بخرید و یا تا 60 میلیون محصولی رو انتخاب کنید که میتونه خوب براتون عمر کنه و شما رو از انتخابتون پشیمون نکنه که خب با تنوع بالایی که در بازار موبایل امروز وجود داره این موضوع شدنیه به همین دلیل حالا ما در این مقاله میخواهیم برای این که شما انتخاب و خرید عالی داشته باشید چندتا از بهترین گوشی های شیائومی تا 15 میلیون رو بهتون معرفی کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی های شیائومی تا 15 میلیون

Redmi Note 11 Pro Plus از بهترین گوشی های شیائومی تا 15 میلیون

بریم سراغ اولین محصولی که در بین بهترین های شیائومی تا 15 میلیون قصد معرفی اون رو بهتون داریم ینی Redmi Note 11 Pro Plus که از طراحی ساخت و ارگونومی خوبی برخورداره و تنها 204 گرم وزن داره. کمپانی سازنده برای این محصول خودش از یه نمایشگر به اندازه ی 6.67 اینچ استفاده کرده که از نوع سوپر امولده و توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در این صفحه نمایش برابر با 120 هرتزه که این نشون دهنده ی این هست که شما محتواهای مختلف رو در اون بدون تاخیر مشاهده خواهید کرد.

در زمینه ی پردازنده برای این محصول از یه تراشه ی کوالکام اسنپدراگون 870 استفاده شده که قدرت پردازشی خوبی داره. دوربین اصلی اون دارای سنسور 108 مگاپیکسلی و دوربین سلفیش هم سنسور 16 مگاپیکسلی داره. باتری محصول هم از 4500 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و طول عمر خوبی نشون میده.

بهترین گوشی های شیائومی تا 15 میلیون

11Lite NE از بهترین گوشی های شیائومی تا 15 میلیون

برسیم به یکی دیگه از محصولات خوب شیائومی تا 15 میلیون یعنی 11Lite NE که یکی از نقاط قوت اون وزن سبک و خوش دست بودنش هست. نمایشگر این محصول از 6.55 اینچ اندازه برخورداره و از نوع امولد هست که توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در اون بربار با 90 هرتزه و شما میتونید شاهد کیفیت تصویر خوبی در اون باشید.

دوربین اصلی محصول سنسور 64 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 20 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته عملکرد خوبی رو از خودش به نمایش میذارن و میتونن لحظات شما رو به زیبایی ثبت و ضبط کنن. در زمینه ی پردازنده هم برای این محصول از یه تراشه ی کوالکام اسنپدراگون 778G استفاده شده که قدرت پردازشی خوبی داره و در بین رقبای خودش خوش درخشیده. باتری محصول از 4250 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخوردار بوده و از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه و شما میتونید در مدت زمان بسیار کمی گوشی خودتون رو فول شارژ تحویل بگیرید.

بهترین گوشی های شیائومی تا 15 میلیون

Redmi K40 از بهترین گوشی های شیائومی تا 15 میلیون

برسیم به آخرین محصولی که در لیست این مقاله قصد معرفیش رو داریم یعنی Redmi K40 که از وزن نسبتا سبکی یعنی 196 گرم برخورداره و از این رو یه محصول خوش دست بشمار میاد. شیائومی برای این محصول خوش از نمایشگر به اندازه ی 6.67 اینچ استفاده کرده که از نوع سوپر امولده و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 120 هرتزه و از این رو اسکرول روانی روی صفحه داره. 

برای پردازنده یه تراشه ی کوالکام اسنپدراگون 870 تعبیه شده که سرعت و عملکرد خوبی داره. دوربین اصلی سنسور 48 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 20 مگاپیکسلی داره و روی هم رفته میتونن عکس و فیلم های خوبی رو برای شما ثبت و ضبط کنن. باتری هم از 4520 یلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و طول عمر قابل قبولی از خودش به نمایش میذاره.

بهترین گوشی های شیائومی تا 15 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها