|

بهترین مارک خط چشم ماژیکی/ با اینا خط چشمت نایس میشه چون طراحیشون جوریه که دستت نلرزه

در این مقاله چندتا از بهترین مارک خط چشم های ماژیکی رو بهتون معرفی کردیم که میتونید باهاشون خط چشم های زیبا و دقیقی بکشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- میکاپ این روزا تبدیل شده به یه روتین روزانه در زندگی افراد و خیلی از خانوم ها هر روز اون رو انجام میدن به خصوص که برای دانشگاه و یا سره کار باشه و یه نکته ای که باعث میشه میکاپ یه کار حساس باشه اینه که شما باید دقت کنید که برای هر موقعیت و جایی که میخواهید در اون حاضر باشید میکاپ مناسب اون جا رو داشته باشید یعنی اینطور نباشه که برای دانشگاه وقتی آرایش شیک برای دانشگاه هست به سراغ آرایش های خلیجی و غلیظی برید که تو عروسی انجامش میدن چون اینطوری شما به عنوان یه فرد موقعیت نشناس دیده میشید که خب مسلما اینطور به نظر اومدن برای کسی جالب نخواهد بود.

اما نکته ی دیگه ای که علاوه بر مناسب بودن میکاپ برای یه موقعیت خاص باید اون رو در نظر بگیرید مناسب بودن لوازم آرایشی هست که میخواهید استفاده کنید مثلا در صورتی که پوست گندمی دارید باید به سراغ بهترین کرم پودر برای پوست گندمی برید تا پوستتون به صافی آینه به نظر بیاد و آرایشتون برای مدت زمان طولانی روی پوستتون بدون تکون خوردن باقی بمونه چون میدونید که موندگاری آرایش هم یکی از دغدغه های خانوم هاست به همین دلیل لوزام آرایشی هایی تحت عنوان 24 ساعته مثل رژهای 24 ساعته عرضه میشه که بیشترین میزان موندگاری رو دارن که در این بین یه سری از خط چشم های ماژیکی هم این ویژگی رو دارن از این رو میخواهیم چندتا از بهترین مارک های خط چشم ماژیکی با بهترین کیفیت رو که 24 ساعته هستن رو بهتون معرفی کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین مارک خط چشم ماژیکی

خط چشم ماژیکی مای از بهترین مارک های خط چشم ماژیکی

بریم سراغ یکی از اولین محصولاتی که در بین بهترین خط چشم ها میخواهیم بهتون معرفی کنیم یعنی خط چشم ماژیکی مای که از این برند محبوب و دوست داشتنی در ایران هست که طرفدارهای خودش رو داشته و دراره و به عنوان یه برند ایرانی موفق همیشه اسمش در عرصه ی لوازم آرایشی و بهداشتی درخشیده. در این بین باید بگیم که مای خط چشم های مختلفی تولید کرده ولی یکی از بهترین اون ها خط چشم مدل Gorgeous Eye هست که به علت داشتن اپلیکاتور نازک و ظریف میتونه به شما در کشیدن آسون یه خط چشم زیبا و دقیق بدون ذره ای انحراف و دست خوردگی کمک کنه. 

از خوبی های دیگه ای که این خط چشم داره میشه به ضد آب بودن اون اشاره کرد که در برابر شستشو و تعریق هم مقاومه و در حال حاضر یکی از بهترین ها بین محصولات ایرانی بشمار میره بنابراین توصیه میکنیم که خرید اون رو جزء اولویت هاتون قرار بدید.

بهترین مارک خط چشم ماژیکی

خط چشم ماژیکی اوتی از بهترین مارک های خط چشم ماژیکی

در صورتی که به دنبال بهترین خط چشم ماژیکی میگردید یکی از گزینه های پیش روی شما خط چشم اوتی هست که میتونه یه انتخاب منحصر به فرد برای شما باشه چرا که این خط چشم از این برند میتونه خیلی سریع و راحت روی پوست شما خشک بشه و از موندگاری بالایی برخورداره و در مقابل تعریق هم به شدت از خودش مقاومت نشون میده. زیر چشم رو سیاه نمیکنه و نمیریزه و همچنین تاییدیه پزشکان رو داره و با وجود رنگدانه های زیاد مشکی که داره میتونه یه رنگ خاص و جذاب به عنوان خط چشم براتون ایجاد کنه.

این رو هم اضافه کنیم که جوهر این خط چشم براق بوده و حاوی ویتامین E هست از این رو درمانی هم محسوب میشه و در کل میشه گفت یه فرمولاسیون سوا و خاص از دیگر خط چشم ها داره. پس بهتون پیشنهاد میکنیم که برای کشیدن یه خط چشم ظریف و زیبا که جلوه ی خاصی به چشم هاتون میبخشه به سراغ این خط چشم آلمانی برید و کیفش رو ببرید.

بهترین مارک خط چشم ماژیکی

خط چشم دیفکتو از بهترین مارک های خط چشم ماژیکی

برسیم به برند دیفکتو که خط چشم های ماژیکی خودش رو توی دو تا مدل ضخیم و نازک تولید میکنه تا همه ی افراد با توجه به سلیقه و راحتیشون به سراغ انتخاب هر کدوم از اون ها برن. مدل نازک خط چشم های این برند میتونن یکی از بهترین خط چشم های ضد آب و مات بشمار برن که بسیار هم مورد توجه خانوم ها قرار گرفته و برای خودش طرفدارهای زیادی داره.

خط چشم پهن دیفکتو هم ضد آب هست و میتونید با اپلیکاتور پهنی که این محصول داره خط چشم جذابی برای خودتون بکشید که از موندگاری بالایی برخورداره و یه میکاپ بی و عیب و نقص رو بهتون هدیه میده.

بهترین مارک خط چشم ماژیکی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها