|

همسر قبل و بعد صبا راد / مجری دهه پنجاهی تو پنج سال دو ازدواج داشت با کلی عمل بینی

صبا راد از مجریان سابق صدا و سیما می باشد که این روزها چهره ای بسیار متفاوت از قبلش دارد و اینگونه شد که مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- خیلی از بازیگران خانوم و آقا در عرصه بازیگری هستند که حواشی بسیار زیادی دارند این حواشی میتونه از ازدواج های که داشته اند باشه، و یا سبک زندگی و عمل های زیبایی و استایل هایی که ازشون دیده میشه و هزار سوژه دیگر. اما نکته جالب اینجاست که دنیای افراد مشهور به طور کل جنجالیه و دیگه تو چند سال اخیر تنها مختص بازیگران نیستن و هر کسی که شهرت داره به مانند بلاگر ها و یا فوتبالیست ها و حتی مجریان تلویزیون، هر کدوم به نوبه خود سری در این سرا دارند. مثلا یکی از این دست چهره ها خانوم صبا راد می باشد که ساله در برنامه "به خانه بر می گردیم" مجری بود. صبا راد با برنامه نام برده دیده و مشهور شد، اما اونچه که مشخص هستش اینه که خانوم مجری پس از بیرون اومدن از صدا و سیما و جوین شدن به اینستاگرام و بلاگری، شهرتی بسیار عظیم تر بدست آورد.

صبا راد تا به حال بسیار زیاد تغییر چهره و استایل داشته اما اونچه که بیشتر مورد توجه قرار گرفت این بود که خانم مجری سابق و بلاگر امروزی، با آقای خواننده یعنی مانی رهنما ازدواج کرد. صبا راد که از متولدین دهه پنجاه می باشد، سال 1359 متولد شد و این روزها 44 سال سن دارد. وی تا به حال دو ازدواج داشته که ازدواج اولش برمیگرده به سال 1391 که با آقای مرتضی علی آباد مزدوج شد. اما طولی نکشید که خانم مجری سابق طلاق گرفت و بعد تر با مانی رهنما در سال 1396 ازدواج کرد. این چهره علاوه بر تغییراتی که در فیس خود داشته و مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته، تصاویر ازدواج قبل و بعدش هم مورد توجه قرار گرفتن و بولد شدند. در ادامه مشاهده می کنید صبا راد رو در دو لباس عروس با فاصله پنج سال.

صبا راد صبا راد و همسر اولش
صبا راد صبا راد و همسر دومش

صبا راد

صبا راد

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها