|

بالا بردن مکش جارو برقی با یه ترفند / اصلا التماسش نکن آشغالا رو بخوره اینطوری مجبوره

در این مقاله در خصوص ترفندهایی برای بالا بردن مکش جاروبرقی باهاتون صحبت کردیم که میتونید با پیاده سازی اون ها این امر رو حتمی کنید.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- همه ی ما دوست داریم که کارهامون رو در کمترین زمان ممکن سر و سامون بدیم و راست و ریس کنیم تا در زمان اضافه ای که باقی میمونه یه کار مورد علاقمون رو انجام بدیم که این روزا شده اینستاگردی ولی خب برخی از اوقات پیش میاد که یه سری از کارها بسیار وقت گیر هستن و به این راحتی ها نمیشه سر و سامونشون داد مثلا شستن پتو یکی از کارهای سخت و وقت گیریه که حسابی میره روی مخ در حالی که میشه با بهترین روش شستن پتو در خانه این کار رو از آب خوردن هم راحت تر کرد که خب برای این منظور شما می بایست از ترفندها کمک بگیرید که قبلا توسط عده ی زیادی انجام شدن و آزمایش خودشون رو پس دادن.

در اصل ترفندها مثل نقشه ی راه میمونن و برای وقت هایی که نمیدونید از کجا شروع کنید به شما کمک میکنن که جواب درست رو پیدا کنید و خب اینطوری مسلما کارتون رو راحت تر پیش میبرید مثلا در صورتی که از بین بردن موی کله پاچه برای شما یه کار دشوار هست و نمیدونید که از کجا شروعش کنید میتونید با دونستن یه سری ترفندهای کاربردی و به دردبخور در این زمینه این کار رو خیلی راحت انجام بدید و از سرتون بازش کنید پس هر کاری که انجام دادنش براتون سخت بود به سراغ ترفندش برید. حالا در این مقاله هم میخواهیم در خصوص یه سری ترفند در زمینه ی بالا بردن مکش جارو برقی باهاتون صحبت کنیم که حسابی به کارتون میاد، پس در ادامه با ما همراه باشید. 

بالا بردن مکش جاروبرقی

برای بالا بردن قدرت مکش جاروبرقی کیسه ی اون رو تخلیه کنید

یکی از اصلی ترین دلایلی که برای کاهش مکش جارو برقی وجود داره پر بودن کیسه ی اون هست چرا که با پر شدن این کیسه ظرفیت خالی برای ورود زباله ی جدید وجود نداره و از این رو مکش دستگاه پایین میاد و خب شما میتونید برای رفع این موضوع به راحتی هر چه تمام تر تنها و تنها کیسه رو خالی کنید تا مکش رو بالا ببرید که خب در جارو برقی های قدیمی این کیسه پارچه ای هست و باید کیسه ی پارچه ای رو تخلیه کنید و بعد دوباره سره جاش بذارید در حالی که در جاروبرقی های جدید کیسه کاغذی هست و باید به کلی تعویض بشه.

بالا بردن مکش جاروبرقی

برای بالا بردن قدرت مکش جاروبرقی کیسه اش رو تعویض کنید 

برخی از اوقات پیش میاد که کیسه ی جاروبرقی شما خالی هست اما خب دستگاه اونقدرا که باید و شاید از خودش مکش زیادی نشون نمیده که خب این موضوع مسلما روی مختون خواهد رفت ولی در این شرایط ممکن هست که کیسه ی جاروبرقی شما پاره شده باشه و یا سوراخ هایی روی سطح اون وجود داشته باشه بنابراین بد نیست که در زمان کم شدن مکش جاروبرقی بدون توجه به پر بودن و یا نبودن کیسه اون رو تعویض کنید شاید چاره ی کار همین باشه و مشکل رو حل کرده باشید.

بالا بردن مکش جاروبرقی

برای بالا بردن قدرت مکش جاروبرقی تنظیمات اون رو تغییر بدید

میزان قدرت مکش جارو برقی توسط دکمه های اون که روی بدنه هستن تنظیم میشه و خب در برخی از اوقات پیش میاد که جارو برقی شما مشکل فنی نداره و هیچ خرابی نمیتونید در اون پیدا کنید و تنها مشکل این هست که تنظیمات اون روی قدرت کم قرار داده شده و به همین دلیل مکشش هم پایین اومده که خب در این شرایط باید با تغییر تنظیمات مکش رو بیشتر کنید تا جاروبرقی با اشتیاق بیشتری به تمیز کردن خونه ادامه بده.

بالا بردن مکش جاروبرقی

برای بالا بردن قدرت مکش جاروبرقی خرطومی اون رو تمیز کنید

خیلی از ترفندهایی که برای بالا بردن مکش جارو برقی استفاده میشن نیازی به تخصص و ابزار حرفه ای ندارن و کافیه که تنها یه سری از قطعات اون رو تمیز کنید تا به اون هدفی که میخواهید برسید مثلا شما میتونید با تمیز کردن لوله ی خرطومی و از بین بردن موادی که درون اون انباشته شده تا حد بسیار زیادی مکش جاروبرقی رو بالا ببرید.

برای بالا بردن قدرت مکش جاروبرقی محل اتصالات رو مسدود کنید

یکی دیگه از راه های بالا بردن مکش جارو برقی مسدود کردن محل اتصالات اون روی بدنه دستگاه هست تا اینطوری تمرکز جارو کاملا روی مکش زباله ها باشه مثلا در صورتی که قسمت اتصال خرطومیه جارو به بدنه ترک داره و یا خرطومی خوب جا نمیخوره باید با چسب محل نفوذ هوا رو مسدود کنید.

بالا بردن مکش جاروبرقی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • میکائیل ارسالی در

    نود درصد مواقع هم فیلتر پشت جاروبرقی رو کرد و خاک و اشغالهای ریز میگیره و مانع خروج هوای مکیده شده از پشت دستگاه میشه
    با تمیز کردن و شستن و خشک کردن اون فیلتر هم جارو برقی عین روز اولش کار می‌کنه
    اینو از قلم انداختین که بنظرم مهمترینه

  • امیر ارسالی در

    چرت ترین راه حل ها رو دادید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها