|

رنگ مانتو ۱۴۰۳ چه رنگی است؟ / امسال دنیای مد ترکونده اگه مانتوت این رنگه سلیقت پرفکته

در این مقاله در جواب به این سوال که رنگ مانتو ۱۴۰۳ چه رنگی است یه سری رنگ معرفی کردیم که میتونید از بین اون ها یه انتخاب خوب داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مسلما شمایی که در حال حاضر در حال خوندن این مقاله هستید یکی از اون افرادی هستید که علاقمند به خوشتیپ شدنه و دوست داره که برای ارتقا و بهبود استایل خودش تلاش کنه که خب در این صورت باید بهتون تبریک بگیم چون بالاخره تنها کسی که برای آدم میمونه خوش هست بنابراین باید به خوتون برسید که دیگران با دیدن این موضوع که شما برای خودتون وقت میذارید براتون وقت بذارن و احترام قائل باشن براتون که خب شاید این ظاهربینی یه مقدار نارحت کننده باشه ولی خب واقعیت دنیا همینه و شاید در باب ظاهربینی براتون جالب باشه که بدونید که حتی یه سری رنگ هایی که استایل رو گرون نشون میدن هستن که شما با استفاده از اون ها در لباس هاتون میتونید پولدار به نظر بیایید!

بنابراین ببینید که قدرت استایل در چه حد هست و میشه باهاش چه کارهایی انجام داد ولی خب در این بین باید بر ای خوش استایل شدن یه سری اصول و قواعد پایه از مد و فشن رو بدونید و خب با تکیه بر اون ها جلو برید مثلا بدونید که لباس مناسب خانوم های قد کوتاه باید چه ویژگی هایی داشته باشه تا قد اون ها رو بلندتر جلوه بده چون در نهایت هدف از انتخاب لباس ها متعادل نشون دادن انداممون و پنهان کردن عیب و ایرادات اون هست بنابراین لباسی خوبه که شما رو خوش اندام تر به نظر بیاره و موضوعاتی رو که روی اندامتون رفته روی مختون رو اصلاح کنه. البته که در این بین لباس شما باید روی مد هم باشه یعنی حتی در صورتی که شما صد درصد مد رو دنبال نمیکنید هم باید تا حدودی لباستون رو بر اساس اون انتخاب کنید تا دمده به نظر نیایید به همین دلیل و در این مقاله میخواهیم در جواب این سوال که رنگ مانتو ۱۴۰۳ چه رنگی است باهاتون صحبت کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

رنگ مانتو ۱۴۰۳ چه رنگی است

مانتو زرشکی به شما جذابیت فوق العاده ای میبخشه

توی سال 403 رنگ های شاد و روشن حسابی اومدن روی کار و از این رو ترکیب کردن اون ها با رنگ های تیره ایرادی نداره که هیچ بسیار هم زیبا جلوه میکنه بنابراین شما میتونید توی استایل خودتون رنگ های تیره و روشن رو با هم داشته باشید و ترندی دیده بشید که در این بین رنگ زرشکی یکی از اون رنگ های تیره هست که بسیار بین خانوم ها طرفدار داره و میتونه شما رو بی نهایت خاص جلوه بده و جلای شیک و پیکی به استایل شما ببخشه. 

از خوبی هایی هم که این رنگ کلاسیک داره این هست که به علت تیره بودن میتونه شما رو لاغر جلوه بده که خب در صورت داشتن اضافه وزن میتونید به سراغش برید اون  هم به عنوان مانتو. پس در صورتی که موندید چه رنگی رو برای مانتو انتخاب کنید بدون لحظه ای درنگ و تامل به سراغ این خوش رنگ جذاب برید.

رنگ مانتو ۱۴۰۳ چه رنگی است

مانتوی هلویی کنار آبی ازتون ملکه ی زیبایی میسازه

در صورتی که اونقدرا هم فن آبی نباشید مسلما توی کمدتون یکی دوتا شلوار جین آبی دارید و خب اخیرا دامن های جین آبی هم بسیار مد شدن و خب شما باید برای اون ها به سراغ یه مانتو با رنگی برید که در کنارشون جذاب به نظر میاد که در این بین یکی از بهترین رنگ ها برای بودن در کنار آبی هلویی هست که رنگ جهانی مد شده در 2024 بشمار میره و با بودنش در استایلتون شما رو حسابی شیک و پیک و مدرن جلوه خواهد داد. البته که شما میتونید از طیف های مختلف آبی برای بودن در کنار هلویی استفاده کنید ولی بهتره که به سراغ آبی روشن برید چرا که هم میتونید برای استایل های کژوال بپوشید این رنگ ها رو و هم برای استایل های مجلسی.

رنگ مانتو ۱۴۰۳ چه رنگی است

برای امسال استایل های مونوکروم بزنید با هر رنگی که بیشتر به پوستتون میاد

شما باید برای این که خوش استایل تر دیده بشید یه سری از سبک ها رو بشناسید و خب اون ها رو حتی امتحان هم کنید و ببینید که بهتون میان یا نه و در کل یه شناخت از سبک های مختلف داشته باشید که خب در این بین یکی از سبک های استایل که در 1403 بسیار مد شده استایل مونوکروم و یا همون تک رنگ هست که شما در صورت رفتن به سراغ رنگ های تیره در اون قد بلند تر و لاغر تر به نظر خواهید اومد و حتما هم نباید از یه رنگ کاملا شبیه به هم در همه ی آیتم ها استفاده کنید مثلا شما میتونید یه رنگ رو در طیف های مختلف مورد استفاده قرار بدید مثلا آبی تیره رو در کنار آبی روشن استفاده کنید. البته که برای این استایل باید توجه کنید که رنگ انتخابی شما به پوستتون بیاد.

رنگ مانتو ۱۴۰۳ چه رنگی است

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها